Ging bij mij ruim 8 MB/s.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:13 schreef hans1988 het volgende:
55% met de pre-load, gaat wel behoorlijk traag zeg
quote:
Wel handig dat ie precies voor race selectie een save aanmaaktquote:Op woensdag 9 november 2011 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eerst een Dunmer, daarna een Breton
Belangrijke vraag, echter vrees ik oblivion style saves, vast welquote:Op woensdag 9 november 2011 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe slaat ie de savegames op, gewoon op volgorde van saven (net als in Oblivion dat je met een waslijst aan saves zat) of per char?
Neequote:Op woensdag 9 november 2011 18:29 schreef Jesse_ het volgende:
Is er ook een lock on functie voor in gevechten?
Ik heb dat spelen met een normale x-as nog niet onder de knie
Dar zou het toch wel te simpel maken denk ikquote:Op woensdag 9 november 2011 18:29 schreef Jesse_ het volgende:
Gewoon slaan en dan gaan ze meestal ook wel dood hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 18:29 schreef Jesse_ het volgende:
Jesse!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:29 schreef Jesse_ het volgende:
> 1988quote:Op woensdag 9 november 2011 18:53 schreef hans1988 het volgende:
Ooh chill, vrijdag zijn mn ouders de hele dag tot laat in de avond wegTenminste geen gezeur aan mn hoofd terwijl ik Skyrim verken
Hans doe dit ff, hans doe dat ffquote:Op woensdag 9 november 2011 18:58 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
> 1988
> gezeur van ouders
...wat
Klinkt zuur, ben blij dat ik niet dat soort ouders hebquote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Hans doe dit ff, hans doe dat ffdat soort crap
Hansie jonguhquote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Hans, eten is klaar!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Nou ja weet je, mn ma heeft heeft geen kraakbeen meer in haar schouders ( is weggerot door ziekte) dus ze kan nie alles meer, en aangezien mn pa werken is ben ik de enige die er is om te helpenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Klinkt zuur, ben blij dat ik niet dat soort ouders heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |