Daar huurden ze gewoon Polen voor in, last ik een poosje geleden.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:03 schreef Winque het volgende:
Nog zo'n blad, al was ik toen al een stuk ouder, was de Break Out! al ging die echt stukken verder, stond elke week een naakte meid en jongen in.![]()
Ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:24 schreef eleusis het volgende:
Ja, Breakout gebruikte Oosteuropese hoeren voor de plaatjes.
Maar gaat Fancy echt weg? Damn dan is de jeugd wel verloederd. Vroeger was Fancy toch wel belangrijk; het gaf je insider knowledge over waar meisjes zich mee bezig hielden...
En dat zijn dan de berichten die het tijdschrift halen..quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Tina was nog vrij onschuldig. In de Fancy bleven er stukjes worst achter als meisjes zich ermee bevredigden, dergelijke dingen.
Ik vond het destijds ook echt raar dat twee willekeurige mensen gewoon naakt in zo'n blad gingen staan.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:17 schreef female81 het volgende:
[..]
Daar huurden ze gewoon Polen voor in, last ik een poosje geleden.
En het verbaasde me niet eens, op de een of andere manier kon je het aan die koppen zien.
De fashionista is net nieuw, maar dat gaat eigenlijk bijna alleen over mode.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:53 schreef Bastard het volgende:
Nooit gelezen, ik heb geen zus.
Vandaar dat ik vrouwen maar niet begrijp..
Wel sneu voor de jeugd van nu dan, zie die vragen en mode toch tijdloos, is er vervanging op de markt?
Is de Girlz! dan ook weg?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:12 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
De fashionista is net nieuw, maar dat gaat eigenlijk bijna alleen over mode.
Je hebt nog de Cosmogirl die er aardig op lijkt/voor dezelfde doelgroep is. Voor de rest niks.
onee, die bestaat ook nog'!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Is de Girlz! dan ook weg?
Fashionista, zo jammer.
Heb je er veel aan gehad?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:42 schreef Elvi het volgende:
Ik was ook lid van de Fancy (in een ver verleden). Hilarisch dat sarcasme _o- Misschien dat ik de laatste editie nog wel haal (als ik m nog kan vinden).
dit is een soort van uit de kast komenquote:Op maandag 12 december 2011 02:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb als jongen toch een jaar een abbo er op gehad...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |