Ja stom he! ik zag net dat wij 2e van boven zijn en daar ben ik nog niet aan toe hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 17:15 schreef Claudia_x het volgende:
Zesde van boven? Waar slaat dat nu weer op.
dat dacht ik dus ook. We zijn nog geen 6e, maar mán wat gaat ze hard naar de bovenkant van de lijst!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:15 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:15 schreef Claudia_x het volgende:
Dit had Ventje een paar weken geleden allemaal! Het is gewoon over gegaan. Ik ga ervan uit dat het allemaal bij verkoudheid hoort.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:40 schreef danic het volgende:
Hoe zat het nou ook alweer bij deze symptomen:
slijmerig, groene diarree, direct rode billen (dus bijtende poep zeg maar), grijpen naar oortjes.
Waren dat nou tandjes of verkouden?
Want ze is verder helemaal niet verkouden, maar ik voel nou ook niet echt een nieuw tandje (hoewel die vorige 2 tanden er ook ineens waren en niet te voelen waren van tevoren)
Ja checkquote:Op woensdag 9 november 2011 17:00 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hahah dat had je toch de hard way geleerd? Nadat ik dat in het rapley topic had gezet
OMG.. die wil ik voor Larissa van de Sint..quote:Op woensdag 9 november 2011 18:54 schreef danic het volgende:
Heb je al iets met muziekjes? Dat vindt Eva momenteel erg interessant.
En anders iets waar hij over een tijdje wat aan heeft? Ik had vorig jaar een cadeaubon gekregen van Intertoys en heb daar van de zomer deze mee gekocht:
[ afbeelding ]
Ze hebben hem ook in een neutrale kleur hoor, is misschien leuker voor je mannetje.![]()
ze zijn toch gisteren pas geboren ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:15 schreef Claudia_x het volgende:
Evie kende dat trucje ook al heel snel... kweet nie, mijn kinders willen blijkbaar alles snel doen.. vooral ter wereld komenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:27 schreef Aventura het volgende:
Dankje tt, dat heet dus een babywalker! Googelt makkelijker
Wow Bj! Nu al draaien? Dat zie ik venteke niet doen, en die is 5 weken ouder.
en met een kopje geven ? kost iets meer tijd en moeite dan een flesje, maar hey als ze het zo wel drinkt is het het proberen waard denk ikquote:Op woensdag 9 november 2011 19:48 schreef Take_A_Picture het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je je kind kan leren aan de fles te drinken?
Ik geef bv maar we proberen Eva ook de fles weleens te geven ivm oppas/kdv vanaf januari.
Vooralsnog snapt ze er niks van, ze smakt meer, duwt haar tong tegen de speen en gaat kokhalzen omdat de melk uit de speen loopt. De maar speen is een s van Medela. Heb ook een speciale speen geprobeerd (de calma van medela) maar ze snapt t gewoon niet.
Dit schiet niet op zo. Ze drinkt hooguit 10 ml en daarna weigert ze de fles. Als ik er ben geef ik nog wat van mezelf maar wat als ik er niet ben? M'n kind moet toch kunnen eten!
Ik dacht wel eens gelezen te hebben dat Tommee Tippee flessen wel fijn zijn bij borstvoedingskindjes, misschien dat iemand dat in het BV-topic dat wel weet?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:48 schreef Take_A_Picture het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je je kind kan leren aan de fles te drinken?
Ik geef bv maar we proberen Eva ook de fles weleens te geven ivm oppas/kdv vanaf januari.
Vooralsnog snapt ze er niks van, ze smakt meer, duwt haar tong tegen de speen en gaat kokhalzen omdat de melk uit de speen loopt. De maar speen is een s van Medela. Heb ook een speciale speen geprobeerd (de calma van medela) maar ze snapt t gewoon niet.
Dit schiet niet op zo. Ze drinkt hooguit 10 ml en daarna weigert ze de fles. Als ik er ben geef ik nog wat van mezelf maar wat als ik er niet ben? M'n kind moet toch kunnen eten!
Wij hebben morgen onze eerste diëtistafspraak. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef mignonne het volgende:
Wij gaan morgen even wegen en meten bij het cb, en dan 's middags weer langs de diëtiste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |