Maakt het een stuk begrijpelijker.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Nou ja weet je, mn ma heeft heeft geen kraakbeen meer in haar schouders dus ze kan nie alles meer, en aangezien mn pa werken is ben ik de enige die er is om te helpen
Ach ma dat mag de pret niet drukken als ik in Skyrim rondwandelquote:Op woensdag 9 november 2011 19:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Maakt het een stuk begrijpelijker.
Gewoon hard wegrennen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef speknek het volgende:
Hij had wel wat beter mee mogen levelen, ik word de laatste tijd alleen nog maar gepwnd. Eerst door een giant, toen door iemand in een huisje, toen door een draak en net weer door een of andere lich king. Can't we all get along
.
Ook brak: de autosave, grr.
Favorieten heb je nog welquote:Op woensdag 9 november 2011 18:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Jammer dat sneltoetsen niet meer werken op de xbox, geen wapens meer on the fly selecteren tijdens gevechten. En dus ateeds het spel stil zetten om te wisselen......
Maarja
Difficulty verlagen of niet huilenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:22 schreef AppleBite het volgende:
pfff, ik word met enige regelmaat behoorlijk hard gepowned, wel even wennen in vergelijk met Oblivion haha, meer mensen hier last van?
Heb die gewoon standaard gelaten, op adept ofzo?!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:31 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Difficulty verlagen of niet huilen
Hmm, nee dat is het probleem niet echt, het maakt spel wel leuker, maar ik bedoelde te zeggen dat ik toch om de 2,5/3 uur zo'n veel hoger geleveled wezen tegenkom hahaquote:Op woensdag 9 november 2011 19:31 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Difficulty verlagen of niet huilen
NEE!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:40 schreef Simmertje het volgende:
jongens hebben jullie ook niet af en toe als jullie aan het spel zijn van: "kijk mij hier nou eens skyrim spelen, terwijl de hele wereld nog zit te wachten!"
Voor zover ik weet is dood ook echt dood. Er schijnen veel companions in te zitten, dus ze zullen wel redelijk expendable zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:32 schreef speknek het volgende:
Mijn companion is dood, komt die weer tot leven?
Ja, ik dacht ook even de baas te zijn na het sweepen van wat bandit caves, tot ik wat verder ging reizen en werd gepwned door een ijsspinquote:Op woensdag 9 november 2011 19:22 schreef AppleBite het volgende:
pfff, ik word met enige regelmaat behoorlijk hard gepowned, wel even wennen in vergelijk met Oblivion haha, meer mensen hier last van?
Had je 'm niet geinstalled op hard drive?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef leeell het volgende:
broer heeft de CD gesloopt
tilde de xbox op tijdens spelen
nee, we hebben allen de HD van de phat xboxquote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had je 'm niet geinstalled op hard drive?
Lekker danquote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef leeell het volgende:
laten repareren morgen of nieuwe kopen morgenquote:
Wel een faalhaas, heb je hem al in elkaar gemept?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef leeell het volgende:
[..]
laten repareren morgen of nieuwe kopen morgen
zijn kosten, dus ik merk er toch niets van
meh, 1.90 en bonk spieren, doe maar nietquote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel een faalhaas, heb je hem al in elkaar gemept?
Eckte mannen geven em gewoon een klap voor zn bakkesquote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef leeell het volgende:
[..]
meh, 1.90 en bonk spieren, doe maar niet
Bang zijn voor je broertjequote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef leeell het volgende:
[..]
meh, 1.90 en bonk spieren, doe maar niet
broerquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Er zou een wijf mij meehelpen om een golden claw te zoeken, heb in dat hele wijf niet meer gezien en moet iets bij haar inleveren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Er zou een wijf mij meehelpen om een golden claw te zoeken, heb in dat hele wijf niet meer gezien en moet iets bij haar inleveren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutleven heb je man. Maar zou dit niet karma zijn? Misschien is Karma een PC gamer.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef leeell het volgende:
heb hem ook voor de PC hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 20:36 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Kutleven heb je man. Maar zou dit niet karma zijn? Misschien is Karma een PC gamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:38 schreef Desunoto het volgende:
Het niveau ligt inderdaad hoog. Soms op vreemde momenten.wat is je class?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
dual wield flame en kiten ; komt ie niet eens in de buurtquote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Imperial. Ben vooral bezig met pijl en boog en destruction nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |