I'm with her!quote:
Wàt een prachtig mennekequote:Op maandag 21 november 2011 20:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij loopt hier te pas en te onpas binnen, volgende keer vraag ik zijn naam
Ik heb hem vanaf dag 1 (okey, 7) mee onder de douche genomen. Hij weet niet beter.quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef leonieke het volgende:
Leuke foto McLauraOok al zo'n bink. Hier schreeuwt Thomas moord en brand als hij onder de douche moet
![]()
Dat verklaart wel veelquote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb hem vanaf dag 1 (okey, 7) mee onder de douche genomen. Hij weet niet beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nouja, de ijsjes bij de IKEA hebben veel bovenste gedeelte en Jochem geniet ook al ruim een kwartier van een ijsje met maar een centimetertje ijsquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef trui het volgende:
wat heb je aan een ijsje zonder bovenste gedeelte??
leuke foto's allemaal weer.![]()
![]()
Sterker nog, ze zit al bijna los en als ze op dr rug ligt wil ze dmv haar buikspieren proberen te gaan zitten.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Lientjewat wordt ze groot!
Enne juud, ze ging.toch niet zitten voor ze een half jaar.was(grapje, niet slaan, maar vobd t wel grappig hoe stellig je erover was
)
En wat een mooierds verder allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |