Dat doe ik ook altijd, maar die cassieres zijn te dom om die kassa fatsoenlijk te kunnen bedienen. Ja, als ze falen, ga ik er echt niks van zeggen. Moet je je personeel maar fatsoenlijk inwerken of gewoon fatsoenlijk personeel aannemen.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn vader tilt het altijd omhoog en laat het netjes zien
tandpastaquote:Op woensdag 9 november 2011 13:22 schreef mschol het volgende:
is een kratje bier niet gewoon het meest gestolen object in een supermarkt ?
Dit is eigenlijk wel een goede vraag... Wat zou er nou het meest gestolen worden?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:22 schreef mschol het volgende:
is een kratje bier niet gewoon het meest gestolen object in een supermarkt ?
te laat?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:30 schreef Smack-a-jack het volgende:
Toen ik nog bij LIDL werkte had ik wel mensen die die goedkope kratjes probeerden mee te nemen zonder dat ik ze aansloeg...
dan sloeg ik er gewoon twee aan
tegen de tijd dat ze 't door hebben waren ze al de winkel uit en is het te laat
Hahahquote:Op woensdag 9 november 2011 13:30 schreef Smack-a-jack het volgende:
Toen ik nog bij LIDL werkte had ik wel mensen die die goedkope kratjes probeerden mee te nemen zonder dat ik ze aansloeg...
Dan kan ik je verzekeren dat je al verscheide keren genaaid bent door de supermarkt....stoer van je hè?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:13 schreef maurice70 het volgende:
Bij het op de band leggen vd boodschappen, meld ik altijd duidelijk als er een kratje bier op het rekje vh karretje staat. Of die wel of niet afgerekend word......tja.........ik vraag nooit een bonnetje om dan zielig in m'n auto de boel te controleren.
Haha baas.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:30 schreef Smack-a-jack het volgende:
Jij doet je boodschappen niet bij de LIDL zeker haha.. Wij mochten niet iets retouren tenzij we A. het zelf zeker weten dat we een fout maakte B. persoon nog de volledige kar laat zien. Je hebt geen idee hoe vaak het voorkomt dat er van die paupers komen die de medewerkers proberen op te lichten..quote:Op woensdag 9 november 2011 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
te laat?
als ik de winkel uit ben en pas bij de auto b.v. zou zien dat hij verkeerd is aangeslagen ga ik gewoon terug hoor, en dan stop ik niet met klagen voordat ik m'n geld terug heb..
maarja ik koop geen bier.. want bier
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:44 schreef DonJoris het volgende:
Ik had trouwens 1 keer dat de heineken in de aanbieding was bij de AH. 2e krat voor de helft van de prijs. Gelijk 4 gehaald toen rekende ze er 3 af (geen statiegeld van de 4e).
Ze hebben tegenwoordig van die spiegels in sommige supermarkten, dan hoeven ze nog minder te doen om het te controleren.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:20 schreef kwiwi het volgende:
Nee, dan had ze maar moeten opletten. Ze heeft het nou ook weer niet zo druk achter te kassa dat ze niet even kan kijken of er een kratje bier op de kar staat.
zoals ik al schreef: als ik bij de auto controleer, uiteraard ga je dan terug met een volle karquote:Op woensdag 9 november 2011 13:44 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
Jij doet je boodschappen niet bij de LIDL zeker haha.. Wij mochten niet iets retouren tenzij we A. het zelf zeker weten dat we een fout maakte B. persoon nog de volledige kar laat zien. Je hebt geen idee hoe vaak het voorkomt dat er van die paupers komen die de medewerkers proberen op te lichten..
Ik controleer de bon alleen als dat nodig is. Ik weet wat ik in mijn karretje heb gegooid, dus ik weet, op zo'n paar euro nauwkeurig, wel hoeveel ik moet betalen. En als het daar niet van afwijkt, dan ga ik niet de hele bon staan controleren...quote:Op woensdag 9 november 2011 13:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waarom controleert niet iedereen de bon meteen na de kassa??? Als ik dat thuis doe ga ik echt niet meer terug.
Hier camera's die specifiek gericht zijn op de onderkant van de boodschappenkar.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig van die spiegels in sommige supermarkten, dan hoeven ze nog minder te doen om het te controleren.
Omdat vrijwel elke supermarkt nu zo'n computerscherm heeft waar je direct kan zien of alles klopt.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waarom controleert niet iedereen de bon meteen na de kassa??? Als ik dat thuis doe ga ik echt niet meer terug.
Daarnaast, bier gratis meenemen bij de zelfscan.
Dit dus. Ik moet minstens 1x per week bij de servicebalie mijn korting van de 35% gaan terug vragen (hoi, ik ben een pauper die vaak 35% korting artikelen koopquote:Op woensdag 9 november 2011 13:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan kan ik je verzekeren dat je al verscheide keren genaaid bent door de supermarkt....stoer van je hè?
dus jij bent zo iemand die aandachtig het scherm controleert i.p.,v de boodschappen alvast opruimt zodat er geen opstopping ontstaat...quote:Op woensdag 9 november 2011 13:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Omdat vrijwel elke supermarkt nu zo'n computerscherm heeft waar je direct kan zien of alles klopt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dus jij bent zo iemand die aandachtig het scherm controleert i.p.,v de boodschappen alvast opruimt zodat er geen opstopping ontstaat...
Dat kan toch prima tegelijkertijd lijkt me.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dus jij bent zo iemand die aandachtig het scherm controleert i.p.,v de boodschappen alvast opruimt zodat er geen opstopping ontstaat...
bij geen van de gebruikelijke supers kan dat zonder dat je alles maar gewoon lukraak in je kar gooit...quote:Op woensdag 9 november 2011 14:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat kan toch prima tegelijkertijd lijkt me.
In sommige winkels gaat een alarmpje af als het rekje dat onder/achter het karretje zit omlaag is.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig van die spiegels in sommige supermarkten, dan hoeven ze nog minder te doen om het te controleren.
'Genaaid door de supermarkt'. Hou toch op. Alsof een cassiere voor d'r baas iets aan gaat slaan wat er niet is. No way, zal die 16 jarige bimbo wat boeien.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan kan ik je verzekeren dat je al verscheide keren genaaid bent door de supermarkt....stoer van je hè?
Lukt mij wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
bij geen van de gebruikelijke supers kan dat zonder dat je alles maar gewoon lukraak in je kar gooit...
Daarom ging ik op een gegeven moment niet meer naar AH. Prutsers.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:10 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Dit dus. Ik moet minstens 1x per week bij de servicebalie mijn korting van de 35% gaan terug vragen (hoi, ik ben een pauper die vaak 35% korting artikelen koop)
Nee dat al je kortingen niet verwerkt worden omdat de meeste actiecodes niet/slecht in het systeem verwerkt zijn. Snap je het nu?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:34 schreef baaart het volgende:
[..]
'Genaaid door de supermarkt'. Hou toch op. Alsof een cassiere voor d'r baas iets aan gaat slaan wat er niet is. No way, zal die 16 jarige bimbo wat boeien.
Is zoiets niet gewoon te controleren op basis van de camerabeelden?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:44 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
Jij doet je boodschappen niet bij de LIDL zeker haha.. Wij mochten niet iets retouren tenzij we A. het zelf zeker weten dat we een fout maakte B. persoon nog de volledige kar laat zien. Je hebt geen idee hoe vaak het voorkomt dat er van die paupers komen die de medewerkers proberen op te lichten..
[..]![]()
Je vergeet dat er foute prijzen in de kassa kunnen staan b.v. aanbiedingen die niet zijn doorgevoerd in de kassa, gebeurt zo vaakquote:Op woensdag 9 november 2011 14:34 schreef baaart het volgende:
[..]
'Genaaid door de supermarkt'. Hou toch op. Alsof een cassiere voor d'r baas iets aan gaat slaan wat er niet is. No way, zal die 16 jarige bimbo wat boeien.
je kunt ook de kleine moeite nemen (want een ezel stoot zich in het algemeen........) om de producten met zo'n sticker zodanig op de band te zetten dat de kassamiep die stickers meteen ziet. en ik check ook als ze de producten scant of ze daarbij op de knop drukt die de korting berekent.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:10 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Dit dus. Ik moet minstens 1x per week bij de servicebalie mijn korting van de 35% gaan terug vragen (hoi, ik ben een pauper die vaak 35% korting artikelen koop)
Wat denk je dat ik doe? Soms zeg ik nog duidelijk dat het een product met 35% is. Vaak gaat het dan nog mis! Veel cassieres lijken ook zo ongemotiveerd.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:55 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
je kunt ook de kleine moeite nemen (want een ezel stoot zich in het algemeen........) om de producten met zo'n sticker zodanig op de band te zetten dat de kassamiep die stickers meteen ziet. en ik check ook als ze de producten scant of ze daarbij op de knop drukt die de korting berekent.
ik check het dus wel altijd (al tijdens het scannen) en het gaat bij mijn AH nooooooooooit mis, ik hoef er noooooooooit wat van te zeggen.
wat wel regelmatig misgaat, is dat de prijzen in de winkel op de schappen lager zijn dan in de computer, daar zeg ik meteen wat van. en dat verschil krijg ik ook altijd netjes zonder morren terug,
stoer hoor..quote:Op woensdag 9 november 2011 18:34 schreef richard. het volgende:
Heb afgelopen jaar meer gratis bier gehaald dan dat ik er voor betaald heb, er hangen tegenwoordig zelfs spiegels boven de kassa's. Eigen schuld denk ik dan, de bier in de kroeg is tenslotte al duur genoeg..
PS; bij de jongere kassa meisjes heb je meer kans!!
Gastquote:Op woensdag 9 november 2011 18:34 schreef richard. het volgende:
Heb afgelopen jaar meer gratis bier gehaald dan dat ik er voor betaald heb, er hangen tegenwoordig zelfs spiegels boven de kassa's. Eigen schuld denk ik dan, de bier in de kroeg is tenslotte al duur genoeg..
Iets in me zegt dat dit speelde in de Lidl.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:34 schreef richard. het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 08:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iets in me zegt dat dit speelde in de Lidl.
Oettingerquote:Op donderdag 10 november 2011 08:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iets in me zegt dat dit speelde in de Lidl.
Ja je gaat ook thuis pas naar de bon kijken he.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:07 schreef LompeHork het volgende:
Ja, niets mee gedaan, die mensen hebben immens grote spiegels hangen en leren dat gewoon te controleren. Als ze dat niet doen en ik kom thuis en bekijk het bonnetje en de krat mist; pech voor de supermarkt.
Bewust: nee, dat dan weer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |