abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2011 @ 12:42:48 #151
351045 Ryker
Ik werk met mensen zoals jij
pi_104198448
quote:
Er is niks verkeerds aan het bewaken van je eigen spullen en ook niet aan het staande houden aanhouden van inbrekers en dieven als je ze op heterdaad betrapt. Het gaat echter om de manier waarop je dat doet. Als je met z'n vieren bent dan kun je over het algemeen best wel een inbreker staande aanhouden zonder ook maar één klap uit te delen. Dat is natuurlijk wel afhankelijk van de situatie en hoe een inbreker reageert als hij betrapt wordt. Wat er in dit geval precies is voorgevallen weten wij niet. Als er een een inbreker gereanimeerd moet worden na een burger arrestatie vind ik het niet meer dan normaal dat de politie dit voorval grondig onderzoekt. Het is uiteindelijk aan de rechter om te oordelen of deze 4 mannen excessief geweld hebben gebruikt of niet.
[Zeikmodus aan]Het staande houden is alleen voor een daarvoor benoemde ambtenaar, Aanhouden mag iedere burger.[Zeikmodus uit]
Grtz, Theo
follower since 2001, active in 2011
pi_104199607
Omgekeerde wereld. Behalve als deze mannen er met een vermaning mee weg komen.
pi_104201270
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:21 schreef Vstark het volgende:
:')
  Redactie Frontpage donderdag 10 november 2011 @ 14:53:20 #154
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_104202576
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:21 schreef Vstark het volgende:
Tot dit moment ben je droeftoeter van de dag. Wat een opmerking zeg :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_104202789
inbrekers gaan verdedigen op welke manier dan ook :') huilen om dieren die geslacht worden :') welke FAIL heeft dit in de mens geïmplementeerd?
  donderdag 10 november 2011 @ 15:11:44 #156
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_104203150
Eén van de daders wordt aangeklaagd wegens poging tot doodslag, waarom?