Ik ook niet, maar als ik in De Kuip zit denk ik heel vaak: wat doe ik hier in godsnaam?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:14 schreef vandermar het volgende:
Ik haat Interlands, afschaffen die rotzooi. Ik kan geen week zonder Feyenoord.
Ik mag toch aannemen dat Toornstra bij Ajax, PSV (in mindere mate) en Twente bovenaan op het verlanglijstje staat. Anders staan ze echt te slapen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Caland, Denk je dan dat de Engelse clubs al snel staan te hijgen bij hen?
Sowieso zie ik in Nederland verder geen topclub op de stoep staan.
Met het oog op Vitesse - Feyenoord is dat zeker handig.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:15 schreef Caland het volgende:
Ik vind het wel goed uitkomen dit keer, heb het wel effe gehad met Feyenoord
Hopelijk doet een weekje rust of een andere omgeving de heren goed.
Eerst pics, dan twitter.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:15 schreef Maastoren het volgende:
Vormer vind ik wel een aardige. Ik weet alleen niet of z'n vriendin ook Twitter heeft?
Ajax en PSV hebben genoeg voor de AMC:quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat Toornstra bij Ajax, PSV (in mindere mate) en Twente bovenaan op het verlanglijstje staat. Anders staan ze echt te slapen.
Die hebben al genoeg opties.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat Toornstra bij Ajax, PSV (in mindere mate) en Twente bovenaan op het verlanglijstje staat. Anders staan ze echt te slapen.
Dan nog, zie hem niet naar ons gaan. Bij PSV zal Toiboy wel weggaan en Twente heeft al eerder interesse in hem getoond dacht ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax en PSV hebben genoeg voor de AMC:
Ajax heeft de Jong, Eriksen, Lodeiro, Serero, en een Mats Rits die een grote belofte is.
PSV heeft Labyad, Wijnaldum, Toivonen,
Bij ons heeft hij bijna zeker een basisplek.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog, zie hem niet naar ons gaan. Bij PSV zal Toiboy wel weggaan en Twente heeft al eerder interesse in hem getoond dacht ik.
Ik denk dat er geen plaats voor hem in de basis is. Fer zal meer en meer op de deur gaan kloppen. Tevens steken Chadli en bajrami in een uitstekende vormquote:Op woensdag 9 november 2011 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog, zie hem niet naar ons gaan. Bij PSV zal Toiboy wel weggaan en Twente heeft al eerder interesse in hem getoond dacht ik.
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 09-11-2011 om 19:23:42Net Van Geel gebeld. 'Komst Vormer is nu niet aan de orde.' Hij wilde niet ingaan op de vraag of de speler op zn verlangslijst staat. #fey reageer retweet
We hebben het over de transferperiode van volgende zomer he. Weet jij veel wat daarin gebeurt.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen plaats voor hem in de basis is. Fer zal meer en meer op de deur gaan kloppen. Tevens steken Chadli en bajrami in een uitstekende vorm
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 09-11-2011 om 19:23:42Net Van Geel gebeld. 'Komst Vormer is nu niet aan de orde.' Hij wilde niet ingaan op de vraag of de speler op zn verlangslijst staat. #fey reageer retweet
Sjek, Prutsbak.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
Inderdaad. Jammer als het niet waar is.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:47 schreef vandermar het volgende:
Teletekst meldt het ook en JD Stouten wil altijd interessant doen met zijn gejammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |