Volgens mij moet je ontzettend gezond zijn om 20 kinderen op de wereld te zetten.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind het idd niet gezond nee. 20 kinderen kom op man. Adopteer er dan een paar ofzo.
Maar hey, ze zijn wel gelukkig!quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, da's ook weer waar. Nou ja, misschien is dat ook wel tegen de wil van god? Dat je daar niet mee mag bemoeien? Kan het me zomaar voorstellen. Dit is wel een buitencategorie streng in de leer
Noem je me nou ongelukkigquote:
Ga op zoek naar de Here en vind dat geluk, maar zorg dat je je alleen laat leiden door het licht en dat het je niet verblindtquote:
Ohja, ships...je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:34 schreef Leandra het volgende:
Nee, als God vindt dat ze geen kinderen meer moeten krijgen dan zal hij wel zorgen dat ze niet meer zwanger wordt...
Nou vergeleken met de meeste bijbelse verhalen klinkt het nog redelijk realistisch hoor!quote:
Ja, maar hoe mensen daar bij komen? 't Staat in elk geval niet in de bijbel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ohja, ships...je hebt gelijk.
Maar... was er niet ergens een uitspraak van God dat hij mensen helpt die zichzelf helpen?
Ze zijn in 2008 getrouwdquote:Op woensdag 9 november 2011 10:41 schreef Bot13 het volgende:
Trouwens laten we zeggen dat ze op haar 20e met die kerel samen was, op haar 25e getrouwd (aannames...) maar dan zou ze er dus 20 kinderen hebben gekregen in 20 jaar! Die vrouw is bijna de helft van haar leven zwanger geweest! Wow.
Dat is de oudste zoon. Je dacht toch niet zo een gelovig stel aan kinderen begint voor het huwelijk?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze zijn in 2008 getrouwd
http://www.ja20.com/wedding.html
Ik vond het al raar jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is de oudste zoon. Je dacht toch niet zo een gelovig stel aan kinderen begint voor het huwelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |