is daar iets mis meequote:Op woensdag 9 november 2011 15:53 schreef Frankii het volgende:
[..]
De eerste 10 minuten van een game kijken.
Omdat negers.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:52 schreef Frankii het volgende:
Waarom hoor ik niemand over Redguard?
Want dat is een méh race.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:52 schreef Frankii het volgende:
Epona's song op je ocarina spelenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:10 schreef speknek het volgende:
Is er een manier om je paard terug te krijgen? Ik raak m voortdurend kwijt.
Wel binnen de vakken he.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of gewoon op slot zetten als je hem parkeert
Freerecordshopquote:Op woensdag 9 november 2011 15:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Freerecordshop. Had er altijd goede ervaringen mee, maar dit is wel een beetje matig.
In third person met het scroll wieletje?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:50 schreef Akwasi het volgende:
Die camera in third person zit echt veel te dicht op het karakter naar mijn smaak... Is dat aan te passen?
Op consolequote:Op woensdag 9 november 2011 16:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In third person met het scroll wieletje?
Ja, dat stond gisteren op Steam toen ik inlogde en Skyrim aanklikte.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:32 schreef Cryothic het volgende:
Vosss postte vanmorgen om +/- 10 uur dit bericht:
Geen idee waar vandaan, ergens bij Steam waarschijnlijk
En dat zou resulteren in 1 uur 's nachts vrijdag.
(Dus de nacht van donderdag op vrijdag he... niet zaterdag-nacht pas...)
Deze keer 55 euro, maar ik kreeg 5 euro kortingsbon erbij. Was de enige winkel die hem gister nog in de winkel had dus ik vond het prima.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Freerecordshop
Die hebben gewoon bij elke game de prijs 20 euro boven de adviesprijs, waardoor je zomaar 65 euro voor een game betaald die je voor 35 euro van een webshop haalt.
Resists Poison 50% is erg handig tegen draken en ijsmonstersquote:Op woensdag 9 november 2011 15:52 schreef Frankii het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm, misschien je knuppeltje ingedrukt houden en naar achter houden ofzo ?
aight brahquote:Op woensdag 9 november 2011 16:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
UITZONDERING OP DE REGEL IK BLIJF GELIJK HEBBEN DUS KOM NIET HATEN VRIEND IK HEB JE MOEDER NET GESLAGEN
Oh, wacht even proberen.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je joystick bedoel ik hé, niet je penis.
Nee dat werkt ook nietquote:Op woensdag 9 november 2011 16:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je joystick bedoel ik hé, niet je penis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |