Ja dat was met mij (Risakotta) :p, maar dat ding draait zo langzaam en je rijdt ze zo snel voorbij.... vandaar dat ik af en toe wat scheef was (A)quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:56 schreef Apenkoning1 het volgende:
Wiehhh toenet 1 potje met 1 vd fokkers een heel potje in een jeep lopen raggen:D(dikke pret) Maar 1x dood gegaan:P
Heehee, namen met hoofletter graag, Roces.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:59 schreef Roces18 het volgende:
WEL JAMMER dat aron en ik apart moesten in een squad en duuc zat in het andere team.
Kan wel, ik moet er nog 21 tot platinum, en in enkele gaat flink wat tijd zitten, zoals alle wapens bij Co-op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:01 schreef ikookhier het volgende:
Dat gaat hopelijk nog +100 uur duren
Nou, dat is goed mogelijk hoor, Roces is b.v. al op leven 45 ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:24 schreef Dagkaart het volgende:
Die mensen die nu al op level 50 zitten zijn cheaters neem ik aan? wil niet weten hoeveel uren ik er in heb gestoken bij BC2, lijkt me sterk dat er mensen zijn die al 50 hebben binnen een week?
Idd maar denk dat ze sowieso het leveling systeem iets sneller laten verlopen om zo de mensen langer aan het spel te houden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:26 schreef 67Impala het volgende:
Roces zit ook al op 43Bij BC2 heb ik er wel heel lang over gedaan..
Ben ik het mee eens, maar dat had ik eerst helemaal niet zo. Nu steeds vaker dat het moeilijk gaat maar zal wel aan jezelf liggen. Door er niet goed achter te staan en niet dichtbij genoeg enzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:06 schreef xminator het volgende:
Meeste kills met de knife.
Alleen het knifen is best bugged of heb ik hiervan alleen last?
Idd, bij CoD is het zo van TSJOEK, en bij Battlefield pak je ook zijn nek, en ziet het mes er ook echt in gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:04 schreef xminator het volgende:
Ja maar soms sta ik echt precies achter ze.
Inderdaad, door ze te knifen geeft het meeste voldoening. Bij cod is dat best makkelijk om te doen, maar bij bf geeft het gewoonweg meer voldoening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |