Als we Equinox gaan kijken, dan welquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef picodealion het volgende:
Ok, de 28e.
Wie hebben er überhaupt zin in een filmnacht na het eet- en drinkgebeuren?
Lijkt me een goed voorstelquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:02 schreef Asap het volgende:
[..]
Als we Equinox gaan kijken, dan wel
Maar even serieus, het hangt een beetje van de films af
Wat doen we? Iedereen die komt, mag zijn/ haar must-see film opnoemen en dan stemmen we welke we gaan kijken?![]()
Ik nomineer alvast:quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:02 schreef Asap het volgende:
[..]
Als we Equinox gaan kijken, dan wel
Maar even serieus, het hangt een beetje van de films af
Wat doen we? Iedereen die komt, mag zijn/ haar must-see film opnoemen en dan stemmen we welke we gaan kijken?![]()
We hebben het nu over het hele nacht thuis films kijken, voor de bios komt een andere stemronde (als we weten wat er precies draaitquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik nomineer alvast:
Sherlock Holmes 2
M:I Ghost Protocol
Wedden dat ik aan die films kan komen tegen die tijd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
We hebben het nu over het hele nacht thuis films kijken, voor de bios komt een andere stemronde (als we weten wat er precies draait).
Zegquote:
Zegquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:35 schreef picodealion het volgende:
Sowieso moet er een of andere slechte horrorfilm gekeken worden. Voor de rest boeit het me niet zoveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |