Homecookingquote:Op woensdag 9 november 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
Hoe kan het toch dat altijd de vrouwen als eerste afvallen (behalve bij Limburg)?
Slechts om het zelfbeeld van de Zeeuwen niet te krenkenquote:
Zou het dan toch aan de vrouw liggen?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
Hoe kan het toch dat altijd de vrouwen als eerste afvallen (behalve bij Limburg)?
Mannenlogicaquote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef Inkomen het volgende:
af en toe moeten vrouwen even op hun plek worden gezet
Omdat vrouwen bijna niets kunnen. Behalve schoonmaken.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
Die kijken geen commerciële tv.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Slechts om het zelfbeeld van de Zeeuwen niet te krenken
Staan ze toch al?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef Inkomen het volgende:
af en toe moeten vrouwen even op hun plek worden gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt, maar we kunnen ook ontzettend mooie sjaals breien!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Omdat vrouwen bijna niets kunnen. Behalve schoonmaken.
Een machine ook, maar meeste taken van vrouwen worden overgenomen door machines.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat klopt, maar we kunnen ook ontzettend mooie sjaals breien!
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef Albertoooo het volgende:
ze zeggen wel eens dat vrouwen in de keuken horen...
benieuwd waar zij dan geplaatst worden?
achter glas en onder een rood neonlicht waarschijnlijk
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Staan ze toch al?Jullie humor mag wel een beetje meer op smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan er ook een in de winkel kopen. Tenzij je hele mooie maaktquote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat klopt, maar we kunnen ook ontzettend mooie sjaals breien!
iedereen is bescheiden vergeleken met hollandersquote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef zoem het volgende:
Er moet bescheidenheid in gebracht worden? Uh ik vind Zeeland vrij bescheiden vergeleken met Zuid- of Noord-Holland.
Klopt ook, de dingen die mannen doen zijn te nutteloos om er een machine voor te bouwen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Een machine ook, maar meeste taken van vrouwen worden overgenomen door machines.
Ach, ze moeten altijd even wat zeggenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef zoem het volgende:
Er moet bescheidenheid in gebracht worden? Uh ik vind Zeeland vrij bescheiden vergeleken met Zuid- of Noord-Holland.
Voor leidinggeven bestaat geen machine. En nu terug naar je hok.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Klopt ook, de dingen die mannen doen zijn te nutteloos om er een machine voor te bouwen.
Ik als homo ga me hier niet in mengenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Klopt ook, de dingen die mannen doen zijn te nutteloos om er een machine voor te bouwen.
Nee, want daar zou constant een reparateur voor in dienst moeten worden genomen. Hup, nu de keuken in en een macaroni voor me fixen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Voor leidinggeven bestaat geen machine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |