geef dan map, en waarom kan je niet meer vertellenquote:Op maandag 14 november 2011 18:22 schreef MineraalWater het volgende:
Het enigste wat ik aan jullie kan vertellen is dat het gegenereerd is met "sky-terrain generator".
Als je zo begint..quote:Op maandag 14 november 2011 18:28 schreef cool15 het volgende:
[..]
geef dan map, en waarom kan je niet meer vertellen
Enige, en het plaatje komt van reddit.quote:Op maandag 14 november 2011 18:22 schreef MineraalWater het volgende:
Het enigste wat ik aan jullie kan vertellen is dat het gegenereerd is met "sky-terrain generator".
hahaquote:Op maandag 14 november 2011 20:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Enige, en het plaatje komt van reddit.
Daarom kan ik er ook niet meer over vertellen omdat die gast de seed niet wilt zeggenquote:Op maandag 14 november 2011 20:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Enige, en het plaatje komt van reddit.
wat voor sticker?quote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Daarom kan ik er ook niet meer over vertellen omdat die gast de seed niet wilt zeggen
Ik heb trouwens een sticker gekregen, jij ook ?
twitter:jeb_ twitterde op maandag 14-11-2011 om 18:54:52Got a question from @GranathJr but answering to all: Minecraft PE will have multiplayer that allows Android users to play with iOS users reageer retweet
Aww yeah!quote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op maandag 14-11-2011 om 18:54:52Got a question from @GranathJr but answering to all: Minecraft PE will have multiplayer that allows Android users to play with iOS users reageer retweet
ah haha ja had ze uitgezet. Ik had niet verwacht dat iemand eieren ging gooien om vervolgens te wachten tot er kippen kwamen.quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef Lorrelies het volgende:
Mauriiiiieeees, je mobs staan uit :c ook de friendly mobs... Ik maar eieren gooien en me afvragen waarom er geen kippen kwamen
Loool!
O btw, is verder niet erg hoor (anders heb je die stomme endermen en creeps)
Nee 18-11quote:Op maandag 14 november 2011 23:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Uiteindelijke release van Minecraft staat nog voor 19-11 in de pijplijn ... ?
/mutequote:Op dinsdag 15 november 2011 12:31 schreef RickoKun het volgende:
HEY MESNE HIJ ZOOW TOG VRIJDAG 11 NOVEMBER OF MAANDAG 13 NOVEMBER UITKOMEEEH OK HAHA NOU WEET IK DAT OK WEER WANT DAT ZIJDE JULLIE VORIGE WEEK HAHA OK DOEI GRGR
Lol is niet ergquote:Op maandag 14 november 2011 22:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah haha ja had ze uitgezet. Ik had niet verwacht dat iemand eieren ging gooien om vervolgens te wachten tot er kippen kwamen.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 09:04 schreef gogosweden het volgende:
7 dagen gratis speeltijd, kon het niet laten![]()
klacht, ik ben een übernerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |