Wij waren er ook in augustus en ja, dat was super warm!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh wat gaaf, dat laatste heb ik nooit gezien.
Ik ben wel in Key West geweest in augustus, dat was echt belachelijk warm.
Byequote:Op woensdag 9 november 2011 15:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij waren er ook in augustus en ja, dat was super warm!
Maar oh zo leuk!
En nu ga ik er vandoor!![]()
Komt goedquote:Op woensdag 9 november 2011 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bye![]()
en goed op jezelf passen hoor!
Doeg en bedankt voor de tipquote:Op woensdag 9 november 2011 15:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij waren er ook in augustus en ja, dat was super warm!
Maar oh zo leuk!
En nu ga ik er vandoor!![]()
Ik wist niet eens dat die bestondquote:Op woensdag 9 november 2011 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
de mcflurry kruidnootjes is machtig
bestaat sinds gisterenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die bestondMust try
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
Was met iemand van het buitenlandse hondenforum naar Vianen gegaan..zij heeft 2 superleuke hondjes..
Kijk dan![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het gelezenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
OMG, nu loopt er iemand te roepen in die link dat ze niet snappen dat het losloopgebied die berichten posten omdat ze hun eigen graf ermee graven![]()
Gawd, wat een volk
Ik kan me voorstellen dat je liever hebt dat ze het er af halen inderdaad. Zo zal er een hele discussie ontstaan en ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook moeilijk vind om er niet op te reageren.... Knap van je dat je ondanks je woede niet reageert en er gewoon boven staatquote:Op woensdag 9 november 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gevraagd of ze het hele verzoek om getuigen er af wil halen, ik denk niet dat iemand zich nog gaat melden en ik hoop echt niet dat een of andere tokkie oorlog uit gaat breken zo, want wat een kansloos volk zit er bij zeg
Aah, zijn huisnummer proberen! Das een goeie baaf!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:50 schreef Barbaaf het volgende:
Pfff Q., die gast zit allang op de Bahama's, binen te lopen met de site die Mike voor 'm gebouwd heeft![]()
oh-oh, wel kut dat je zo niet aan meer, onafhankelijke, getuigen kan komen
Goed ideequote:Op woensdag 9 november 2011 16:55 schreef Barbaaf het volgende:
Bezorgen ze ook pizza's, zand en straattegels in Belgie?
Kan dat verder geen kwaad, zijn ze niet giftig ( ik heb geen verstand van slangen)quote:Op woensdag 9 november 2011 16:56 schreef Haifisch het volgende:
Kut! ben net gebeten door een van mijn slangen... Winterslaap verstoren, erg slim hoor...
Nee, is geen giftige slang, maar het doet wel verschrikkelijke pijn. Volgens mij is een spier geraakt of iets in die richting. Hij beet door, dus geen oppervlakkige beet.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Kan dat verder geen kwaad, zijn ze niet giftig ( ik heb geen verstand van slangen)
Auwquote:Op woensdag 9 november 2011 16:56 schreef Haifisch het volgende:
Kut! ben net gebeten door een van mijn slangen... Winterslaap verstoren, erg slim hoor...
Om even de waterbak te verversen, maar die beesten hebben nu al 2 weken geen eten hahaquote:Op woensdag 9 november 2011 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Auw
Waarom ging je de winterslaap verstoren dan?
Oei, ze kunnen naar bijten jaquote:Op woensdag 9 november 2011 17:03 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nee, is geen giftige slang, maar het doet wel verschrikkelijke pijn. Volgens mij is een spier geraakt of iets in die richting. Hij beet door, dus geen oppervlakkige beet.
Ja, het gaat wel. Achja, een keer moet de eerste keer zijn eh.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, ze kunnen naar bijten ja. Gaat 't een beetje?
Ik kwam vandaag thuis waar een mooi plasje groene kots op me lag te wachten. Katten
.
Ja, dat is zo. Maar liever niet natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2011 17:13 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel. Achja, een keer moet de eerste keer zijn eh.
Ik heb vanmorgen ook een verassing gehad van een van mijn katten, waarna die mij in (de andere hand) krabde tijdens het opruimen.
Vondtquote:Op woensdag 9 november 2011 17:20 schreef Qwea het volgende:
Hoppa. Hebbes.
Gesprek opgenomen. En ik heb hem volgens mij dat hij erkent dat MO nog geld van hem krijgt. Hij durft wel een toon aan te slaanJa je hebt geen factuur en het is zwart dus je kun geen incasso sturen.
Ooh nee?Ik geef het in April gewoon op bij de belasting, zonder btw, tadaaaa.
Hij vondt het niet tof
Goed zo Qweaquote:Op woensdag 9 november 2011 17:20 schreef Qwea het volgende:
Hoppa. Hebbes.
Gesprek opgenomen. En ik heb hem volgens mij dat hij erkent dat MO nog geld van hem krijgt. Hij durft wel een toon aan te slaanJa je hebt geen factuur en het is zwart dus je kun geen incasso sturen.
Ooh nee?Ik geef het in April gewoon op bij de belasting, zonder btw, tadaaaa.
Hij vondt het niet tof
Ik heb een gewone wildkleur, een missing black en een missing red (ben ik nog niet zeker van, andere mensen zeggen ghost)quote:Op woensdag 9 november 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar liever niet natuurlijk. Wat voor rattenslangen (kleur) heb je?
Dan hoop ik dat het zo blijft en je lekker een rustig avondje met je hondjes hebtquote:Op woensdag 9 november 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik mag weer naar huis![]()
Als het goed is geen visite vanavond
Oke, een beetje de reguliere kleuren dus. Heb je een foto van de missing red?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:22 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik heb een gewone wildkleur, een missing black en een missing red (ben ik nog niet zeker van, andere mensen zeggen ghost)
Ooh lik mn aars.quote:
Nee, aangetekende brieven worden idd niet bezorgdquote:Op woensdag 9 november 2011 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh lik mn aars.
"JA DAT ZIJN DREIGEMENTEN"
-Nee hoor, als ik tegen jou zeg dat ik morgen langskom met een honkbalknuppel om je in elkaar te slaan als je niet betaald, DAT zijn dreigementen. Als ik tegen je zeg dat ik het uit handen ga geven, dat is dat geen dreigement. Je mag nog blij zijn dat ik je telefonisch op de hoogte stel.
"Ja ik moet even kijken hoe dat moet want ik beheer de zakelijke rekening niet. Want het moet van zakelijk naar prive naar Mike..."
-Of je maakt het gelijk van prive naar Mike over en waar jij dan daarna dat geld vandaan trekt zal me een zorg zijn. Het zal me werkelijk jeuken waar dat geld vandaan komt, als dat geld er maar komt. Klaar. Einde verhaal.
Nou het ging nog even door zoHij had nooit de aangetekende brief of de vele mailtjes van Mo ontvangen, sure
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, een beetje de reguliere kleuren dus. Heb je een foto van de missing red?
Mooie slang, de andere twee zien er ook goed uit. Ik denk zelf niet dat het een Ghost is, die zijn in mijn ervaring toch lichter, maar goed, dat zegt ook niet zoveel als je ziet hoeveel kleuren die beesten kunnen hebbenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:33 schreef Haifisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de beste foto die ik heb hahah (lang leve de ipod van mijn zusje)
Ja, die gast spoort sowieso nietquote:Op woensdag 9 november 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, aangetekende brieven worden idd niet bezorgd. Wat een achterlijk excuus.
Als je niet weet wat een betaalrekening is en wat je ermee doet, dan zou je je kont nog niet zelf mogen krabben imoquote:Op woensdag 9 november 2011 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die gast spoort sowieso nietWant toen ik dat zei van die betaalrekening toen snapte die het niet
Ja, hij keek er 1x per maand opquote:Op woensdag 9 november 2011 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je niet weet wat een betaalrekening is en wat je ermee doet, dan zou je je kont nog niet zelf mogen krabben imo.
Lijkt me niet slim, ik zou het iig niet doen. Kan me wel voorstellen dat je het helemaal zat bent en je geld wilt.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hij keek er 1x per maand opDus ik zo nog : Dan maak je het over van je prive naar Mike en regel je het daarna maar met je boekhouder of wie de fuck ever die die rekening beheert. Dat is niet mijn probleem.
Ik weet niet, gesprek kan ik zeker niet plaatsen ivm geen toestemming van zijn kant?
Zolang ga ik echt niet wachten. Ik ben er nu schijtziek vanquote:Op woensdag 9 november 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim, ik zou het iig niet doen. Kan me wel voorstellen dat je het helemaal zat bent en je geld wilt.
Ik heb ook een keer moeten wachten op een bedrag van 70 euro, minstens een half jaar heeft het geduurd, nou daar word je goed zat van.
Wat mooi zijn ze! Prachtige kleuren en patroon.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:33 schreef Haifisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de beste foto die ik heb(lang leve de ipod van mijn zusje)
Ik ben ook veeeeel te coulant geweest, hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zolang ga ik echt niet wachten. Ik ben er nu schijtziek van
Dankje!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie slang, de andere twee zien er ook goed uit. Ik denk zelf niet dat het een Ghost is, die zijn in mijn ervaring toch lichter, maar goed, dat zegt ook niet zoveel als je ziet hoeveel kleuren die beesten kunnen hebben.
Maar, echt, geweldige dieren.
Hopen op wat leuke nafokquote:Op woensdag 9 november 2011 18:04 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Dankje!
Ik vraag me af wat er in het voorjaar gaat gebeuren, de missing black en de missing red zijn vrouwtjes en de wildkleur is een mannetje
Ik heb nog geen enkele notequote:Op woensdag 9 november 2011 18:09 schreef Qwea het volgende:
ooh wat saai! Mijn laatste note is van 11-03-2010.
Jezus, ben ik te braaf geworden?
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:09 schreef Qwea het volgende:
ooh wat saai! Mijn laatste note is van 11-03-2010.
Jezus, ben ik te braaf geworden?
Ik moest gieren om mijn notesquote:
Prachtige quote jaquote:Op woensdag 9 november 2011 18:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest gieren om mijn notesEr staat er ook nog 1 in van een complete reactie van mijn aan oh-oh
Hé, ik ook niet.quote:
Ik ookquote:
Toen in de dieetclub bedoel je? Dat weet ik nog jaquote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ookZal wel vanwege mijn onterechte ban zijn
Bedankt Yns!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
moet je http://www.fok.nl/shop/notes.php daar ff kijken
Jaquote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Toen in de dieetclub bedoel je? Dat weet ik nog ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |