Zal ik een kratje HJ voor je halen dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Pfft, ben je even werken, kletsen jullie anderhalve topic vol!
Oh en, ik vind Bavaria vies.Bier niet, Bavaria wel.
Heb ooit een sixpack gekocht omdat ik dat oranje jurkje wou, dat heeft echt zo lang in onze koelkast gelegen! En het steeds weer aan gasten aanbieden terwijl je de dag daarvoor zelf nog een Hertog Jan dronk.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik een kratje HJ voor je halen dan?
Laat ze die zelf maar meebrengenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik een kratje HJ voor je halen dan?
Datquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang het geen Baheineken is, is het prima. (Of de huismerken enzulks, maar dat lijkt me duidelijk.)
Maar ik neem al boterkoek mee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laat ze die zelf maar meebrengen
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En ja ik weet ook wel dat het wanneer is EINZ!!!
Harder doorzuip'n.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar ik neem al boterkoek mee.
Ik kan het toch ook niet helpen! Heb het toen echt geprobeerd, maar ik krijg Bavaria gewoon niet op.
Ja maar bleh.quote:
Jij ook geen bav?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang het geen Baheineken is, is het prima. (Of de huismerken enzulks, maar dat lijkt me duidelijk.)
Ik drink wel bav hoor. Alleen geen Heineken.quote:
Oh okee. Heinekenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik drink wel bav hoor. Alleen geen Heineken.
WANT BIER.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik drink het trouwens best, maar alleen als er niks anders is
cadeaubon?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fu, moet een lootje bedenken. Budget van 10 euro min, 12,50 max. Moeilijk!
Want wil niet alleen maar nagellak, dus moet daarnaast iets anders verzinnen.
Wat is de grap?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Er staat hier in de straat nog een alfa te koop, er staat: teab
Een douglash bon!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fu, moet een lootje bedenken. Budget van 10 euro min, 12,50 max. Moeilijk!
Want wil niet alleen maar nagellak, dus moet daarnaast iets anders verzinnen.
Is 'ie al weggeroest?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geef ze een 10tjequote:Op dinsdag 8 november 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan ben je wel al naar de meet geweestquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu maar hopen dat ik de 17e niet te pletter val, anders kan ik niet afrijden.
bieden is 'hip'quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is een aannemelijk bod? Zet gewoon een vraagprijs neer.
Dat is wat je het meest zorgen baart?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu maar hopen dat ik de 17e niet te pletter val, anders kan ik niet afrijden.
Dat wel, anders was ik gisteren misschien te pletter gevallen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel al naar de meet geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |