Ogen dicht, pot vaseline, handschoenen, rubberen kip en een opblaasschaap.quote:
Boerderijtrioquote:Op woensdag 9 november 2011 15:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ogen dicht, pot vaseline, handschoenen, rubberen kip en een opblaasschaap.
Toptip.
Nee, de rubberen kip en opblaasschaap zet je naast je neerquote:
Ja ik heb er ook geen verstand vanquote:Op woensdag 9 november 2011 15:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee, de rubberen kip en opblaasschaap zet je naast je neer
Amateurs
Als je ervaren bent beheers je je cum, als een hondentrainer die geen riem nodig heeft.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:39 schreef Sinji het volgende:
Ogen dicht? So so messy room afterwards
Dank je wel lieverd.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet zo negatief, je ziet er best goed uit
Heb een dikke PC, maar stond bij de Media Markt en kon het niet laten daarom toch maar de Xbox 360 versie te nemen, sowieso ben ik sneller geneigd games uit te spelen op mijn Xbox en heb je gelijk een extra motivatie voor de achievements. Die mods op de PC kan ik ook nog wel spelen als ik hem erbij haal op een illegale manier, de 360 versie gratis krijgen is wat lastiger.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:49 schreef Sinji het volgende:
Waarom koop je het nu, vrijdag kun je pas activeren
Geen optie, nog meer ideeën?quote:
Me so jelly. Maar ik vertik het om het elders te spelen dan op mijn peecee plus 52' inchquote:Op woensdag 9 november 2011 15:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb een dikke PC, maar stond bij de Media Markt en kon het niet laten daarom toch maar de Xbox 360 versie te nemen, sowieso ben ik sneller geneigd games uit te spelen op mijn Xbox en heb je gelijk een extra motivatie voor de achievements. Die mods op de PC kan ik ook nog wel spelen als ik hem erbij haal op een illegale manier, de 360 versie gratis krijgen is wat lastiger.
Dat is niet wat we willen geloof ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Schenkstroop style, je woont toch dicht bij Amsterdam? Gaat je wel geld kosten tho
No hoertjes zijn vies mangggg.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Schenkstroop style, je woont toch dicht bij Amsterdam? Gaat je wel geld kosten tho
Uhu, de reuzin Bedankt. Wordt enkele keren naar verwezen, in deze gedaante heeft hij de wolf Fenrir gebaart dacht ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ze daar zo moeilijk over deden bij de Aesir.![]()
Trouwens is hij wel eens een vrouw geweest (niet in de Edda geloof ik):
[ afbeelding ]
Thor moet wel mijn favoriete god zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mythologie, gotta love it.
Je kunt natuurlijk ook verkleed gaan met Newbie. Hij Thor, jij Sif.
Oh, in jouw geheugen ligt het verser denk ik danquote:Op woensdag 9 november 2011 17:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Uhu, de reuzin Bedankt. Wordt enkele keren naar verwezen, in deze gedaante heeft hij de wolf Fenrir gebaart dacht ik.
Lees maar bovenaan het topic hoe faal mijn dag wasquote:Op woensdag 9 november 2011 17:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wiskunde uitstellen tot 0400 en het dan nogsteeds niet doen
Boeken onthoud ik vaak, alleen die namen zijn wat moeilijk bij de Edda. Het komt er dus op neer dat er verteld wordt over de dood van Bra-nogwat, en dat hij terug kon komen maar dan moest iedereen erom smeken, maar Bedankt bedankte daarvoorquote:Op woensdag 9 november 2011 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, in jouw geheugen ligt het verser denk ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |