Je hebt het donderdag he?quote:
morgen jaquote:
Succes met Skyrim.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaat je wel lukken, GMTA enzo
hij is baasquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 november 2011 00:13 schreef Tchock het volgende:
Zeg lieve mensen, ik ga vroeg slapen. En wel nu.
Jannemanquote:
Je gaat toch mee naar de ROO meet?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:14 schreef JanPiraat het volgende:
Aaahhh haha ja de opener inderdaad![]()
moet wel goed komen binnenkort hoor ben alweer iets minder sloeber Jan over een tijdje
Goedemorgen ook Huppel
SNEL KOFFIE OM WAKKER TE WORDEN!!quote:
Heb al lang 4 bakken koffie op johquote:Op donderdag 10 november 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SNEL KOFFIE OM WAKKER TE WORDEN!!
Goed bezig jij!quote:Op donderdag 10 november 2011 09:57 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Heb al lang 4 bakken koffie op joh
Hmmm, koffiieee, yummmmiieeequote:Op donderdag 10 november 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij!
Ik heb in mijn hele leven al 2 bakken koffie op![]()
Wat een ranzig spul is dat zeg
Smaken verschillenquote:
Er is maar 1 man waar ik koffie voor zetquote:Op donderdag 10 november 2011 10:21 schreef Vincpod het volgende:
Ik ben benieuwd naar je koffie huppel
Ik gebruik trouwens primo voor pdf gebeurens.
I know!!quote:Op donderdag 10 november 2011 10:27 schreef LompeHork het volgende:
Het is ook niet de bedoeling dat je dat kan omzeilen, daarvoor is het een PDF
Wijffie tochquote:
Ah, ik zit op een Mac, daar is het wat eenvoudiger werken met een PDF, onder Windows gebruikte ik geloof ik een PDF convertor, maar kan zo 1-2-3 niet meer op de naam komen.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know!!
Maar vroeger lukte me dat wel. Heb alleen geen idee meer hoe![]()
I'm getting old
Ik moet alleen nog kleine dingen doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wijffie toch![]()
En een uurtje niks doen zit er zeker niet in?
Ik werd van de week nog jonger dan 25 geschat en dinsdag kreeg ik te horen dat ik er uit zie als 27quote:Op donderdag 10 november 2011 10:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik zit op een Mac, daar is het wat eenvoudiger werken met een PDF, onder Windows gebruikte ik geloof ik een PDF convertor, maar kan zo 1-2-3 niet meer op de naam komen.
Dat oud valt wel mee hoor
okequote:
Ja spannendquote:Op donderdag 10 november 2011 10:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog kleine dingen doen.De deadline is vanavond voor 0:00 inleveren.
Ben je 25 + ?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd van de week nog jonger dan 25 geschat en dinsdag kreeg ik te horen dat ik er uit zie als 27![]()
Helaas voel ik me soms wel 80![]()
Ik ga wel ff googlen en anders typ ik het wel over ofzo
LHquote:Op donderdag 10 november 2011 10:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik zit op een Mac, daar is het wat eenvoudiger werken met een PDF, onder Windows gebruikte ik geloof ik een PDF convertor, maar kan zo 1-2-3 niet meer op de naam komen.
Dat oud valt wel mee hoor
Ja 32quote:Op donderdag 10 november 2011 10:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ben je 25 + ?
[..]
LH![]()
Oh, en Huppel, het moet een gratis programma zijn zeker?
Jazeker wel! Vorige keren moest ik op de laatste dagen nog 4 verslagen afmaken, wat een stress.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja spannend![]()
Ga je wel halen toch?
In mijn link staan een aantal gratis PDF editorsquote:Op donderdag 10 november 2011 10:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jazeker wel! Vorige keren moest ik op de laatste dagen nog 4 verslagen afmaken, wat een stress.Dit gaat goed komen!
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=45003
ALS IK ONGEWILD DE LAPO HEB, is het aan LH om een nieuw deel aan te maken. Anders weer gezaag over de TT
Hahaha.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=45003
ALS IK ONGEWILD DE LAPO HEB, is het aan LH om een nieuw deel aan te maken. Anders weer gezaag over de TT
Ik heb ooit een compleet verslag nog in de les zitten maken. Lerares was het er niet mee eens maar na lezen moest ze toegeven dat het toch een voldoende waardig was. Was een 8 waard maar ik kreeg een 6,5 omdat laatste moment enzquote:Op donderdag 10 november 2011 10:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jazeker wel! Vorige keren moest ik op de laatste dagen nog 4 verslagen afmaken, wat een stress.Dit gaat goed komen!
Ik zit op het werk dus kan niet overal op klikkenquote:Op donderdag 10 november 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja 32![]()
En ik kwam deze tegen: http://www.pdftoword.com/nl/Default.aspx
Eens zien of die werkt
Inspiratieloosquote:Op donderdag 10 november 2011 10:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]! Hehe, je maakt zelf maar een degelijke TT dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |