abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 9 november 2011 @ 13:04:49 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_104158354
Ik was net bij de supermarkt en merkte op dat het kratje bier niet aangeslagen was.
Natuurlijk zei ik het dat ze hem vergeten was.
Ben jij wel eens uit de winkel gelopen en dat ze je kratje bier waren vergeten aan te slaan? ( omdat die op dat achterrekje niet zichtbaar is) . Zoja, wat heb je toen gedaan? :D
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_104158381
Nee, dat is stelen. Daar doen fokkers niet aan
pi_104158404
Nee, bier is vies.
  woensdag 9 november 2011 @ 13:06:42 #4
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104158411
is mij ook wel een gebeurd geloof ik
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_104158429
Ja, niets mee gedaan, die mensen hebben immens grote spiegels hangen en leren dat gewoon te controleren. Als ze dat niet doen en ik kom thuis en bekijk het bonnetje en de krat mist; pech voor de supermarkt.

Bewust: nee, dat dan weer niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2011 13:08:06 ]
pi_104158439
Ik zeg er alleen iets van als degene het ook echt niet gezien heeft.

Maar niet als het een ongeinteresseerd vmbo trutje is die niet uit der stonede harses kijkt of te dom is om fatsoenlijk wisselgeld te geven( lees te veel )
pi_104158456
Is me al meerdere keren overkomen zelfs.
Who motivates the motivator?
pi_104158489
Mijn vader tilt het altijd omhoog en laat het netjes zien :')
pi_104158492
Ik heb dat eens gehad in DH bij de XL. Ik zeg tegen de cassiere dat ze wel het kratje bier aan moet slaan. Voordat ik wilde gaan pinnen vroeg ik nog een keer of ze het kratje wel aangeslagen had. Ik dacht namelijk dat ze het vergeten was. Het enige dat ze deed was me glazig en wereldvreemd aanstaren.

Afijn, ik betalen en naar buiten. Zie ik bij de auto dat het kratje niet aangeslagen is :').

Ik ben na twee keer melden dat ik een kratje achter op de kar had staan dus echt niet meer gaan melden dat het kratje niet betaald is. Ik geloof zelfs dat ze me wel zo'n oranje sticker had gegeven. Domme doos.
  woensdag 9 november 2011 @ 13:11:16 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104158533
Het gebeurt me vaak genoeg dat ik alleen even een krat bier ga halen dus nee, ik niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_104158540
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn vader tilt het altijd omhoog en laat het netjes zien :')
Dat doe ik ook altijd, maar die cassieres zijn te dom om die kassa fatsoenlijk te kunnen bedienen. Ja, als ze falen, ga ik er echt niks van zeggen. Moet je je personeel maar fatsoenlijk inwerken of gewoon fatsoenlijk personeel aannemen.
Who motivates the motivator?
  Redactie Frontpage woensdag 9 november 2011 @ 13:12:26 #12
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_104158567
Ook eens gehad :Y op vakantie, we waren met wat meer mensen en deelden een winkelkarretje. Wat zitten ouwehoeren bij de kassa, kassière doet gezellig mee, geeft een sticker, wij rekenen allemaal af en gaan naar buiten.

Terug bij het vakantieadres de bonnetjes gecheckt: nergens een krat bier aangeslagen. Jammer dan :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_104158618
Bij het op de band leggen vd boodschappen, meld ik altijd duidelijk als er een kratje bier op het rekje vh karretje staat. Of die wel of niet afgerekend word......tja.........ik vraag nooit een bonnetje om dan zielig in m'n auto de boel te controleren.
  woensdag 9 november 2011 @ 13:20:19 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_104158815
Nee, dan had ze maar moeten opletten. Ze heeft het nou ook weer niet zo druk achter te kassa dat ze niet even kan kijken of er een kratje bier op de kar staat.
pi_104158875
is een kratje bier niet gewoon het meest gestolen object in een supermarkt ? :P
pi_104158888
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:22 schreef mschol het volgende:
tandpasta :')
pi_104159093
Meestal zeg ik dat ik ook nog een kratje bier bij mij heb, soms vergeet ik het echter en dan heb ik er weer een gratis kratje bier bij.
  woensdag 9 november 2011 @ 13:29:37 #18
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_104159114
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:22 schreef mschol het volgende:
Dit is eigenlijk wel een goede vraag... Wat zou er nou het meest gestolen worden?
  woensdag 9 november 2011 @ 13:30:27 #19
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104159138
sowieso stelen uit de supermarkt :') wat de fuck schiet je daar nou mee op
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  woensdag 9 november 2011 @ 13:30:41 #20
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104159144
Toen ik nog bij LIDL werkte had ik wel mensen die die goedkope kratjes probeerden mee te nemen zonder dat ik ze aansloeg...

dan sloeg ik er gewoon twee aan :')

tegen de tijd dat ze 't door hebben waren ze al de winkel uit en is het te laat :)
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
  woensdag 9 november 2011 @ 13:36:11 #21
111528 Viajero
Who dares wins
pi_104159324
En als het je een keer overkomt, staat de supermarkt dan in zijn recht als ze je door vier medewerkers in coma laten slaan?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_104159339
Nee want
1. Koop nooit bier in kratten (zoveel heb ik niet nodig)
2. Camera bij de kassa om tegen te gaan dat mensen dit soort dingen "vergeten".

Geen dank. :{w
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2011 @ 13:37:02 #23
21636 Feestkabouter
pi_104159354
ik ben te eerlijk.
tijd terug bij paradigit 20 euro teveel teruggekregen, meteen netjes gezegd.
pi_104159363
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:30 schreef Smack-a-jack het volgende:
Toen ik nog bij LIDL werkte had ik wel mensen die die goedkope kratjes probeerden mee te nemen zonder dat ik ze aansloeg...

tegen de tijd dat ze 't door hebben waren ze al de winkel uit en is het te laat :)
te laat? :')
als ik de winkel uit ben en pas bij de auto b.v. zou zien dat hij verkeerd is aangeslagen ga ik gewoon terug hoor, en dan stop ik niet met klagen voordat ik m'n geld terug heb..

maarja ik koop geen bier.. want bier :r
pi_104159372
quote:

Hahah :P Mensen die expres proberen gratis bier te krijgen op deze manier zijn ook wel extreem zielig.
Nooit gedaan, ik meld altijd dat er nog een kratje in de kar staat.
pi_104159422
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:13 schreef maurice70 het volgende:
Bij het op de band leggen vd boodschappen, meld ik altijd duidelijk als er een kratje bier op het rekje vh karretje staat. Of die wel of niet afgerekend word......tja.........ik vraag nooit een bonnetje om dan zielig in m'n auto de boel te controleren.
Dan kan ik je verzekeren dat je al verscheide keren genaaid bent door de supermarkt....stoer van je hè? :P
Optimist tot in de kist
pi_104159544
Is me 1 keer overkomen. Kratje stond gewoon in het winkelwagentje, maar ze had hem niet gezien. Ik kwam er thuis pas achter toen ik op de bon keek. Spijtig voor hun, maar ik ben niet meer terug gegaan naar de winkel.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_104159577
quote:

Haha baas.
pi_104159603
Waarom controleert niet iedereen de bon meteen na de kassa??? Als ik dat thuis doe ga ik echt niet meer terug.

Daarnaast, bier gratis meenemen bij de zelfscan.
pi_104159624
Ik had trouwens 1 keer dat de heineken in de aanbieding was bij de AH. 2e krat voor de helft van de prijs. Gelijk 4 gehaald toen rekende ze er 3 af (geen statiegeld van de 4e).
  woensdag 9 november 2011 @ 13:44:39 #31
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104159632
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:37 schreef mschol het volgende:

[..]

te laat? :')
als ik de winkel uit ben en pas bij de auto b.v. zou zien dat hij verkeerd is aangeslagen ga ik gewoon terug hoor, en dan stop ik niet met klagen voordat ik m'n geld terug heb..

maarja ik koop geen bier.. want bier :r
Jij doet je boodschappen niet bij de LIDL zeker haha.. Wij mochten niet iets retouren tenzij we A. het zelf zeker weten dat we een fout maakte B. persoon nog de volledige kar laat zien. Je hebt geen idee hoe vaak het voorkomt dat er van die paupers komen die de medewerkers proberen op te lichten..

quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:44 schreef DonJoris het volgende:
Ik had trouwens 1 keer dat de heineken in de aanbieding was bij de AH. 2e krat voor de helft van de prijs. Gelijk 4 gehaald toen rekende ze er 3 af (geen statiegeld van de 4e).
:')
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
  woensdag 9 november 2011 @ 13:45:05 #32
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104159654
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:20 schreef kwiwi het volgende:
Nee, dan had ze maar moeten opletten. Ze heeft het nou ook weer niet zo druk achter te kassa dat ze niet even kan kijken of er een kratje bier op de kar staat.
Ze hebben tegenwoordig van die spiegels in sommige supermarkten, dan hoeven ze nog minder te doen om het te controleren.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_104159697
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:44 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Jij doet je boodschappen niet bij de LIDL zeker haha.. Wij mochten niet iets retouren tenzij we A. het zelf zeker weten dat we een fout maakte B. persoon nog de volledige kar laat zien. Je hebt geen idee hoe vaak het voorkomt dat er van die paupers komen die de medewerkers proberen op te lichten..
zoals ik al schreef: als ik bij de auto controleer, uiteraard ga je dan terug met een volle kar :{
pi_104159861
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waarom controleert niet iedereen de bon meteen na de kassa??? Als ik dat thuis doe ga ik echt niet meer terug.

Ik controleer de bon alleen als dat nodig is. Ik weet wat ik in mijn karretje heb gegooid, dus ik weet, op zo'n paar euro nauwkeurig, wel hoeveel ik moet betalen. En als het daar niet van afwijkt, dan ga ik niet de hele bon staan controleren...

Om die reden zal dit me niet zo snel gebeuren. Ik merk het direct als er zo'n 10 euro te weinig wordt aangeslagen (bier + statiegeld) en dan zeg ik er wat van. Ik ga geen bier lopen stelen...
pi_104160008
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:45 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ze hebben tegenwoordig van die spiegels in sommige supermarkten, dan hoeven ze nog minder te doen om het te controleren.
Hier camera's die specifiek gericht zijn op de onderkant van de boodschappenkar. :P
Optimist tot in de kist
pi_104160071
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

Daarnaast, bier gratis meenemen bij de zelfscan.
Omdat vrijwel elke supermarkt nu zo'n computerscherm heeft waar je direct kan zien of alles klopt.
pi_104160560
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:38 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan kan ik je verzekeren dat je al verscheide keren genaaid bent door de supermarkt....stoer van je hè? :P
Dit dus. Ik moet minstens 1x per week bij de servicebalie mijn korting van de 35% gaan terug vragen (hoi, ik ben een pauper die vaak 35% korting artikelen koop :W )
pi_104160619
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:57 schreef Adames het volgende:

[..]

Omdat vrijwel elke supermarkt nu zo'n computerscherm heeft waar je direct kan zien of alles klopt.
dus jij bent zo iemand die aandachtig het scherm controleert i.p.,v de boodschappen alvast opruimt zodat er geen opstopping ontstaat...
pi_104160694
Is weleens gebeurd en toen kwam ik er thuis achter, en nee; ik ben toen niet terug gegaan!
pi_104160824
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:11 schreef mschol het volgende:

[..]

dus jij bent zo iemand die aandachtig het scherm controleert i.p.,v de boodschappen alvast opruimt zodat er geen opstopping ontstaat...
_O_ _O-
pi_104161036
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:11 schreef mschol het volgende:

[..]

Dat kan toch prima tegelijkertijd lijkt me.
pi_104161157
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:22 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat kan toch prima tegelijkertijd lijkt me.
bij geen van de gebruikelijke supers kan dat zonder dat je alles maar gewoon lukraak in je kar gooit...
pi_104161164
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:45 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

In sommige winkels gaat een alarmpje af als het rekje dat onder/achter het karretje zit omlaag is.
  woensdag 9 november 2011 @ 14:34:10 #44
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_104161390
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:38 schreef trovey het volgende:

[..]

'Genaaid door de supermarkt'. Hou toch op. Alsof een cassiere voor d'r baas iets aan gaat slaan wat er niet is. No way, zal die 16 jarige bimbo wat boeien.
pi_104161496
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:26 schreef mschol het volgende:

[..]

bij geen van de gebruikelijke supers kan dat zonder dat je alles maar gewoon lukraak in je kar gooit...
Lukt mij wel.
pi_104161553
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:10 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Dit dus. Ik moet minstens 1x per week bij de servicebalie mijn korting van de 35% gaan terug vragen (hoi, ik ben een pauper die vaak 35% korting artikelen koop :W )
Daarom ging ik op een gegeven moment niet meer naar AH. Prutsers.
pi_104162016
Ik maak er altijd even melding van dat ik ook een kratje heb staan.
pi_104162098
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:34 schreef baaart het volgende:

[..]

'Genaaid door de supermarkt'. Hou toch op. Alsof een cassiere voor d'r baas iets aan gaat slaan wat er niet is. No way, zal die 16 jarige bimbo wat boeien.
Nee dat al je kortingen niet verwerkt worden omdat de meeste actiecodes niet/slecht in het systeem verwerkt zijn. Snap je het nu?
pi_104162236
Ja weleens gedaan
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 9 november 2011 @ 15:50:07 #50
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_104164071
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:44 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

[..]

:')
Is zoiets niet gewoon te controleren op basis van de camerabeelden?
Krekker is de bom!
pi_104164494
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:34 schreef baaart het volgende:

[..]

Je vergeet dat er foute prijzen in de kassa kunnen staan b.v. aanbiedingen die niet zijn doorgevoerd in de kassa, gebeurt zo vaak ;) ...betaal jij maar lekker meer door niet stoer de kassabon na te kijken. :*
Optimist tot in de kist
pi_104165550
de keren dat ik het heb meegemaakt dat een korting niet berekend werd zijn op 1 hand te tellen.., en dan vaak met speciale kortingsstickers.. (die apart gescand moeten worden)
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2011 @ 16:55:45 #53
21636 Feestkabouter
pi_104166626
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:10 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

je kunt ook de kleine moeite nemen (want een ezel stoot zich in het algemeen........) om de producten met zo'n sticker zodanig op de band te zetten dat de kassamiep die stickers meteen ziet. en ik check ook als ze de producten scant of ze daarbij op de knop drukt die de korting berekent.
ik check het dus wel altijd (al tijdens het scannen) en het gaat bij mijn AH nooooooooooit mis, ik hoef er noooooooooit wat van te zeggen.
wat wel regelmatig misgaat, is dat de prijzen in de winkel op de schappen lager zijn dan in de computer, daar zeg ik meteen wat van. en dat verschil krijg ik ook altijd netjes zonder morren terug,
pi_104168979
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:55 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

je kunt ook de kleine moeite nemen (want een ezel stoot zich in het algemeen........) om de producten met zo'n sticker zodanig op de band te zetten dat de kassamiep die stickers meteen ziet. en ik check ook als ze de producten scant of ze daarbij op de knop drukt die de korting berekent.
ik check het dus wel altijd (al tijdens het scannen) en het gaat bij mijn AH nooooooooooit mis, ik hoef er noooooooooit wat van te zeggen.
wat wel regelmatig misgaat, is dat de prijzen in de winkel op de schappen lager zijn dan in de computer, daar zeg ik meteen wat van. en dat verschil krijg ik ook altijd netjes zonder morren terug,
Wat denk je dat ik doe? Soms zeg ik nog duidelijk dat het een product met 35% is. Vaak gaat het dan nog mis! Veel cassieres lijken ook zo ongemotiveerd.

Ik maak voortaan een aantekening van alles wat ik met 35% koop en check gewoon meteen de bon. Net zo handig vind ik. Ik koop meestal alles voor een hele week, dus dan zitten er best wat kortingsproducten bij.

Edit: Ik krijg mijn geld ook altijd zonder morren terug.
pi_104170311
Heb afgelopen jaar meer gratis bier gehaald dan dat ik er voor betaald heb, er hangen tegenwoordig zelfs spiegels boven de kassa's. Eigen schuld denk ik dan, de bier in de kroeg is tenslotte al duur genoeg.. :s)

PS; bij de jongere kassa meisjes heb je meer kans!!
  woensdag 9 november 2011 @ 18:47:06 #56
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104170804
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:34 schreef richard. het volgende:
Heb afgelopen jaar meer gratis bier gehaald dan dat ik er voor betaald heb, er hangen tegenwoordig zelfs spiegels boven de kassa's. Eigen schuld denk ik dan, de bier in de kroeg is tenslotte al duur genoeg.. :s)

stoer hoor..
pi_104170932
quote:

Gast :')

Ben je kleptomaan ofzo?
pi_104171068
Nee, ik geef altijd aan dat ik ook nog een krat mee heb. Vind ik wel zo netjes eigenlijk. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104171901
Meestal zet ik 1 flesje op de band en zeg dat dat uit een krat komt. Heb wel 1 keer gehad dat ik 1 flesje betaald heb :') Maar eigenlijk gaat het altijd goed.
pi_104185821
als cassiere bij de AH met die nieuwe kassa's met een touchscreen is het al moeilijk om een klant fatsoenlijk aan te kijken laat staan dat je nog iets kan zien van het karretje, je hebt wel eens waar een camera in je kassa maar dat zijn meerdere handelingen die je aan moet vinken tijden het scannen, Geef mij maar klanten die aangeven dat ze een krat bier hebben het is zo moeilijk te controleren voordat ze weglopen
pi_104191854
ik neem nooit per ongeluk een krat mee uit de supermarkt; want ik zeg het altijd dat er nog eentje onder het karretje staat.

dat ze hem vervolgens soms vergeten aan te slaan is dan niet mijn probleem, dan zie ik het als een cadeautje bij de boodschappen.
Voor wat foto's, kijk hier
  donderdag 10 november 2011 @ 08:59:31 #62
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104192298
quote:

Iets in me zegt dat dit speelde in de Lidl.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_104193608
Deze week nog op school. Had een broodje vlees met 2 staafjes vlees en een fles water. Ik zag dat de kassamiep de water niet had aangeslagen terwijl ik hem echt in mijn hand had en het allemaal te lang duurde. Dus ik had mijn broodje afgerekend en loop door en floep...valt 1 staaf vlees uit mn brood :') Wordt meteen gestraft ;(
  donderdag 10 november 2011 @ 10:58:51 #64
359237 Teoman
Niets is voor niets..
pi_104194946
Heilig hoor dat gebeuren met netjes terug brengen of toch teruggaan omdat je blijkbaar niet hebt betaald voor een product

Kassa-miep onoplettend?, Pech dan maar nieuwe medewerkers zoeken die wel alert zijn en hun werk naar behoren verrichten.
pi_104195070
Is mij ook wel eens overkomen. We kwamen er thuis achter, en zijn toen niét terug gegaan. Toen ik overigens bij een vergelijkbaar iets, 100 gulden te veel mee kreeg bij een cash opname aan de balie bij mijn bank, heb ik het wel terug gebracht.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_104203421
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:59 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

:N
pi_104203522
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:59 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Oettinger
_O_
pi_104227516
ja ook wel eens zeg je het vergeten ze het nog
  donderdag 10 november 2011 @ 23:20:27 #69
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104227857
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:07 schreef LompeHork het volgende:
Ja, niets mee gedaan, die mensen hebben immens grote spiegels hangen en leren dat gewoon te controleren. Als ze dat niet doen en ik kom thuis en bekijk het bonnetje en de krat mist; pech voor de supermarkt.

Bewust: nee, dat dan weer niet.
Ja je gaat ook thuis pas naar de bon kijken he. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 10 november 2011 @ 23:27:40 #70
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_104228224
heb als caissière gewerkt toen ik 16 was.. weet je hoeveel mannen bier proberen te jatten en dan ook nog jou de schuld proberen te geven omdat je het niet direct zag :')
O+
  donderdag 10 november 2011 @ 23:28:09 #71
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_104228245
bier stelen. royal sadness :')
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')