Wij waren er ook in augustus en ja, dat was super warm!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh wat gaaf, dat laatste heb ik nooit gezien.
Ik ben wel in Key West geweest in augustus, dat was echt belachelijk warm.
Byequote:Op woensdag 9 november 2011 15:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij waren er ook in augustus en ja, dat was super warm!
Maar oh zo leuk!
En nu ga ik er vandoor!![]()
Komt goedquote:Op woensdag 9 november 2011 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bye![]()
en goed op jezelf passen hoor!
Doeg en bedankt voor de tipquote:Op woensdag 9 november 2011 15:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij waren er ook in augustus en ja, dat was super warm!
Maar oh zo leuk!
En nu ga ik er vandoor!![]()
Ik wist niet eens dat die bestondquote:Op woensdag 9 november 2011 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
de mcflurry kruidnootjes is machtig
bestaat sinds gisterenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die bestondMust try
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
Was met iemand van het buitenlandse hondenforum naar Vianen gegaan..zij heeft 2 superleuke hondjes..
Kijk dan![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het gelezenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
OMG, nu loopt er iemand te roepen in die link dat ze niet snappen dat het losloopgebied die berichten posten omdat ze hun eigen graf ermee graven![]()
Gawd, wat een volk
Ik kan me voorstellen dat je liever hebt dat ze het er af halen inderdaad. Zo zal er een hele discussie ontstaan en ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook moeilijk vind om er niet op te reageren.... Knap van je dat je ondanks je woede niet reageert en er gewoon boven staatquote:Op woensdag 9 november 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gevraagd of ze het hele verzoek om getuigen er af wil halen, ik denk niet dat iemand zich nog gaat melden en ik hoop echt niet dat een of andere tokkie oorlog uit gaat breken zo, want wat een kansloos volk zit er bij zeg
Aah, zijn huisnummer proberen! Das een goeie baaf!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:50 schreef Barbaaf het volgende:
Pfff Q., die gast zit allang op de Bahama's, binen te lopen met de site die Mike voor 'm gebouwd heeft![]()
oh-oh, wel kut dat je zo niet aan meer, onafhankelijke, getuigen kan komen
Goed ideequote:Op woensdag 9 november 2011 16:55 schreef Barbaaf het volgende:
Bezorgen ze ook pizza's, zand en straattegels in Belgie?
Kan dat verder geen kwaad, zijn ze niet giftig ( ik heb geen verstand van slangen)quote:Op woensdag 9 november 2011 16:56 schreef Haifisch het volgende:
Kut! ben net gebeten door een van mijn slangen... Winterslaap verstoren, erg slim hoor...
Nee, is geen giftige slang, maar het doet wel verschrikkelijke pijn. Volgens mij is een spier geraakt of iets in die richting. Hij beet door, dus geen oppervlakkige beet.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Kan dat verder geen kwaad, zijn ze niet giftig ( ik heb geen verstand van slangen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |