Weird. Iers pakte 'ie ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is er fout aan 'Brit' ? Wordfeud kent dat woord niet.
Hehe, dat is wel typisch. Maar Florence klonk nogal als Amy McDonaldquote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die Klaxons die je braaft gedownload hebt komen ook uit Londen
Haha totaaal niet! Daar kom je wel achter als je meer van haar luistertquote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, dat is wel typisch. Maar Florence klonk nogal als Amy McDonald
Hoe heet je?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en Fins ook niet. Pauperteringhoerenspel.
Ah, ik neem aan dat je doelt op Florencequote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha totaaal niet! Daar kom je wel achter als je meer van haar luistert
Yes. Amy McDonald ken ik helaas door anderen in huis. Maar een toevoeging aan mijn muziekkennis, nou nee.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik neem aan dat je doelt op Florence
Haten op Amy.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Amy McDonald ken ik helaas door anderen in huis. Maar een toevoeging aan mijn muziekkennis, nou nee.
Impliceren dat ik hier naar luister. Meisje ik ben boooooos.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is goed hoor. Ga maar verder luisteren naar je leuke muziekjes
Oh, Amy vind ik juist helemaal geweldig!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Amy McDonald ken ik helaas door anderen in huis. Maar een toevoeging aan mijn muziekkennis, nou nee.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, Amy vind ik juist helemaal geweldig!
Jij? Amy en Kutschurft?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, Amy vind ik juist helemaal geweldig!
Alleen ik hoor niks meer van haar?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Mensen die haten op Amyze is fucking gruwelijk!
talent!
Ja, wat is daar mis mee? Als het nog niet duidelijk was: IK LUISTER ALLES. Dus ook Amy en ook klassieke muziek, ook dubstep en ook al het andere.quote:
Komt vast wel binnenkort, ze stopt er, ga ik van uit, niet zo meequote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen ik hoor niks meer van haar?
Dat laatste maakt al het voorgaande moeilijk serieus te nemenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee? Als het nog niet duidelijk was: IK LUISTER ALLES. Dus ook Amy en ook klassieke muziek, ook dubstep en ook al het andere.
Behalve QotSA
Dat doet pijn bij Tchock.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee? Als het nog niet duidelijk was: IK LUISTER ALLES. Dus ook Amy en ook klassieke muziek, ook dubstep en ook al het andere.
Behalve QotSA
Anders was ze wel een hele leuke eendagsvlieg.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt vast wel binnenkort, ze stopt er, ga ik van uit, niet zo mee
Oei, nou, sorry Tchockquote:
Neem het maar serieus, zal even een topic voor je opzoeken, moment.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat laatste maakt al het voorgaande moeilijk serieus te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |