quote:Op woensdag 9 november 2011 20:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Voor leidinggeven bestaat geen machine. En nu terug naar je hok.
Wat vrouwen ook al niet kunnen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, want daar zou constant een reparateur voor in dienst moeten worden genomen.
Wij mannen fixen het wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, want daar zou constant een reparateur voor in dienst moeten worden genomen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wat vrouwen ook al niet kunnen.
We kunnen het wel maar we weigeren jullie rotzooi op te ruimen als we niet thuis zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wat vrouwen ook al niet kunnen.
Dan lig je binnen no-time buiten die deur.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
We kunnen het wel maar we weigeren jullie rotzooi op te ruimen als we niet thuis zijn.
Moet je mij eerst sms'enquote:Op woensdag 9 november 2011 20:11 schreef roos85 het volgende:
Mannen moeten eerst maar eens leren terug te smsen
Nou ik wacht al 2mnd op een reactie van je...quote:Op woensdag 9 november 2011 20:11 schreef roos85 het volgende:
Klopt, doe ik vaak niet. Van vrouwen word je moe.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:11 schreef roos85 het volgende:
er staat toch terug smsen schatquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nou ik wacht al 2mnd op een reactie van je...
Van sms'en ook trouwens.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Klopt, doe ik vaak niet. Van vrouwen word je moe.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Klopt, doe ik vaak niet. Van vrouwen word je moe.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:18 schreef Dekatria het volgende:
Met dat SMSen he, dan doe je als man een uur over een berichtje, krijg je binnen 30 seconden een heel levensverhaal terug van een vrouw. Ja, dan druk ik op de 'fuckit'-button hoor.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:18 schreef Dekatria het volgende:
Met dat SMSen he, dan doe je als man een uur over een berichtje, krijg je binnen 30 seconden een heel levensverhaal terug van een vrouw. Ja, dan druk ik op de 'fuckit'-button hoor.
Nou bijvoorbeeld mijn ex wil mij terug, die gaat mij regelmatig smsen. Doe je dat teveel, dan ben ik op je uitgekeken. Heel simpel.quote:
Toch nog leuk dat je er bent!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef Cateye2011 het volgende:
hoi allemaal, jammer dat ik er niet was, jullie waren er allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |