Dat doe ik ook altijd, maar die cassieres zijn te dom om die kassa fatsoenlijk te kunnen bedienen. Ja, als ze falen, ga ik er echt niks van zeggen. Moet je je personeel maar fatsoenlijk inwerken of gewoon fatsoenlijk personeel aannemen.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn vader tilt het altijd omhoog en laat het netjes zien
tandpastaquote:Op woensdag 9 november 2011 13:22 schreef mschol het volgende:
is een kratje bier niet gewoon het meest gestolen object in een supermarkt ?
Dit is eigenlijk wel een goede vraag... Wat zou er nou het meest gestolen worden?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:22 schreef mschol het volgende:
is een kratje bier niet gewoon het meest gestolen object in een supermarkt ?
te laat?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:30 schreef Smack-a-jack het volgende:
Toen ik nog bij LIDL werkte had ik wel mensen die die goedkope kratjes probeerden mee te nemen zonder dat ik ze aansloeg...
dan sloeg ik er gewoon twee aan
tegen de tijd dat ze 't door hebben waren ze al de winkel uit en is het te laat
Hahahquote:Op woensdag 9 november 2011 13:30 schreef Smack-a-jack het volgende:
Toen ik nog bij LIDL werkte had ik wel mensen die die goedkope kratjes probeerden mee te nemen zonder dat ik ze aansloeg...
Dan kan ik je verzekeren dat je al verscheide keren genaaid bent door de supermarkt....stoer van je hè?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:13 schreef maurice70 het volgende:
Bij het op de band leggen vd boodschappen, meld ik altijd duidelijk als er een kratje bier op het rekje vh karretje staat. Of die wel of niet afgerekend word......tja.........ik vraag nooit een bonnetje om dan zielig in m'n auto de boel te controleren.
Haha baas.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:30 schreef Smack-a-jack het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |