Heb ik niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Krijgen we daarbij een lekker wijf erbij?
Hey weet jij of er een knop is om ingame items te verplaatsen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:58 schreef leeell het volgende:
nog wel steeds hetzelfde gezeik dat elke quest reward en faction outfit enkel Melee shit is,
geef me imperial robes zemmels
oppakken?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:59 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Hey weet jij of er een knop is om ingame items te verplaatsen?
Oh, ik vond dat wel leuk.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:01 schreef leeell het volgende:
[..]
oppakken?
die nutteloze feature van oblivion??
zat net nog ff te kijken , denk het nietquote:Op woensdag 9 november 2011 00:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh, ik vond dat wel leuk.
Is dat er niet meer?
Hebben we weer zo'n n'wah die ff stoer komt doen in een topicquote:
idd, onwetende boerquote:Op woensdag 9 november 2011 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hebben we weer zo'n n'wah die ff stoer komt doen in een topic
het is het waard mijn waerde vosss, hij is zo ongelofelijk vetquote:
had hier gekeken, het minstens 10x gepostquote:Op woensdag 9 november 2011 00:13 schreef Ssswing het volgende:
ja godver.... kreeg vandaag de sms dat de game af te halen was...helemaal top! Lees ik net dat het niet PC werkend te krijgen is voor 11 novsnif snif...hoezo dode mus!
nee, omdat trieste piraatquote:Op woensdag 9 november 2011 00:14 schreef Zolder het volgende:
Jullie kennen allemaal de webcam meisjes waar je voor moet betalen. Zouden jullie willen betalen om mij skyrim nu te zien spelen?
Heh? Nee? Vertel meer?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:14 schreef Zolder het volgende:
Jullie kennen allemaal de webcam meisjes waar je voor moet betalen.
Jij bent gek, vetste feature ooit. Nu kan ik mijn lijken dus niet meer dumpen..?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:01 schreef leeell het volgende:
[..]
oppakken?
die nutteloze feature van oblivion??
mwa werk enzo ;-( vandaag sowieso pas om 23.30u thuis, dus toch geen tijd gehad om de game te halen.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:13 schreef leeell het volgende:
[..]
had hier gekeken, het minstens 10x gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |