Zal ik een kratje HJ voor je halen dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Pfft, ben je even werken, kletsen jullie anderhalve topic vol!
Oh en, ik vind Bavaria vies.Bier niet, Bavaria wel.
Heb ooit een sixpack gekocht omdat ik dat oranje jurkje wou, dat heeft echt zo lang in onze koelkast gelegen! En het steeds weer aan gasten aanbieden terwijl je de dag daarvoor zelf nog een Hertog Jan dronk.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik een kratje HJ voor je halen dan?
Laat ze die zelf maar meebrengenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik een kratje HJ voor je halen dan?
Datquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang het geen Baheineken is, is het prima. (Of de huismerken enzulks, maar dat lijkt me duidelijk.)
Maar ik neem al boterkoek mee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laat ze die zelf maar meebrengen
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En ja ik weet ook wel dat het wanneer is EINZ!!!
Harder doorzuip'n.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar ik neem al boterkoek mee.
Ik kan het toch ook niet helpen! Heb het toen echt geprobeerd, maar ik krijg Bavaria gewoon niet op.
Ja maar bleh.quote:
Jij ook geen bav?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang het geen Baheineken is, is het prima. (Of de huismerken enzulks, maar dat lijkt me duidelijk.)
Ik drink wel bav hoor. Alleen geen Heineken.quote:
Oh okee. Heinekenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik drink wel bav hoor. Alleen geen Heineken.
WANT BIER.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik drink het trouwens best, maar alleen als er niks anders is
cadeaubon?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fu, moet een lootje bedenken. Budget van 10 euro min, 12,50 max. Moeilijk!
Want wil niet alleen maar nagellak, dus moet daarnaast iets anders verzinnen.
Wat is de grap?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Er staat hier in de straat nog een alfa te koop, er staat: teab
Een douglash bon!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fu, moet een lootje bedenken. Budget van 10 euro min, 12,50 max. Moeilijk!
Want wil niet alleen maar nagellak, dus moet daarnaast iets anders verzinnen.
Is 'ie al weggeroest?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geef ze een 10tjequote:Op dinsdag 8 november 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan ben je wel al naar de meet geweestquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu maar hopen dat ik de 17e niet te pletter val, anders kan ik niet afrijden.
bieden is 'hip'quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is een aannemelijk bod? Zet gewoon een vraagprijs neer.
Dat is wat je het meest zorgen baart?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu maar hopen dat ik de 17e niet te pletter val, anders kan ik niet afrijden.
Dat wel, anders was ik gisteren misschien te pletter gevallen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel al naar de meet geweest
Neuh. Stiekem ga ik er ook niet vanuit dat ik te pletter val, maar het gaat wel awkward worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wat je het meest zorgen baart?
Dat is een subjectief begripquote:
Kan je dan niet beter bij een betrouwbare garage kijken?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat ik dan weer niet begrijp: Een APK is toch altijd maar voor een jaar? Er worden auto's aangeboden met APK tot december 2012![]()
En is een APK altijd betrouwbaar? Zie ook auto's bij handelaren van 300 euro waar nieuwe APK bij geboden wordt... Betekent dat dan dat ik een briefje met "hoera APK" krijg en dat vervolgens de remmen blokkeren als ik net op een afgrond afrijdt?
THIS IS SO COMPLICATED!!EINZ!!
Ligt er aan hoe oud de auto is, een nieuwe auto hoeft niet elk jaarquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat ik dan weer niet begrijp: Een APK is toch altijd maar voor een jaar? Er worden auto's aangeboden met APK tot december 2012![]()
En is een APK altijd betrouwbaar? Zie ook auto's bij handelaren van 300 euro waar nieuwe APK bij geboden wordt... Betekent dat dan dat ik een briefje met "hoera APK" krijg en dat vervolgens de remmen blokkeren als ik net op een afgrond afrijdt?
Nieuwe auto's en klassiekers hebben 2 of 3 jaar apkquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
En de hele oudjes hoeven helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud de auto is, een nieuwe auto hoeft niet elk jaar
Sieraden? Make-up? Boek? Dvd? Cd? Plantjes? Goudvis? Hamster?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bonnen vragen vind ik ook zo wat. Maar met lootjetrekken kan je alle lijstjes bekijken, dat is dan wel weer leuk en handig!
Al willen twee meiden zo'n tunnelsjaal, maar daar heb ik er al 2 van, dus dat kan ik niet vragen.
Subjectief is ook relatief, maar 12 euro voor een auto is nooit aannemelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is een subjectief begrip![]()
Ok, 12 euro dan.
Goudvis?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sieraden? Make-up? Boek? Dvd? Cd? Plantjes? Goudvis? Hamster?
Ja maar wat is een betrouwbare garage?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter bij een betrouwbare garage kijken?
Minimaal 10 jaar oud in mijn prijsklassequote:Op dinsdag 8 november 2011 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud de auto is, een nieuwe auto hoeft niet elk jaar
Maar da's toch gek? Dan zou ik ook kunnen zeggen "keur hem maar alvast tot 2015"quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nieuwe auto's en klassiekers hebben 2 of 3 jaar apk
Daarnaast kun je als je apk volgende maand afloopt 'm nu wel al laten keuren voor december, met verlenging van dus een jaar
Hamster.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
In mijn wereld welquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Subjectief is ook relatief, maar 12 euro voor een auto is nooit aannemelijk
Chocoladenoms, een xenosgordijn, vijf zakken waxinelichtjes, een ikeabadmat, pokemonkaartjes, een tandenborstel, tenensokken, haarnetje, likdoornpleisters, uierzalf, stofzuigerzakken, batterijen, ik weet er kei veel!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Rondvragen in je omgeving en proberen iemand mee te nemen die verstand heeft van auto's, scheelt enorm.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar wat is een betrouwbare garage?
Ik wil echt een barrel, dus max 700 euro betalen en er dan op basis van APK een jaartje in rijden en daarna verder zien. Mocht ik hem dan totalloss rijden, is het ook zo erg niet
[..]
Minimaal 10 jaar oud in mijn prijsklasse
[..]
Maar da's toch gek? Dan zou ik ook kunnen zeggen "keur hem maar alvast tot 2015"
Likdoornpleistersquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Chocoladenoms, een xenosgordijn, vijf zakken waxinelichtjes, een ikeabadmat, pokemonkaartjes, een tandenborstel, tenensokken, haarnetje, likdoornpleisters, uierzalf, stofzuigerzakken, batterijen, ik weet er kei veel!!
Nee, dat kan dan weer nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil echt een barrel, dus max 700 euro betalen en er dan op basis van APK een jaartje in rijden en daarna verder zien. Mocht ik hem dan totalloss rijden, is het ook zo erg niet
[..]
[..]
Maar da's toch gek? Dan zou ik ook kunnen zeggen "keur hem maar alvast tot 2015"
Van de site van het OM:quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik las chocoladecondoomsquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Chocoladenoms, een xenosgordijn, vijf zakken waxinelichtjes, een ikeabadmat, pokemonkaartjes, een tandenborstel, tenensokken, haarnetje, likdoornpleisters, uierzalf, stofzuigerzakken, batterijen, ik weet er kei veel!!
Wat op zich meteen weer een optie is.quote:
Blijven doen dan, maar dan niet IRL meebieden op een autoquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In mijn wereld wel![]()
I live in a very pretty world
Saai!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:12 schreef Diconnected het volgende:
Oh en trouwens:
http://www.beautybay.com/(...)ebestminicollection/
[ afbeelding ]
Wat rot Dico! Nog wel een beetje kunnen shoppen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:10 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag naar de stad geweest in de rolstoel. En dan pas merk je hoeveel winkels etc. niet rolstoelvriendelijk zijn. Echt belachelijk
Da's een beetje het probleem, ik ken werkelijk niemand die verstand heeft van auto'squote:Op dinsdag 8 november 2011 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rondvragen in je omgeving en proberen iemand mee te nemen die verstand heeft van auto's, scheelt enorm.
Dat.quote:
Ja ik vind er ook geen zak an, maar ik dacht, ik doe ff sharen enzoquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat.
En vier heb ik al in full size.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
IJs ga jij straks autoshoppen als je je rijbewijs hebt?
Addertje gaat zijn dat die enorm kut gaat zijn op de snelweg, want boodschappenkarretje. Onder andere. En kut sturen, want géén stuurbekrachtiging.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's een beetje het probleem, ik ken werkelijk niemand die verstand heeft van auto's.
Kijk deze auto vind ik echt cool: http://link.marktplaats.nl/499451458
Maar die kilometerstand vind ik een beetje twijfelachtig. En de prijs in combinatie met de kmstand en de APK ook een beetje...
Eigenlijk denk ik bij elke advertentie "ZOMG WAAR IS HET ADDERTJE?????EINZ???"
Chocoladecondooms, een frontje voor je telefoon, krasloten, geurvreters, schoenveters, een ijskrabber, een pepervaatje, een pindakaasmes, een spaarlamp, een grote fles olijfolie, een fietsbel....quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat op zich meteen weer een optie is.
Fietslamp. Die hebben ze samen met m'n fietsbel wel eens gejat, dus voorraad FTW!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Chocoladecondooms, een frontje voor je telefoon, krasloten, geurvreters, schoenveters, een ijskrabber, een pepervaatje, een pindakaasmes, een spaarlamp, een grote fles olijfolie, een fietsbel....
Ja maar hij ziet er zo tof uitquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Addertje gaat zijn dat die enorm kut gaat zijn op de snelweg, want boodschappenkarretje. Onder andere. En kut sturen, want géén stuurbekrachtiging.
Ik ga m'n pa laten kiezen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar hij ziet er zo tof uit![]()
Stuurbekrachtiging is wel een nadeel id.
Hoe ga jij het doen met autokopen dan?
Da's geen addertje, dat ligt er dik genoeg bovenopquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Addertje gaat zijn dat die enorm kut gaat zijn op de snelweg, want boodschappenkarretje. Onder andere. En kut sturen, want géén stuurbekrachtiging.
Niet voor iemand die net zegt dat ze er de ballen verstand van heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Da's geen addertje, dat ligt er dik genoeg bovenop
En van geen stuurbekrachtigng krijg je spierballen
ZOMG YOU CAN GO ON THE LIST!quote:
Kan ik hem lenen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
@ Nagel: gelukkig heb ik de mazzel dat m'n pa een eckte petrolhead is.
Als je hierheen komt wil 'ie vast wel helpen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG YOU CAN GO ON THE LIST!
[..]
Kan ik hem lenen?
Da's ook weer waarquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet voor iemand die net zegt dat ze er de ballen verstand van heeft.
Die kreeg ik nooit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
Een panty, een Libelle, transparante bh bandjes, antislipsokken, een stormaansteker, een piek, een kookwekker, een eiersnijder, een eierprikker, keukenhaakjes, nieuwe stiften, brilpoetsdoekjes, tuinfakkel, luiers voor babyborn...
Waar is hier?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je hierheen komt wil 'ie vast wel helpen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriend roept me net: "Jesssss! Kom snel naar de wc" (want daar zat ie op)
Dus ik: "Wat is er??!"
Hij: "Vind je het niet stinken?"
Noez, do I want to have babies with that guy?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kreeg ik nooit.
Ok, ik had dan ook de schurft aan poppen, maar toch.
Zomg ik moet echt beter en rustiger lezenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
Een panty, een Libelle, transparante bh bandjes, antislipsokken, een stormaansteker, een piek, een kookwekker, een eiersnijder, een eierprikker, keukenhaakjes, nieuwe stiften, brilpoetsdoekjes, tuinfakkel, luiers voor babyborn...
Ik lollerde.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriend roept me net: "Jesssss! Kom snel naar de wc" (want daar zat ie op)
Dus ik: "Wat is er??!"
Hij: "Vind je het niet stinken?"
Noez, do I want to have babies with that guy?
Da's met de auto heul niet ver... Maar die heb ik dan nog nietquote:
Ik heb allemaal goeden ideeen voor een tientje!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ vermaakt zich uitstekend volgens mij
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb allemaal goeden ideeen voor een tientje!
Ik zou gewoon eens rondvragen bij mensen waar ze hun auto vandaan hebben, vaak hebben ze wel tips.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's met de auto heul niet ver... Maar die heb ik dan nog niet.
Ik vind het echt lastig, ga sowieso aan de hand van iemand, want ik ben zelf in staat om naar een garage te gaan, op m'n blonde haren te wijzen en te roepen "ik begrijp er niks van!". Dat heeft me al ver gebracht in het leven, maar gaat hier niet helpen denk ik
Wij hebben mijn zwager toen meegenomen, die heeft IVA gedaan. Blei en ik kunnen het ook niet zo goedquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's met de auto heul niet ver... Maar die heb ik dan nog niet.
Ik vind het echt lastig, ga sowieso aan de hand van iemand, want ik ben zelf in staat om naar een garage te gaan, op m'n blonde haren te wijzen en te roepen "ik begrijp er niks van!". Dat heeft me al ver gebracht in het leven, maar gaat hier niet helpen denk ik
Aanschafbudget voor een leuk 2dehandsje is er wel, maar omdat ik er 0 verstand van heb lijkt me een goedkoop oud barrel en er vanuit gaan dat je maar 1 jaar rijd (zodat elk volgend jaar mooi meegenomen is) een mooie oplossing voor nuquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:19 schreef D. het volgende:
Autoshoppen is leuk
*kijkt naar budget
Als je genoeg geld hebt
Kijk, opgelostquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb wel een babyborn trouwens.
Ik moest lachenquote:
Aan de andere kant wil je natuurlijk ook geen ding wat allerlei gebreken heeft, want da's toch wel een groot risico wanneer ze ouder worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Aanschafbudget voor een leuk 2dehandsje is er wel, maar omdat ik er 0 verstand van heb lijkt me een goedkoop oud barrel en er vanuit gaan dat je maar 1 jaar rijd (zodat elk volgend jaar mooi meegenomen is) een mooie oplossing voor nu. Plus dat ik hem dan rustig in de prak kan rijden zonder dat ik erom hoef te huilen
Als het veilig kan rijden ben ik tevredenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan de andere kant wil je natuurlijk ook geen ding wat allerlei gebreken heeft, want da's toch wel een groot risico wanneer ze ouder worden.
Lees hier ook weer 'ns mee, ben meteen in de warquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Chocoladecondooms, een frontje voor je telefoon, krasloten, geurvreters, schoenveters, een ijskrabber, een pepervaatje, een pindakaasmes, een spaarlamp, een grote fles olijfolie, een fietsbel....
jonge, dat was bij het beste idee van nederland!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:25 schreef Holyme het volgende:
[..]
Lees hier ook weer 'ns mee, ben meteen in de warwtf is een pindakaasmes!
Na und?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, dat was bij het beste idee van nederland!!!
jonge die krijg ik toch nooit ingeparkeerd?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
tip voor nagel: zoek een auto met een flinke neus en kont.
Niet zo onzeker man, da's gewoon even wennen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
jonge die krijg ik toch nooit ingeparkeerd?
Ik eet bijna nooit pindakaas, wat mot ik dan met een pindakaasmes?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar had je 't mes in actie kunnen zien
gewoon niet fileparkeren. Works for mequote:Op dinsdag 8 november 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
jonge die krijg ik toch nooit ingeparkeerd?
Fileparkeren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon niet fileparkeren. Works for me
HET WAS DAN OOK EEN TIP VOOR BAMBI!!!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit pindakaas, wat mot ik dan met een pindakaasmes?
vrouwquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb sinds m'n TTT niet meer ingeparkeerd.
Ik m'n vorige les toevallig weer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb sinds m'n TTT niet meer ingeparkeerd.
En dat boeit mij omdat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HET WAS DAN OOK EEN TIP VOOR BAMBI!!!!!!
manquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zieke mannenhij belt nooit iemand want antisociaal..en nu is hij ineens allemaal mensen aan het bellen om te kunnen vertellen hoe rot hij zich voelt
"quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zieke mannenhij belt nooit iemand want antisociaal..en nu is hij ineens allemaal mensen aan het bellen om te kunnen vertellen hoe rot hij zich voelt
puberquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik m'n vorige les toevallig weer.
[..]
En dat boeit mij omdat?
Zei die vent toen ookquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HET WAS DAN OOK EEN TIP VOOR BAMBI!!!!!!
oh, maar daar heb ik een helen goeden tip voor!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En eigenlijk wil ik nieuwe handschoenen, want m'n huidige zorgen steeds voor chips in m'n nagellak.Maar ik ben een zeikerd, dus grote kans dat ze handschoenen kopen die niet aan mijn eisen voldoen.
Dat is een helen goeden tip!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar daar heb ik een helen goeden tip voor!
+EINZquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg een "Zo, die staat netjes!"
En dat voor iemand die geen diepte ziet.
Wederomquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En die komt na de reclame?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het pindakaasmes heeft een soort spateltje aan het eind van het lemmet, zodat je meer uit de pot krijgt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:31 schreef Holyme het volgende:
Wat mensen al niet bedenken, wat is er mis met 'n gewoon mes
Ik was wel écht blij dat ik mocht fileparkeren met m'n ttt trouwens, die doe ik tenminste constant goed.quote:
Ik voel mij aangesproken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het pindakaasmes heeft een soort spateltje aan het eind van het lemmet, zodat je meer uit de pot krijgt.
Je bent een hollander of je bent het niet
Het klinkt gewoon als een mal ding.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
niet verwacht dat van alle dingen die ik noemde, het pindakaasmes de meeste emoties zou oproepen
Ik had het voor m'n TTT precies 1 keer goed gedaanquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was wel écht blij dat ik mocht fileparkeren met m'n ttt trouwens, die doe ik tenminste constant goed.
Dus een mes met ingeboude flessenlikker! Ik hou wel 'n restje in m'n pottenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het pindakaasmes heeft een soort spateltje aan het eind van het lemmet, zodat je meer uit de pot krijgt.
Je bent een hollander of je bent het niet
Oh nee, die doe ik eigenlijk altijd wel goed. Achteruit in een vak ben ik daarentegen echt bagger in.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had het voor m'n TTT precies 1 keer goed gedaan
Nou ja, ik deed hem altijd wel goed, alleen deed ik er een half uur over omdat ik zo onmenselijk zat te kutten en te twijfelenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh nee, die doe ik eigenlijk altijd wel goed. Achteruit in een vak ben ik daarentegen echt bagger in.
Dat had ik een keer met een stagiaire. Maar die remde dus niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik deed hem altijd wel goed, alleen deed ik er een half uur over omdat ik zo onmenselijk zat te kutten en te twijfelen. Toen dacht ik op een gegeven moment: "als het niet goed gaat heeft die gast naast me ook pedalen en het is toch zijn auto
". En toen ging het ineens heel soepel
Ik kreeg een "Staan we hier goed?" Dus ik zei vol overtuiging "Ja!" Keek ie me zo aanquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg een "Zo, die staat netjes!"
En dat voor iemand die geen diepte ziet.
foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto fotoquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kreeg een "Staan we hier goed?" Dus ik zei vol overtuiging "Ja!" Keek ie me zo aanKeek ik om me heen, stond ik voor een uitrit
Maar wel geslaagd
Komt eraanquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:45 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik ben de eerste keer voor mijn examen trouwens keihard gezakt. Ik was zo zenuwachtig dat ik niet meer wist wat ik deed.. Ik ben zelfs door rood gereden![]()
Bwhehehehehehequote:Op dinsdag 8 november 2011 20:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik was ook superzenuwachtig. Mijn instructeur had tegen me gezegd: "Als je geen stomme dingen doet zoals bijvoorbeeld je moter af laten slaan op een rotonde komt alles helemaal goed."
3x raden wat er gebeurde tijdens mijn examen en wie er zonder rijbewijs weer naar huis ging.
Een vriendinnetje van mij is overigens wel geslaagd toen ze door rood reed.
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:51 schreef Ooi86 het volgende:
Oja, ik heb purple blue op mn teennagels, maar dat ga ik jullie niet aan doen.
SQ, was de foundation nog aangekomen?
Netjes na 26 lessen! Mijn rijlesverhaal is een horror. En veul te lang om neer te zettenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
BwheheheheheheDat is ook wel een fijne opmerking voor je examen
Tweede keer wel gehaald: 'ik heb zelden iemand gezien die zo netjes rijdt'
Dus toch na in totaal na 26 lessen mijn rijbewijs in tha pocket!
Oh, dat klinkt niet heel goed inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Netjes na 26 lessen! Mijn rijlesverhaal is een horror. En veul te lang om neer te zettenIn het kort, begonnen met lessen toen ik net 18 was. Rijbewijs 2 maanden voor mn 20e gehaald. 3 rij-instructeurs en 5 auto's verder
Wat voor aanbieding?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Iemand die De Sims 3 Beestenbende toevallig wil kopen en samen met mij van een aanbieding gebruik wil maken?
Mooi! Is de kleur okee?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de snars is heelhuids aangekomen! Bedankt
En wat een kutpotje!![]()
Dacht ik al, maar heb geen kracht voor topics teruglezenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die is binnen
(had ze ergens gepost in 1 van de 3 topics van vandaag)
Nevermind
Ik loop te veel achter vandaag
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:56 schreef Ooi86 het volgende:
Dacht ik al, maar heb geen kracht voor topics teruglezen
Sowieso 2 uitbreidingen voor 50 euro (dus 25 per uitbreiding terwijl je ze normaal niet voor onder de 30 kan krijgen) en nu ook nog 15% korting, dus 21,25 per uitbreiding. Moet alleen ook nog een vriendin polsen wat ze nou wil. Maar dan helpt het als ik extra druk kan zetten dat ik anders wel iemand anders weet.quote:
Gaaaf!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
WAJOOOOOO HALLOWEENPICS!!!!!
https://picasaweb.google.(...)1sRgCNi35LmX5ZfLwAE#![]()
Leuk! Toffe outfitsquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
oki! was te lui om op te zoekenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
nee, niet te vroeg, als je misschien een half uurke ofzo eerder komt (lin ook) kunnen we ff samen de puntjes op de i zettenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:00 schreef Debsterr het volgende:
SQtje heb je nog eerder hulp nodig zaterdag?
Is goed vertrek ik hier gewoon kwart over 1 op den fietsch!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, niet te vroeg, als je misschien een half uurke ofzo eerder komt (lin ook) kunnen we ff samen de puntjes op de i zetten
Is primaquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, niet te vroeg, als je misschien een half uurke ofzo eerder komt (lin ook) kunnen we ff samen de puntjes op de i zetten
Ja man moet je echt doenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:04 schreef Lindytje het volgende:
Priemke en Puckz zijn eigenlijk wel vet om in mijn visagie-album te zetten
Bij mij ook om het mooi te krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens wel 3 laagjes nodig met de MO'tjes. Maar misschien doe ik te dunne laagjes
3 laagjes is toch niet bizar?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens wel 3 laagjes nodig met de MO'tjes. Maar misschien doe ik te dunne laagjes
Okee, dan ligt het niet aan mijquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mij ook om het mooi te krijgen
Nee maar ik meen me te herinneren dat iemand hier zei dat de MO lakjes goed dekkend zijn, dus had verwacht dat 1 of 2 laagjes voldoende zou zijnquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
..."een Bassie & Adriaan auto"...
ja, de cremesquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee maar ik meen me te herinneren dat iemand hier zei dat de MO lakjes goed dekkend zijn, dus had verwacht dat 1 of 2 laagjes voldoende zou zijn
Maar duochromes mogen dat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, de cremes
Duochrome in 1 laag bestaat niet
Oww okee, naja maakt verder ook niet uit hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, de cremes
Duochrome in 1 laag bestaat niet
Hot!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef D. het volgende:
Of lauw, of welke temperatuur het tegenwoordig ook moet zijn
Wat een knurftquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat een lul is die vriend van mij ook. Ik was dus alweer helemaal vergeten dat ik ook een MO kohl erbij had. Maar meneer had die geregeld, dus dan mocht hij er ook als eerst even naar kijken. "Oh er zit ook een puntenslijper bij!" riep ie. Ik zei nog: "Doe nou niet" Maar het was al te laat. Puntje afgebroken, zit vast in puntenslijper. En wie mag het weer fixen? Juist
Echt hequote:
Ieh.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whutt
http://www.beautylab.nl/2(...)-ogen-op-bestelling/
Ik denk wel eens 'had ik maar blauwe ogen' maar dit gaat me toch wat verquote:
Echt doodeng.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk wel eens 'had ik maar blauwe ogen' maar dit gaat me toch wat ver
Mannen en oogpotlood gaan ook heul niet samenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat een lul is die vriend van mij ook. Ik was dus alweer helemaal vergeten dat ik ook een MO kohl erbij had. Maar meneer had die geregeld, dus dan mocht hij er ook als eerst even naar kijken. "Oh er zit ook een puntenslijper bij!" riep ie. Ik zei nog: "Doe nou niet" Maar het was al te laat. Puntje afgebroken, zit vast in puntenslijper. En wie mag het weer fixen? Juist
Dit ja.. Maar hij was me te vlug afquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mannen en oogpotlood gaan ook heul niet samenEINZ!
Sally Hansen nailgrowth miracle,gouden flesje,bevalt mij superquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hee ff een vraagje, welke basecoat gebruiken jullie of zijn jullie tevreden over?
Nailtek Foundation II.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hee ff een vraagje, welke basecoat gebruiken jullie of zijn jullie tevreden over?
Guyliner.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mannen en oogpotlood gaan ook heul niet samenEINZ!
Ik gebruik nu die van Revlon, die bevalt goed. Ben ook tevreden over de Essence nail art basecoat, die droogt lekker snelquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb de 2-in-1 Ridge Filler Base Coat van HEMA en die bevalt me prima:')quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Merci!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb de 2-in-1 Ridge Filler Base Coat van HEMA en die bevalt me prima:')
check je facebookquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Tennis was stiekem toch wel fijnMaar nu wel weer blij dat ik gewoon kan bankhangen...
je naamquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:10 schreef Dwyn het volgende:
Pff, wat moet ik nou weer op mijn lootje zetten?
Whaaaa vetquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al grofweg 48 goeden tips gegeven vanavond!
quote:echt goed!
Afgelopen week heb ik om een 27-inch iMac van dit bedrijf
origineel en nieuw, zeer goede kwaliteit
verkopen zij ook zo veel producten
nu heb ik jou vertellen, hoop dat je kunt genieten!
[gare site]
Mis niet de kans!
quote:
Neequote:Op dinsdag 8 november 2011 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik trouwens gemeen als ik extreme wijvenproducten op m'n lijstje ga zetten vanwege de mogelijkheid dat vader of zwager mij eruit pikt?
da's leuk!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik trouwens gemeen als ik extreme wijvenproducten op m'n lijstje ga zetten vanwege de mogelijkheid dat vader of zwager mij eruit pikt?
M'n moeder gaat dat ook hel vinden trouwens.quote:
Ja, maar ik ben te verwend denk ik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, maar dan kan er heel veel! Zelfs seizoenbox van een serie is dan nog een optie.
Ik had ze hier gekocht: http://www.e-carnavalskleding.nl/kleurlenzen-cold-as-ice.htmlquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waar hadden jullie die lenzen gekauft?
Zat dat nou ook nog een beetje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had ze hier gekocht: http://www.e-carnavalskleding.nl/kleurlenzen-cold-as-ice.html
Aangezien deze op gewone lenzen konden![]()
Liefde.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook een poes tegen mijn been aan vrijen nutruste trix!!!
Ging opvallend goed eigenlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zat dat nou ook nog een beetje?
Hmm... Klinkt als hendig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ging opvallend goed eigenlijkIn het begin wat onwennig; maar toen werden ze vanzelf 'natter' en bleven verder goed zitten
3 dagen carnavalquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou niet weten wanneer ik dat soort lenzen zou kunnen gebruiken trouwens.
Er is hier geen carnaval.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
3 dagen carnaval3 verschillende outfits
Danku! Leuk voor fotografieprojectquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had ze hier gekocht: http://www.e-carnavalskleding.nl/kleurlenzen-cold-as-ice.html
Aangezien deze op gewone lenzen konden![]()
alkmaar...quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
3 dagen carnaval3 verschillende outfits
Ja dat.quote:
weltrusten!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
Goed en nu ga ik ook naar bed.
Truste
Het is schattig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |