SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
lekker voor jequote:Op woensdag 9 november 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
He, ik was ook net bezig het topic te stelen!
Nu maar eens alle inhoud bekijken of er ban materiaal bij zitquote:Op woensdag 9 november 2011 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ben helemaal in mijn nopjes met mijn nummer 1 postdag.
Nummer 1 van wat? Hoe zie je dat?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ben helemaal in mijn nopjes met mijn nummer 1 postdag.
Nee hoor, ik zou niet durven.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nu maar eens alle inhoud bekijken of er ban materiaal bij zit![]()
.
Degene die het meest heeft gepost op FOK! en dus echt geen leven heeft gehad die dagquote:Op woensdag 9 november 2011 00:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nummer 1 van wat? Hoe zie je dat?
Wow.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Degene die het meest heeft gepost op FOK! en dus echt geen leven heeft gehad die dag
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Oh, nu snap ik het niet meer.quote:
Hier staat iets andersquote:Op woensdag 9 november 2011 00:27 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van dinsdag 8 november 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 454 Rezania
02. 324 the-brother-of-uzunumaki
03. 319 Lokasenna
04. 316 heloef
05. 284 Spouwerranger
06. 265 naatje_1
07. 263 gewoonfaye
08. 229 JJH
09. 226 missbehavin
10. 224 Stormqueen
11. 215 RockNijntje
12. 213 utopie
13. 200 Prof_Hoax
14. 195 Klinkerbotsing
15. 185 Snuf.
16. 179 LompeHork
17. 178 ValHallen
18. 176 remlof
18. 176 pl4kkie
20. 174 stevenmac26
21. 172 Voorschrift
22. 170 Stiffler1988
23. 158 Sinji
23. 158 Lindytje
25. 156 De_Nuance
26. 154 Crack_
27. 153 FkTwkGs2012
28. 152 Chocolate-chick
29. 139 stbabylon
30. 134 leeell
31. 131 sinterklaaskapoentje
31. 131 Angel-Joy
33. 129 MarokkaanseKip
34. 128 Dr_Flash
34. 128 magnetronkoffie
36. 123 wise
36. 123 Doevelaer
38. 119 CherryLips
39. 117 Stokstaart
40. 116 Lienekien
41. 115 Karina
42. 113 picodealion
43. 112 SpaceInvaders
44. 111 Meloewa
45. 110 ayumu
46. 107 Rodawa
47. 106 Zweetteef
48. 105 Keyos
49. 103 computerprobleem
50. 102 Godtje
51. 100 Newbie114
52. 098 Unfckingtitled
52. 098 BoemBats
54. 097 IJsdraakje
55. 096 Q.
56. 095 Tally
57. 094 L-E
57. 094 Nagelschaartje
57. 094 Bart
60. 093 rhubarbje
61. 092 eriksd
61. 092 HammetjeBurger
63. 090 LovelyLady
63. 090 Dromenvangertje
65. 089 Mss
65. 089 Cobra4
67. 088 coban
67. 088 Tchock
67. 088 PriemGirl
70. 086 tong80
71. 084 du_ke
71. 084 von_Preussen
73. 082 Spaghettivreter
73. 082 alors
73. 082 tijnbrein
76. 081 lubje25
76. 081 BukkakeBaas
78. 080 Myraela
78. 080 WAHRHEIT
78. 080 NBT
78. 080 KoosVogels
82. 079 Smoofie
82. 079 gianni61
82. 079 zoem
85. 078 robin007bond
85. 078 ToT
85. 078 Qwea
85. 078 Oceanview
89. 077 MaryMouse
89. 077 Watertornado
91. 076 waht
91. 076 Coca_Cola
91. 076 Ikbenserieus
94. 075 Drommeldaris
94. 075 fanneke
94. 075 -Datdus-
97. 074 Dalando
98. 073 EchtGaaf
98. 073 Madame_Paon
98. 073 Dimens
Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.
Klik hier voor gedetailleerde stats
Daarom snap ik het ook niet meerquote:Op woensdag 9 november 2011 00:31 schreef kutkloon7 het volgende:
Bij mij sta je nog op 1 hoor.
(en daar bedoel ik niks zwoels mee)
Een tentamen wat?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen? Ik probeer een tentamen voor te bereiden maar ik ben absoluut niet geconcentreerd
Ik hoop nog steeds dat het me ooit zal lukkenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:34 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik sta op 302. Nog even doorspammen, misschien zal ik ooit pokemon meester nummer 1 worden
Tentamen Business law (bedrijfsrecht) leren, vrij interessant allemaal, gaat voor het grootste gedeelte over de rechten en plichten wanneer je failliet gaat, hoe dat opgelost wordt, wanneer je eigendom bent van dingen (zou je bijvoorbeeld een schilderij vinden, of een product kopen die in eerste instantie gejat is etc). Leuk vak dit.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen? Ik probeer een tentamen voor te bereiden maar ik ben absoluut niet geconcentreerd
Nouja, volgens mijn statistieken is het geluktquote:Op woensdag 9 november 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat het me ooit zal lukken
Maar ik doe blijkbaar nog net teveel naast FOK!, hoewel het niet veel is.
Inleiding Elektronica en Elektrotechniekquote:Op woensdag 9 november 2011 00:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Een tentamen wat?
Ik ben the walking dead aan het kijken
Heb ik ook regelmatigquote:Op woensdag 9 november 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inleiding Elektronica en Elektrotechniek
Ik ben ook echt lekker gemotiveerd na de hele dag denken dat ik misschien beter van studie kan switchen, niet echt bevorderlijk voor je inzet om te leren.
Volgens de post in het dagcijfertopic niet, en ben ik slechts derdequote:Op woensdag 9 november 2011 00:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nouja, volgens mijn statistieken is het gelukt
Zoals Hennie Huisman zou zeggen : "Er kan er maar één de winnaar zijn".quote:Op woensdag 9 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens de post in het dagcijfertopic niet, en ben ik slechts derde
Vanwege het vele uitgaan van de afgelopen tijd toch maar besloten om niets te doen vanavond. Op dinsdag en donderdag is het hier standaard studentenavond.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ben jij eigenlijk ook student dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vanwege het vele uitgaan van de afgelopen tijd toch maar besloten om niets te doen vanavond. Op dinsdag en donderdag is het hier standaard studentenavond.
Nu lui met een drankje en Drift 3 en FOK op laptop
Yep. Stenden Universityquote:Op woensdag 9 november 2011 00:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk ook student dan?
Ok, ik had je iets ouder ingeschat om eerlijk te zijn. Maar dat zal wel door je wijsheid komenquote:
Ik moest even zoeken, maar dit was een post van mij waarin ik het getal 3 heilig verklaarde:quote:Op woensdag 9 november 2011 00:38 schreef Sephael het volgende:
Derde is ook best een leuke plaats toch?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik haat het getal 4 ineens ik weet niet waarom![]()
![]()
![]()
Het is een teken van Drie Enigheid ofzo dit![]()
![]()
![]()
Het is dus eigenlijk als je nadenkt heiligschennis, daar was een mooi woord voor.
O ja, blasfemie![]()
![]()
Chickieeeesquote:Op woensdag 9 november 2011 00:43 schreef Sinji het volgende:
International Tourism. Heb een jaartje psychologie daarvoor gedaan. Wil eigenlijk weer terug naar die opleiding.. maar dat besluit zal ik pas over een aantal maanden definitief maken
Hoe oud ben jij Exact?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je moest eens kijken bij Hotelmanagement fapfapfap
Het was toch No Fap November?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je moest eens kijken bij natuurkundequote:Op woensdag 9 november 2011 00:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik denk dat ik win met Elektrotechniekquote:Op woensdag 9 november 2011 00:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je moest eens kijken bij natuurkunde![]()
![]()
Zou kunnenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik win met Elektrotechniek
Enige alfa hier? Am cryingquote:Op woensdag 9 november 2011 00:50 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
tuurlijk. We zijn beta as fuck hier.
Ik zat zelf te denken in de richting van Taalwetenschap, aangezien ik dol ben op talen en etymologie. Maar ik zal me ook eens verdiepen in Rechten, nu ik toch tijd genoeg heb.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:49 schreef Keyos het volgende:
@Loka
Is Rechten niet wat voor jouw aangezien je vrij geinteresseerd bent in onderzoeken etc etc?
Daarom mag ik toch nog wel leuk uitzicht op mooie dames hebben?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zou kunnen
Jij hoeft ook niemand te versieren
Sheesh, altijd zo ongeduldig die vrouwen.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja man geef dan gewoon antwoord joh.
Ik wist niet dat je daarvan hieldquote:Op woensdag 9 november 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom mag ik toch nog wel leuk uitzicht op mooie dames hebben?
Zesentwintig. Je middelbare school lukte niet zo goed, waardoor je pas ergens in de twintig aan psychologie begonnen bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sheesh, altijd zo ongeduldig die vrouwen.
Anyway, wat denk je?
Ik kan zowel mannelijk als vrouwelijk schoon prima waarderen, maar aan beide is hier een groot gebrek. Nou ja, niet dat ik zelf het goede voorbeeld aan het geven ben natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daarvan hield
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan zowel mannelijk als vrouwelijk schoon prima waarderen, maar aan beide is hier een groot gebrek. Nou ja, niet dat ik zelf het goede voorbeeld aan het geven ben natuurlijk.
Wat vind jij van mannen?
Het ding met rechten is dat veel mensen (o.a ikzelf) er niet op komen om te gaan doen omdat je het op de middelbare school niet krijgt, weet vrijwel zeker dat ik Rechten had gestudeerd als ik dat op de middelbare had gehad. Het is een vrij theoretische studie ,maar het leuke is dat je constant bezig ben kennis te vergaren die je direct kan toepassen op gebeurtenissen in de praktijk, en je bent constant bezig te onderzoeken of iemand in zijn recht staat met iets en dat onderbouwd met wetenschap.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken in de richting van Taalwetenschap, aangezien ik dol ben op talen en etymologie. Maar ik zal me ook eens verdiepen in Rechten, nu ik toch tijd genoeg heb.
Zekerweten, 1920 x 1080 pixels groot.quote:
Ik vind het wel leuk om naar mooie mannen te kijken, maar ik voel me verder niet seksueel aangetrokken.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan zowel mannelijk als vrouwelijk schoon prima waarderen, maar aan beide is hier een groot gebrek. Nou ja, niet dat ik zelf het goede voorbeeld aan het geven ben natuurlijk.
Wat vind jij van mannen?
Ha!quote:Op woensdag 9 november 2011 00:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zesentwintig. Je middelbare school lukte niet zo goed, waardoor je pas ergens in de twintig aan psychologie begonnen bent.
Ik kan wel geil worden van zowel mannen als vrouwen, maar ik heb nog nooit echt iets met een meisje gedaan en ben ook nog nooit verliefd op één geweest, dus ik beschouw mezelf toch maar gewoon als hetero.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om naar mooie mannen te kijken, maar ik voel me verder niet seksueel aangetrokken.
En jij?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jij hebt wat weg van Mona Lisa
Nee, Lanterfanteraar kan totaal niet zingen, trust me. Tenzij in het Duits, dan klinkt het wat schattiger en dus acceptabel.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kan ze ook zo mooi zingen?
Anyway. Ja ik vind je staart wel sexy (mits dat een staart is)
Gefelicitionsquote:Op woensdag 9 november 2011 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat ik over een paar weken mijn DELF diploma Frans kan komen ophalen
Lijken op betekent niet identiek aan.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
helemaal niet, kijk die neus
Ik wist al wel een half jaar dat ik geslaagd was, maar in Frankrijk zijn ze niet zo snel met het maken van die diploma'squote:
ja nou. je kunt toch wel iets beters verzinnen zeg.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lijken op betekent niet identiek aan.
Daar zijn de Belgen voor, die behouden ons nog van die Franse invasie gelukkig.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wist al wel een half jaar dat ik geslaagd was, maar in Frankrijk zijn ze niet zo snel met het maken van die diploma's
Dans le port d'Amsterdam, y a des marins qui mange.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wist al wel een half jaar dat ik geslaagd was, maar in Frankrijk zijn ze niet zo snel met het maken van die diploma's
Whitney Houstonquote:Op woensdag 9 november 2011 01:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja nou. je kunt toch wel iets beters verzinnen zeg.
Qua innerlijk misschien dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
helemaal niet, kijk die neus
Ga geen Europese taal studeren, gek. Net zoals mensen die Engels gaan studeren omdat ze het wel een leuke taal vinden.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
Wie weet, misschien ga ik volgend jaar wel Frans studeren, dan ga ik in de zomervakantie wel eerst in Frankrijk een cursus doen om alles weer omhoog te halen.
Dit, en dan nog geen eens te beginnen wat je baan op niveau en interessegebied gaat worden nadat je afgestudeerd bent, de meeste mensen die afstuderen in talen komen niet in de talen sector terecht of nemen genoegen met een lagere functie.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga geen Europese taal studeren, gek. Net zoals mensen die Engels gaan studeren omdat ze het wel een leuke taal vinden.![]()
Die verkijken zich op het feit dat je constant droge stof moet verwerken en een diepe focus moet leggen op de grammatica en taalwetenschap ipv leuk woordjes leren en tekstjes schrijven.
Of Filemon Wesselink natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:13 schreef Keyos het volgende:
Alle mannen willen natuurlijk Steven Seagal zijn, kan niet anders, zie hem staan:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2011 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of Filemon Wesselink natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ik doe Chinees en ik weet al dat m'n perspectief op banen enorm laag gaat zijn. Als ik ooit afstudeer, ook nog eens. Maar tegen die tijd ben ik hopelijk al zelfstandig.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit, en dan nog geen eens te beginnen wat je baan op niveau en interessegebied gaat worden nadat je afgestudeerd bent, de meeste mensen die afstuderen in talen komen niet in de talen sector terecht of nemen genoegen met een lagere functie.
Gaat hem niet worden voor mij, ik ga niet doorhalen vanavond zoals gisteren. Was écht verlept voor die toets, en voor Business Law is het toch niet nodig. 1x de tekst doorlezen, wat belangrijke regels stampen en de voldoende is binnen, like a baws.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:14 schreef kutkloon7 het volgende:
Als we even doorposten kunnen we wel hoog op de lijst van 9 november eindigen
Doorhalen voor een toets? Respectquote:Op woensdag 9 november 2011 01:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden voor mij, ik ga niet doorhalen vanavond zoals gisteren. Was écht verlept voor die toets, en voor Business Law is het toch niet nodig. 1x de tekst doorlezen, wat belangrijke regels stampen en de voldoende is binnen, like a baws.
Grammatica en taalkunde zijn dan ook de gebieden van taal waarin ik het meeste interesse heb en waar ik al veel over gelezen heb.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga geen Europese taal studeren, gek. Net zoals mensen die Engels gaan studeren omdat ze het wel een leuke taal vinden.![]()
Die verkijken zich op het feit dat je constant droge stof moet verwerken en een diepe focus moet leggen op de grammatica en taalwetenschap ipv leuk woordjes leren en tekstjes schrijven.
Zo hard gaan we vannacht niet eens, toch?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:14 schreef kutkloon7 het volgende:
Als we even doorposten kunnen we wel hoog op de lijst van 9 november eindigen
Ay ayquote:Op woensdag 9 november 2011 01:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik doe Chinees en ik weet al dat m'n perspectief op banen enorm laag gaat zijn. Als ik ooit afstudeer, ook nog eens. Maar tegen die tijd ben ik hopelijk al zelfstandig.
En hoe zou dat komen, toch die Russische mannenquote:Op woensdag 9 november 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Grammatica en taalkunde zijn dan ook de gebieden van taal waarin ik het meeste interesse eb en waar ik al veel over gelezen heb.
Maar met niet Europese talen heb ik maar weinig binding, hoewel ik me graag in Russisch zou willen verdiepen omdat het land me gewoon enorm boeit.
Oh ik heb nog een cursus Russisch op mijn computer staan. Daar ben ik 3 uur lang mee bezig geweest, toen had ik het wel gezien. Misschien ook een tip voor jouquote:Op woensdag 9 november 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Grammatica en taalkunde zijn dan ook de gebieden van taal waarin ik het meeste interesse eb en waar ik al veel over gelezen heb.
Maar met niet Europese talen heb ik maar weinig binding, hoewel ik me graag in Russisch zou willen verdiepen omdat het land me gewoon enorm boeit.
Dus nu kan je Russisch?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ik heb nog een cursus Russisch op mijn computer staan. Daar ben ik 3 uur lang mee bezig geweest, toen had ik het wel gezien. Misschien ook een tip voor jou
Ik had vorig jaar een Russische jongen in mijn klas, ik heb toen best veel met hem gepraat over de cultuur daar en hij heeft me nog wat zinnetjes geleerdquote:Op woensdag 9 november 2011 01:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
En hoe zou dat komen, toch die Russische mannen?
Heb een Rus is mijn klas, aardige gozer, wel een Tsjetsjeen.
Zelfde hier.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ik heb nog een cursus Russisch op mijn computer staan. Daar ben ik 3 uur lang mee bezig geweest, toen had ik het wel gezien. Misschien ook een tip voor jou
Viel samen met mijn werk hoor, moest om kwart voor 7 de bus hebben om op tijd te zijn en daarbij doe ik de ochtendkrant, dan heeft het geen zin om dan nog om 01:00 ofzo te gaan slapen, kans veels te groot dat ik me verslaap en die bus uiteindelijk zou missen, dan waren de poppen aan het dansen.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Doorhalen voor een toets? Respect
Nazdrovje !quote:
Een rus die ik ken heeft er een hekel aan als mensen nyet of njet spellen. Volgens hem moet het 'net' zijn.quote:
Je moet het eigenlijk helemaal niet spellen met ons alfabetquote:Op woensdag 9 november 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een rus die ik ken heeft er een hekel aan als mensen nyet of njet spellen. Volgens hem moet het 'net' zijn.
Mij lukt het alleen met West-Europese talen eigenlijk, Spaans, Noors en Italiaans zijn me prima gelukt. Een taal die wat verder van Nederlands afstaat heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk, kan ik wel eens gaan doen binnenkort.quote:
Chinees is aan te raden als je na drie jaar een Chinese krant pakt en nog steeds geen fuck kan lezen behalve wat steekwoorden in elke zin. "gisteren hfhudhf de boom djijfij midden in fijfijij ''quote:Op woensdag 9 november 2011 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij lukt het alleen met West-Europese talen eigenlijk, Spaans, Noors en Italiaans zijn me prima gelukt. Een taal die wat verder van Nederlands afstaat heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk, kan ik wel eens gaan doen binnenkort.
Klopt, het zou zo wel dichter bij hun eigen schrift blijven qua vorm, maar het is de norm schriften op klank om te zetten en dan schrijf je nu eenmaal njet of nyet.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een rus die ik ken heeft er een hekel aan als mensen nyet of njet spellen. Volgens hem moet het 'net' zijn.
Die discussie was ik maar niet met hem aangegaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je moet het eigenlijk helemaal niet spellen met ons alfabet
Gaat om de klank
Dus zeg maar alsof ik als complete taaln00b een Spaanse krant probeer te lezenquote:Op woensdag 9 november 2011 01:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Chinees is aan te raden als je na drie jaar een Chinese krant pakt en nog steeds geen fuck kan lezen behalve wat steekwoorden in elke zin. "gisteren hfhudhf de boom djijfij midden in fijfijij ''
Als ik Chinees zou leren zou ik eindelijk mijn baas kunnen verstaanquote:Op woensdag 9 november 2011 01:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Chinees is aan te raden als je na drie jaar een Chinese krant pakt en nog steeds geen fuck kan lezen behalve wat steekwoorden in elke zin. "gisteren hfhudhf de boom djijfij midden in fijfijij ''
Precies, dat zuigt al m'n motivatie weg.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/17[quote]
[b]Op woensdag 9 november 2011 01:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dus zeg maar alsof ik als complete taaln00b een Spaanse krant probeer te lezen
Werk jij in een Iphone-assemble line? Fix mij 1!quote:Op woensdag 9 november 2011 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik Chinees zou leren zou ik eindelijk mijn baas kunnen verstaan
Snackbar, maar ik geef wel milkshakes weg.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Werk jij in een Iphone-assemble line? Fix mij 1!
Is het friet of patat?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Snackbar, maar ik geef wel milkshakes weg.
Dit zijn dan altijd van die momenten waar ik weer bijna even hier buiten naar de snackbar wandel. Ik krijg honger.quote:
Ik heb eigenlijk het idee dat je bij een erg groot deel van de studies niet echt wat leert waar je in de praktijk wat aan hebt, vooral die studies die als het ware tussen het praktische en het theoretische inzitten. (Bedrijfskunde bijvoorbeeld, future sciences, millieuwetenschappen om maar even wat voorbeelden van vrienden te nemen. Het gaat ze ook allemaal makkelijk af)quote:Op woensdag 9 november 2011 01:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Precies, dat zuigt al m'n motivatie weg.
Ik heb haar al keihard gepaald natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:27 schreef Sinji het volgende:
Maar ze lijkt op Phoebe dus. Hoe weet jij dat SS
Ik ga maar geen foto's postenquote:Op woensdag 9 november 2011 01:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dit zijn dan altijd van die momenten waar ik weer bijna even hier buiten naar de snackbar wandel. Ik krijg honger.
Ahhhh, is zij met de ouders waar jij zo tegenop keek ?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb haar al keihard gepaald natuurlijk.
Nee dat was Strawberry.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahhhh, is zij met de ouders waar jij zo tegenop keek ?
My gado, hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 9 november 2011 01:29 schreef kutkloon7 het volgende:
godverdomme er zit een pukkel op mijn balzak en het doet zeer.
Lokasenna knijpt hem wel even uit om het pus lekker op te peuzelen.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:29 schreef kutkloon7 het volgende:
Dat is je piemelquote:Op woensdag 9 november 2011 01:29 schreef kutkloon7 het volgende:
I knowquote:Op woensdag 9 november 2011 01:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
My gado, hoe krijg je dat voor elkaar
TMI trouwens
Houd je dat bij dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:30 schreef kutkloon7 het volgende:
ik post trouwens wel het meest in dit topic nu
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Lokasenna knijpt hem wel even uit om het pus lekker op te peuzelen.
Gadverdamme zegquote:Op woensdag 9 november 2011 01:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Lokasenna knijpt hem wel even uit om het pus lekker op te peuzelen.
Waar woon je?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg
Maar dat eerste graag, want mij lukt het niet
Van mlig moet ik zeggen tegen je dat je japans moet gaan leren, omdat dat heet is bij meisjes.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Patat, al was het maar om Newbie te ergeren.
quote:Op woensdag 9 november 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van mlig moet ik zeggen tegen je dat je japans moet gaan leren, omdat dat heet is bij meisjes.
Oh oke. Ik heb alleen niet bepaald een animestemquote:Op woensdag 9 november 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van mlig moet ik zeggen tegen je dat je japans moet gaan leren, omdat dat heet is bij meisjes.
Al zeg ik het zelf, ik kan geweldig goed boos Japans praten. Ik vind het heerlijk. Beste taal om mee te vloeken, verreweg.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh oke. Ik heb alleen niet bepaald een animestem
Watashi wa kaizokudesu!quote:Op woensdag 9 november 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is een gemene vraagquote:Op woensdag 9 november 2011 01:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zou je hem eerder haten of neuken?
Wat een keuzequote:Op woensdag 9 november 2011 01:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Morgen haal ik hem op met de bakfiets.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij MLiG nou eens adopteren?
Iie, anata wa baka yaro desu! Chikusho!quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 01:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Postcount aan het opkrikken, kutkloon?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:37 schreef kutkloon7 het volgende:
slash dot dash dot slash dot dash dot slash dot dash dot slash dot com
slash dot dash dot slash dot dash dot com dot com dot com
slash dot dash dot slash dot com
slash dot dash dot slash dot com
slash dot dash dot slash dot dash dot dot dot dot dot com
Eergister heb ik meegedaan aan een unox prijsvraag. Kon ik een bakfiets winnen, gevuld met blikjes unoxworst. De droom.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Morgen haal ik hem op met de bakfiets.
Ik quote uit awesome lyricsquote:Op woensdag 9 november 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Postcount aan het opkrikken, kutkloon?
Dat is echt een ideale late-night snack, paar worstjes opwarmen. Toch maar weer eens binnen halen.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eergister heb ik meegedaan aan een unox prijsvraag. Kon ik een bakfiets winnen, gevuld met blikjes unoxworst. De droom.
Maar ik heb helaas niet gewonnen.
Komt door MLIG. Die verraadt direct of indirect altijd je naam, ook aan mij toen.quote:
Vergeet dan niet de broodjes en mosterd of ketchup, dat maakt het helemaal af.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is echt een ideale late-night snack, paar worstjes opwarmen. Toch maar weer eens binnen halen.
Klopt jaquote:Op woensdag 9 november 2011 01:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Komt door MLIG. Die verraadt direct of indirect altijd je naam, ook aan mij toen.
Ik ga het doen ookquote:Op woensdag 9 november 2011 01:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vergeet dan niet de broodjes en mosterd of ketchup, dat maakt het helemaal af.
Havermout. Zucht.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is echt een ideale late-night snack, paar worstjes opwarmen. Toch maar weer eens binnen halen.
Niet doen joh, je wilde toch bij de top vandaag?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:40 schreef kutkloon7 het volgende:
Het wordt een beetje een sausage fest, ik ga maar naar bed denk ik
Echt hè, ik doe dat iets te vaak.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heb jij je boeken niet? Geen zin om de mijne uit te kast te halenquote:Op woensdag 9 november 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Echt haat aan deze opdracht.
Weet iemand wat generatie-effecten, ontwikkelingseffecten of periode-effecten zijn?
Het spreekt een beetje voor zich maar ik kan het nergens terugvinden.
Is dat niet gewoon een woord wat een brede term pakt? In de zin van veranderingen na ee ngeneratie, na een periode en door ontwikkeling?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Echt haat aan deze opdracht.
Weet iemand wat generatie-effecten, ontwikkelingseffecten of periode-effecten zijn?
Het spreekt een beetje voor zich maar ik kan het nergens terugvinden.
Ohja. Suffer the pain of discipline or suffer the pain of regret hequote:Op woensdag 9 november 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet doen joh, je wilde toch bij de top vandaag?
En aan mij.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Komt door MLIG. Die verraadt direct of indirect altijd je naam, ook aan mij toen.
Jezus wil je nou versieren of niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb jij je boeken niet? Geen zin om de mijne uit te kast te halen
Jij nog iets versierd?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jezus wil je nou versieren of niet?
wow jij hebt best wel een grote boezemquote:Op woensdag 9 november 2011 01:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik wil haar niet versierenquote:Op woensdag 9 november 2011 01:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb mijn boek van 500 blz al 3 keer doorgekeken maar ik zie het nergens. Ook niet in het register als begrip of zo. En ik heb mijn docent al gemaild waar ik dat ergens kan vinden, maar ik krijg geen reactie van hem.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb jij je boeken niet? Geen zin om de mijne uit te kast te halen
ze is 1.60mquote:
rrly?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ze is 1.60m
ze kan goed zingen
ze heeft grote borsten
ze heeft groen-bruine ogen
jaja, ik ben op de hoogte.
YumYum noodles?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik kijk net in m'n voorraadkast. Zie ik daar helemaal van achter een blik staan met ''Unox''. Ik zo helemaalen ik haal het eruit. Is het gewoon fucking tomatensoep.
Wel pakje noodles gevonden. Ik ben gered.
Heb ik ook net op. Noedels zijn lekker, wel alleen maar kip. Niet oosterse kip, die smaakt naar zeep.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik kijk net in m'n voorraadkast. Zie ik daar helemaal van achter een blik staan met ''Unox''. Ik zo helemaalen ik haal het eruit. Is het gewoon fucking tomatensoep.
Wel pakje noodles gevonden. Ik ben gered.
Het zijn levensloopinvloeden.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een woord wat een brede term pakt? In de zin van veranderingen na ee ngeneratie, na een periode en door ontwikkeling?
Nog ietsje beter opletten de volgende keer.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ze is 1.60m
ze kan goed zingen
ze heeft grote borsten
ze heeft groen-bruine ogen
jaja, ik ben op de hoogte.
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:47 schreef Supersoep het volgende:
"Ten minste houdbaar tot einde" En dan staat er maart 2011. Kan ik dit nog veilig eten? Ik gok van wel, maar toch.
Probeer het uit.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:47 schreef Supersoep het volgende:
"Ten minste houdbaar tot einde" En dan staat er maart 2011. Kan ik dit nog veilig eten? Ik gok van wel, maar toch.
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar Noodles niet eerder op te eten?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:47 schreef Supersoep het volgende:
waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 november 2011 01:48 schreef kutkloon7 het volgende:
en anders zul je er niet van doodgaan.
Zou het niet doen brahquote:Op woensdag 9 november 2011 01:47 schreef Supersoep het volgende:
Echte mannen zoals Bear Grylls en Supersoep kunnen daar wel tegen.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
? Hallo straks wordt hij ziek
veranderingen komen standaard door en in periodieken, all im sayingquote:Op woensdag 9 november 2011 01:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zijn levensloopinvloeden.
De vraag:
- Geef een verklaring voor de gevonden veranderingen of stabiliteit in
persoonlijkheid in termen van levensloopinvloeden. Gaat het om generatie-effecten,
ontwikkelingseffecten of periode-effecten?
- Leg uit wat deze invloeden zijn en waarom ze van toepassing zijn.
Not helping.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:50 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
veranderingen komen standaard door en in periodieken, all im saying
U bent de generatie X, u ontwikkelt zich tót, u verandert binnen een periodiek tótquote:
Kijk, dat bedoelde ik nou met dat je bij sommige studies niet zoveel leert. Jij kan hier iets posten van je studie, en wij kunnen er na even nadenken allemaal wel wat zinnigs over zeggen. De eckte beta studies hebben opdrachten die je echt moet begrijpen, anders bak je er gewoon niks van, en als je het vak niet studeert begrijp je er gewoon niks van.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zijn levensloopinvloeden.
De vraag:
- Geef een verklaring voor de gevonden veranderingen of stabiliteit in
persoonlijkheid in termen van levensloopinvloeden. Gaat het om generatie-effecten,
ontwikkelingseffecten of periode-effecten?
- Leg uit wat deze invloeden zijn en waarom ze van toepassing zijn.
Dat heeft niks met het antwoord te maken waar ik naar zoek.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:53 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
U bent de generatie X, u ontwikkelt zich tót, u verandert binnen een periodiek tót
Dat kan je niet zeggen op basis van één opdracht.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoelde ik nou met dat je bij sommige studies niet zoveel leert. Jij kan hier iets posten van je studie, en wij kunnen er na even nadenken allemaal wel wat zinnigs over zeggen. De eckte beta studies hebben opdrachten die je echt moet begrijpen, anders bak je er gewoon niks van, en als je het vak niet studeert begrijp je er gewoon niks van.
geeft niet, deze nieuwe invalshoek deed u lachen om wat u wel weet en ik niet. I brightened up your life and didn't at the same timequote:Op woensdag 9 november 2011 01:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heeft niks met het antwoord te maken waar ik naar zoek.
Maar laat maar, ik knutsel wel wat in elkaar.
Nope, en ik was ook slightly aan het trollen, maar ik blijf wel bij de kern van het betoog. Nou vind ik eigenlijk ook dat je bij veel betastudies te weinig leert hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan je niet zeggen op basis van één opdracht.
Ik ben blij dat jij het voor ons doet. Thanks bawsquote:Op woensdag 9 november 2011 01:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoelde ik nou met dat je bij sommige studies niet zoveel leert. Jij kan hier iets posten van je studie, en wij kunnen er na even nadenken allemaal wel wat zinnigs over zeggen. De eckte beta studies hebben opdrachten die je echt moet begrijpen, anders bak je er gewoon niks van, en als je het vak niet studeert begrijp je er gewoon niks van.
Voor beta über alles discussies kan je beter richting KLB gaan. Beetje mijn gamma bashen.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:56 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nope, en ik was ook slightly aan het trollen, maar ik blijf wel bij de kern van het betoog. Nou vind ik eigenlijk ook dat je bij veel betastudies te weinig leert hoor.
Ben je nou serieus? (o shit ik kan niet vertellen of iemand sarcastisch is of niet ben ik nu een autistquote:Op woensdag 9 november 2011 01:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het voor ons doet. Thanks baws
Ik vind het wel zeer kort door de bocht, voor de meeste alfastudies heb je toch nog een flinke lading verstand nodig, en het niveau kan stijgen tot zeer abstract.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:56 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nope, en ik was ook slightly aan het trollen, maar ik blijf wel bij de kern van het betoog. Nou vind ik eigenlijk ook dat je bij veel betastudies te weinig leert hoor.
Nah, meer onderwijs in het algemeen. Volgens mij kan het zoveel beter.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor beta über alles discussies kan je beter richting KLB gaan. Beetje mijn gamma bashen.
Ik ben doodserieus. Beta-opleidingen zijn niets voor mij, maar ik weet dat het zeer nodig is voor de ontwikkeling van een land om veel beta-geleerden te hebben.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben je nou serieus? (o shit ik kan niet vertellen of iemand sarcastisch is of niet ben ik nu een autist?)
Om eerlijk te zijn: ik weet het nietquote:Op woensdag 9 november 2011 01:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel zeer kort door de bocht, voor de meeste alfastudies heb je toch nog een flinke lading verstand nodig, en het niveau kan stijgen tot zeer abstract.
sure, we geven ze kamertjes waarin ze kunnen verblijven terwijl wij uitgaan, naaien, dansen, het dak eraf laten gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben doodserieus. Beta-opleidingen zijn niets voor mij, maar ik weet dat het zeer nodig is voor de ontwikkeling van een land om veel beta-geleerden te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 02:00 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
sure, we geven ze kamertjes waarin ze kunnen verblijven terwijl wij uitgaan, naaien, dansen, het dak eraf laten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, maar ik heb wel eens wat artikelen gelezen waarvan ik niet denk dat ze onder de knie te krijgen zijn door je enkel wat in te lezen over het vakgebiedquote:Op woensdag 9 november 2011 01:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: ik weet het niet. Ik heb nog nooit ook maar één alpha vak gedaan op universitair niveau.
Ok. Dat is wel zo denk ik. Het grappige is dat je nu al bij sommige mensen ziet hoeveel potentie ze hebben. Ze begrijpen alles in één keer en weten het foutloos toe te passen en uit te leggen.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben doodserieus. Beta-opleidingen zijn niets voor mij, maar ik weet dat het zeer nodig is voor de ontwikkeling van een land om veel beta-geleerden te hebben.
Klopt, dat sowieso.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nah, meer onderwijs in het algemeen. Volgens mij kan het zoveel beter.
India will beat the Westquote:Op woensdag 9 november 2011 02:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ok. Dat is wel zo denk ik. Het grappige is dat je nu al bij sommige mensen ziet hoeveel potentie ze hebben. Ze begrijpen alles in één keer en weten het foutloos toe te passen en uit te leggen.
Misschien met overstromingen.quote:
Oeh lekker, curry, alleen daarna is het niet zo een feest.quote:
Ik weet het niet hoor. Maar je hebt wel gelijk dat Amerika en Europa een beetje... hun macht gaan verliezen enzo. Tenminste, zo denk ik erover (maar dat is ook eigenlijk puur een beeld gevormd door de mediaquote:
Neh, de opkomende macht is zuid-amerika met in het bijzonder Brazilië , maar wij, de NAVO , will RULE ZE WORLD.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Maar je hebt wel gelijk dat Amerika en Europa een beetje... hun macht gaan verliezen enzo. Tenminste, zo denk ik erover (maar dat is ook eigenlijk puur een beeld gevormd door de media)
Als het halve westen niet failliet gaatquote:Op woensdag 9 november 2011 02:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Neh, de opkomende macht is zuid-amerika met in het bijzonder Brazilië , maar wij, de NAVO , will RULE ZE WORLD.
Olie toch? Muhfukkasquote:Op woensdag 9 november 2011 02:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Neh, de opkomende macht is zuid-amerika met in het bijzonder Brazilië , maar wij, de NAVO , will RULE ZE WORLD.
Dan is hij zuunig en millieuvriendelijk. En geen pussy.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:05 schreef Lokasenna het volgende:
MLiG gaat steentjes uit rijst halen om 10 cent te besparen.
Who needs oil, wij hebben Apple, MacDonalds en Coca-Cola.quote:
Toekomstige Quote 500'erquote:Op woensdag 9 november 2011 02:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dan is hij zuunig en millieuvriendelijk. En geen pussy.
Tja, MLiG steelde ook benzine van zijn ouders om geld te besparen....het kan zoveel gekker.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:05 schreef Lokasenna het volgende:
MLiG gaat steentjes uit rijst halen om 10 cent te besparen.
Like a Baw...quote:Op woensdag 9 november 2011 02:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, MLiG steelde ook benzine van zijn ouders om geld te besparen....het kan zoveel gekker.
Hij wil naar de Aldi, daar geven ze nog 1 en 2 cent terug. En als hij weer naar de uni zou gaan kan hij daar zijn laptop opladen.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, MLiG steelde ook benzine van zijn ouders om geld te besparen....het kan zoveel gekker.
Net alsof de gemiddelde afrikaneger een bmi van 25+ heeft. Als er 1 continent is dat niet obees is dan is het afrika wel.quote:
Ik dacht dat Afrika alleen bestond uit Berney Mac'squote:Op woensdag 9 november 2011 02:09 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Net alsof de gemiddelde afrikaneger een bmi van 25+ heeft. Als er 1 continent is dat niet obees is dan is het afrika wel.
Wat een ongelooflijk gierige joodquote:Op woensdag 9 november 2011 02:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wil naar de Aldi, daar geven ze nog 1 en 2 cent terug. En als hij weer naar de uni zou gaan kan hij daar zijn laptop opladen.
Compleet de weg kwijt, maar goed.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wil naar de Aldi, daar geven ze nog 1 en 2 cent terug. En als hij weer naar de uni zou gaan kan hij daar zijn laptop opladen.
Nee hij laat de meisjes dan betalen. En hier maar komen zeuren dat het niet lukt met versieren.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:10 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk gierige jooden bij het uitgaan geen biertje geven ofwel?
Hij gaat misschien binnenkort naar de studieadviseur, alleen ik moet hem wel helpen met dwingen enzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Compleet de weg kwijt, maar goed.
Het moment dat dat gebeurd spring ik van de Erasmusbrug.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:11 schreef kutkloon7 het volgende:
Zo ben ik stiekem ook
Maar ik heb nog maar 20 euro op mijn rekening
Zo doen bazen dat.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee hij laat de meisjes dan betalen. En hier maar komen zeuren dat het niet lukt met versieren.
Hij ging een pizza halen bij de pizzaria..quote:Op woensdag 9 november 2011 02:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Compleet de weg kwijt, maar goed.
Laat'm niet in mn buurt komenquote:Op woensdag 9 november 2011 02:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee hij laat de meisjes dan betalen. En hier maar komen zeuren dat het niet lukt met versieren.
Ik vond het een schattig gesprek.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij ging een pizza halen bij de pizzaria..
Werd er een schaal met pasta op de toonbank gelegd. MLiG vroeg of hij dat gratis mocht pakken zoals je wel eens gratis bij ed slager een syukje worst kreeg.
vond het wel bawss
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:13 schreef kutkloon7 het volgende:
Leave MLiG alone! You don't even know him!
Maar is dit echt zo? Want dan is het dus wel een baas.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je moet ook nooit drankjes voor meisjes halen. So so embarassing. Ga dan naar de hoerenquote:Op woensdag 9 november 2011 02:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Maar is dit echt zo? Want dan is het dus wel een baas.
Hmm, succes. Ik heb het ook geprobeerd, maar gefaald. Jij hebt wat meer mogelijkheden mss.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij gaat misschien binnenkort naar de studieadviseur, alleen ik moet hem wel helpen met dwingen enzo.
Mee eens, tot op bepaalde hoogte. Ik geef ook drankjes aan jongens, dus ik doe het ook wel aan meisjes, maar dat is vriendschappelijk, niet om in hun broek te komen.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je moet ook nooit drankjes voor meisjes halen. So so embarassing. Ga dan naar de hoeren
Dit, als je het tactisch aanpakt koopt zij het voor jouw, moet je alleen wel de ballen hebben.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je moet ook nooit drankjes voor meisjes halen. So so embarassing. Ga dan naar de hoeren
Hij had al een mail dat hij een afspraak kon maken. Hij zei dat hij niet nog langer wil falen enzo, dus ik hoop dat hij erheen gaat. Hij zou sowieso een halfuur te vroeg komen omdat hij de weg niet meer weet op de uni, het klonk als een echt voornemen.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, succes. Ik heb het ook geprobeerd, maar gefaald. Jij hebt wat meer mogelijkheden mss.
Niets mis mee, meisjes zijn niet anders. Geen groffe moppen tho. Doen het vaak niet zo goed. Tenzij je op zo'n type valt uiteraard. Maar vaak hebben die een pittig kort kapsel.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:16 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik vergelijke trouwens een beetje obsessief als ik iets voor een meisje doe van 'zou ik dit ook voor een jongen doen?'
Mja en als je als jongen drankjes voor meisjes gaat halen/betalen wordt je ook al snel misbruikt. Meisjes die je een keer aanspreken, een drankje bietsen en er vandoor gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit, als je het tactisch aanpakt koopt zij het voor jouw, moet je alleen wel de ballen hebben.
Mooizo.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij had al een mail dat hij een afspraak kon maken. Hij zei dat hij niet nog langer wil falen enzo, dus ik hoop dat hij erheen gaat. Hij zou sowieso een halfuur te vroeg komen omdat hij de weg niet meer weet op de uni, het klonk als een echt voornemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |