Ik zat even te twijfelen wie ik het punt moest geven. Maar ik vroeg niet 'wanneer,' dus ik geef PR het punt.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:41 schreef PhysicsRules het volgende:
Een Aardescheerder, neem ik aan.
Stand deel 2469quote:
FYI, veel Aziaten dragen die mondkapjes ook om andere redenen: tegen luchtverontreiniging/smog en om niet bruin te worden (wit=mooi, in hun modebeeld). Maar dat terzijde. Of t nou echt zinnig is, daar laat ik me maar niet over uitquote:Op woensdag 9 november 2011 13:51 schreef Bart het volgende:
Ik was laatst in Keulen de Dom aan het beklimmen, liepen daar ook van die Jappen/Chinezen rond met mondkapjes.
Mja. Geen idee of het toegevoegde waarde heeft, maar goed.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:54 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
FYI, veel Aziaten dragen die mondkapjes ook om andere redenen: tegen luchtverontreiniging/smog
Sexy, zo'n witte vlek rond je mond en neusquote:en om niet bruin te worden (wit=mooi, in hun modebeeld).
Ik ook maar niet danquote:Maar dat terzijde. Of t nou echt zinnig is, daar laat ik me maar niet over uit
Stand deel 2469quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |