abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104166852
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: V. ( of 'kater') zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
16 juni 2011: Olivia, dochter van _Isis_
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
4 november 2011: Jelte Roan zoon van Vlindur

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pvoesss op 09-11-2011 17:26:37 ]
pi_104167377
Zesde van boven? Waar slaat dat nu weer op.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104167523
Hoi, ik kom helemaal vers binnenvallen.

Het gaat goed hier, Jelte is nu 5 dagen en hij heeft helemaal door hoe het werkt. Overdag slapen en drinken en 'snachts lekker vaak komen voor een hap :Y)

Ik heb vannacht redelijk geslapen. 2x 3 uur en kan helaas overdag niet bijslapen omdat me dat simpelweg niet lukt -O-

We begonnen moeizaam, mijn bv had geen haast om op gang te komen. Jelte viel heel snel af en moest worden bijgevoed. Dit doen we met een cubje. Inmiddels gaat het goed, ik kolfde net de stuwing er wat af en er kwam uit beide borsten 100 ml :o ^O^
Vannacht voor het 'slapen' nog een keer kolven, want vannacht kon ik niet eens op mijn zij liggen zo zeer deden ze :X

Mijn kraam is een koe die de gave heeft om als ik geboeid tv zit te kijken er door heen gaat kakelen met informatie die ik allang weet. Ik heb Rienk immers al :{w Maar de stagiere is wel leuk. Een jong meisje van 19 die wel alles wil leren. Ze zijn vanmiddag met Rienk wezen wandelen en Jelte en ik hebben heerlijk samen op de bank gelegen. Jelte slaapt nu in de doek en Rienk kijkt naar de droomtuin.

We mogen in de op! Jelte Roan 4 november 2011 O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_104167811
quote:
8s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ja stom he! ik zag net dat wij 2e van boven zijn en daar ben ik nog niet aan toe hoor ;(
Gedaan Vlindur ^O^
pi_104169257
Oeh Vlindur! Heb ik jou nog niet eens gefeliciteerd.. Dus bij deze alsnog een *O* voor jou :)
pi_104169380
Ook welkom hier Vlindur, en gefeliciteerd!
pi_104170181
quote:
dat dacht ik dus ook. We zijn nog geen 6e, maar mán wat gaat ze hard naar de bovenkant van de lijst! :o
pi_104170214
quote:
:o Saar staat ook al in de top 10! Time flies!

Vlindur wat heerlijk dat het zo goed gaat nu! :*
pi_104170517
Hoe zat het nou ook alweer bij deze symptomen:

slijmerig, groene diarree, direct rode billen (dus bijtende poep zeg maar), grijpen naar oortjes.

Waren dat nou tandjes of verkouden?
Want ze is verder helemaal niet verkouden, maar ik voel nou ook niet echt een nieuw tandje (hoewel die vorige 2 tanden er ook ineens waren en niet te voelen waren van tevoren)
  woensdag 9 november 2011 @ 18:47:55 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104170834
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:40 schreef danic het volgende:
Hoe zat het nou ook alweer bij deze symptomen:

slijmerig, groene diarree, direct rode billen (dus bijtende poep zeg maar), grijpen naar oortjes.

Waren dat nou tandjes of verkouden?
Want ze is verder helemaal niet verkouden, maar ik voel nou ook niet echt een nieuw tandje (hoewel die vorige 2 tanden er ook ineens waren en niet te voelen waren van tevoren)
Dit had Ventje een paar weken geleden allemaal! Het is gewoon over gegaan. Ik ga ervan uit dat het allemaal bij verkoudheid hoort.
  woensdag 9 november 2011 @ 18:50:06 #11
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104170923
Vraagje: welk speelgoed is leuk voor een baby van 16 weken? Het is binnenkort natuurlijk Sinterklaas, en Ventje mag ook meedoen met lootjes trekken O+ . Wat zet ik op zijn lijstje...Hij heeft al genoeg rammelaar-achtige dingen, knisperboekjes en -doekjens, bijtringen heeft-ie zat, heeft al een mobile (maar daar wordt-ie al iets te groot voor merk ik). Wat zou nu echt leuk en nieuw zijn voor hem?
pi_104171103
Heb je al iets met muziekjes? Dat vindt Eva momenteel erg interessant.

En anders iets waar hij over een tijdje wat aan heeft? Ik had vorig jaar een cadeaubon gekregen van Intertoys en heb daar van de zomer deze mee gekocht:

Ze hebben hem ook in een neutrale kleur hoor, is misschien leuker voor je mannetje. :P
  woensdag 9 november 2011 @ 19:00:45 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104171354
quote:
2s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:00 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Hahah dat had je toch de hard way geleerd? Nadat ik dat in het rapley topic had gezet :P
Ja check }:|
En dan ben ik niet degene die kookt, ik ben degene die de afwas doet :')

Ik had nog zo tegen N. gezegd dat het niet verstandig was, maar hij wist beter "want in Opperdepop....", enfin sommige dingen moet je mensen laten leren door ze hun ongelijk te laten halen *)
Alleen een beetje jammer dat ik degene was die 's nachts kon troosten, dat dan wel weer :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104174002
Heeft iemand een idee hoe je je kind kan leren aan de fles te drinken?
Ik geef bv maar we proberen Eva ook de fles weleens te geven ivm oppas/kdv vanaf januari.
Vooralsnog snapt ze er niks van, ze smakt meer, duwt haar tong tegen de speen en gaat kokhalzen omdat de melk uit de speen loopt. De maar speen is een s van Medela. Heb ook een speciale speen geprobeerd (de calma van medela) maar ze snapt t gewoon niet.
Dit schiet niet op zo. Ze drinkt hooguit 10 ml en daarna weigert ze de fles. Als ik er ben geef ik nog wat van mezelf maar wat als ik er niet ben? M'n kind moet toch kunnen eten!
Tralalalaaa
  woensdag 9 november 2011 @ 20:03:52 #15
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104174908
@TAP, ik geef ook zo nu en dan de fles, ook gewoon die van Medela en ze drinkt eigenlijk vanaf het begin eruit, wel draai ik hem heel strak dicht, zodat ze moeite moet doen.
En ik maak de melk vrij warm, zodra het afgekoeld raakt gaat ze klooien, dan vind ze het niet te drinken.

Wellicht een ander soort fles proberen? Heb je geen Avent flesje uit een vd pakketten?
En laat de fles door iemand anders geven dan jezelf.

Succes ermee. ;)
pi_104176393
Niet echt bijgelezen..

Wiesje heeft echt last van de prikken.. arm ding. Bij elke beweging gaat ze hartverscheurend huilen, tussen het huilen door vooral slapen en jammergenoeg ook minimaal drinken. Ik krijg er sinds half 2 vanmiddag moeizaam er wat in. Af en toe drinkt ze 20cc
Ook heeft ze koorts 39 graden. Dus er us net een zetpil ingegaan.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104178392

Weer goed gekeurd door het CB

En nu ga ik terug lezen voor de eva spam
pi_104179458
@ Juud, wat bedoel je met strak dichtdraaien? Er komt toch gewoon melk uit de speen of snap ik het niet goed? Of heb je t over de calma speen van medela? Want dat ding geeft echt alleen melk als je vacuüm trekt, maar dat lukt Eva niet.
Ik ga wel de avent flessen proberen. Difrax pakte ze ook niet.
Verder geef ik haar de fles niet, mijn idee daarachter is dat ze die dan juist niet moet omdat ze weet dat ik veel lekkerdere melkflessen heb voor haar ;)
Tralalalaaa
pi_104179687
Als je de fles strakker dichtdraait dan komt er moeilijker melk uit. Bij difrax kan je ook de onderkant strakker/losser draaien.

Mooi lijntje fr!
*poef* nu is het weg
  woensdag 9 november 2011 @ 21:36:43 #20
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_104179892
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:54 schreef danic het volgende:
Heb je al iets met muziekjes? Dat vindt Eva momenteel erg interessant.

En anders iets waar hij over een tijdje wat aan heeft? Ik had vorig jaar een cadeaubon gekregen van Intertoys en heb daar van de zomer deze mee gekocht:

[ afbeelding ]
Ze hebben hem ook in een neutrale kleur hoor, is misschien leuker voor je mannetje. :P
OMG.. die wil ik voor Larissa van de Sint..
Ga uit mijn hoofd jij!!

@ Aventura: wat ik op mijn lijstje heb staan voor Larissa:

Fisher-price activity centre voor in de box
de babywalker van v-tech dus
lamaze stapelinsecten
Chicco staand katje (das de naam op bol.com tenminste)
fisher-price muziek sleutels
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_104180115
ik doe ook ff mee met OMG Liene draaide vanmiddag drie keer achter mekaar van rug op buik!! :o
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 9 november 2011 @ 22:04:19 #22
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104181597
quote:
ze zijn toch gisteren pas geboren ofzo? ;(

Geert gaat uit zichzelf zitten :o

Vlindur *O* gefeliciteerd nog :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104182266
Neeee Claudia :o dan zijn wij 7e van boven? damn... wat gaat het toch snel hè? zo cliché maar zo waar ook.

En ze is zo leuk die kleine druif van mij O+ als ik binnenkom dan begint ze helemaal te stralen en komt ze in turbostand op me afgekropen enzo <3 zo lief!

Wij gaan morgen even wegen en meten bij het cb, en dan 's middags weer langs de diëtiste. Ik ben heel benieuwd wat ze te zeggen heeft. Ik verwacht er eigenlijk weinig van omdat de kleine smurf heel behoorlijk eet. De lengte lijkt inmiddels ook weer bij te trekken, maar daarom dus naar t cb om dat te bevestigen.

Nog even uit mn hoofd, mrien, fijn dat de operatie achter de rug is!!
En een dikke zoen voor Wies, arm ding :* hopelijk heeft ze er snel minder last van.
:)
pi_104182402
zo nu nog ff wat reageren ;)

You go Geert!!! goed hoor! *O*

Ach Wickie; wat sneu dat Wies zo'n last heeft van de prikjes :* , was ze verder helemaal goedgekeurd?
Heb je ook al een klein speklappie?

Claudia; echt joh> is jouw meid al bijna een jaar?? dat had ik ook nog niet door! :o

Mrien; met Jelle alles goed?? niet erger verkouden geworden?

Mooie curve van Ean FR! wat volgt ze mooi dr lijntje O+

Wij kunnen dus morgen heeeeel vroeg naar de manueel therapeut.. ben benieuwd! vandaag ging wonderwel goed! veel gelachen en ze was echt gezellig! zo fijn! O+

en voor Sinterklaas krijgt Liene van mijn ouders een babyarmbandje, die had Evie ook vanaf een maand of 3/4 en vind/ vond ik zo leuk O+
en van ons krijgt ze een fleecoverall en 2 pyama's....
(speelgoed te over hier in huis haha)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 9 november 2011 @ 22:27:43 #25
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104182959
Dankje tt, dat heet dus een babywalker! Googelt makkelijker ;)

Wow Bj! Nu al draaien? Dat zie ik venteke niet doen, en die is 5 weken ouder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')