Ja antwoordt maar niet enzoquote:
Niemand komt er bij mij nog inquote:
Die waterval aan berichtjes.quote:
Zelfs Tarzan niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niemand komt er bij mij nog in
Oh sorry babe, ik ga kijken. Geluid staat uit dus het ontgaat me volkomen als er iets binnen komt terwijl ik andere dingen doe.quote:
Dat heb ik ook een tijdje geprobeerd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is mooiquote:
Wel zo verstandig, dat scheelt een boel pijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg toch niemand?quote:
Gewoon terugslaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje geprobeerd.
En dan slaan ze toe op het moment dat je het niet verwacht
Dat is het idee ja. Grbml, ik kan al niet meer quoten.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh sorry babe, ik ga kijken. Geluid staat uit dus het ontgaat me volkomen als er iets binnen komt terwijl ik andere dingen doe.
Ik wel. Thank god for lieverds als L-Equote:Op dinsdag 8 november 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
ik ben niet het![]()
Oh L_E om nog even op gisteren terug te komen. Het probleem bij is vooral dat contact maken moeilijk lukt en het contact vasthouden lukt ook al niet. Ik kan niet begrijpen waarom dat fout gaat.
Ik ben hier al jaren mee bezig maar nog geen stap dichterbij de oplossing gekomen
Stuur die van mij eens onder de douche dan, hij weigert.quote:
Oh zeg dat danquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:47 schreef BukkakeBaas het volgende:
Ik vroeg om een moppie Tijn, niet om je levensverhaal...
L-E maakt het leven nog mooier.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wel. Thank god for lieverds als L-E
Is dat niet hetzelfde?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:47 schreef BukkakeBaas het volgende:
Ik vroeg om een moppie Tijn, niet om je levensverhaal...
Dat krijg je met langharig tuig (ja het is inmiddels kort).... die weigeren wel meer dingen....quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stuur die van mij eens onder de douche dan, hij weigert.
Zit tijn niet zo te pesten!quote:
Ach het is een man he, dat zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat krijg je met langharig tuig (ja het is inmiddels kort).... die weigeren wel meer dingen....
Ja, die weigeren alles behalve seksquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach het is een man he, dat zegt eigenlijk al genoeg.
Moet het meteen weer over seks gaan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, die weigeren alles behalve seks
Uiteraardquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet het meteen weer over seks gaan?
Rot op met je seks.quote:
Was ook niet van plan om met mijn seks naar jou te rijdenquote:
Zeker niet op dit moment nee...quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was ook niet van plan om met mijn seks naar jou te rijden
Zou ik ook idd niet doen met mijn mind set atm.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was ook niet van plan om met mijn seks naar jou te rijden
Nee eerder een horrorverhaalquote:
Eindelijk!!! Een normaal iemand!!!....quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
Nog steeds even gezellig als altijd hier zie ik.
Waarquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eindelijk!!! Een normaal iemand!!!....
Wij toch?quote:
Verre vanquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wij toch?
Geirriteerde mensen hier omdat ze geen seks hebben....
Ik ben voor minder bij mensen aan de deur geweest!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wij toch?
Geirriteerde mensen hier omdat ze geen seks hebben....
Je definitie van normaal klopt nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eindelijk!!! Een normaal iemand!!!....
Hoe is het met jou dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Verre van
Tja, je kan niet alles hebben.
Om wat te doen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:06 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik ben voor minder bij mensen aan de deur geweest!
Ja, daaromquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee lieverd! jij ook hier
[..]
Dacht dat dat wel op te maken was aan hoeveel ik hier nog kom
Waar zou ik anders zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee lieverd! jij ook hier
[..]
Dacht dat dat wel op te maken was aan hoeveel ik hier nog kom
fap fap fap?quote:
Ja zeker, druk zat. Nice, wel vermaakt zo te horen dus hierquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, daarom
Haha...
Maar alles prima dus?Hier ook alles prima....
Ach, tis nog steeds hetzelfde gezeur.... maar het blijft leuk om mensen een beetje te stangen....quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
fap fap fap?
[..]
Ja zeker, druk zat. Nice, wel vermaakt zo te horen dus hier
Ach ja.. Zou toch zeggen dat ze het wel eens leren toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, tis nog steeds hetzelfde gezeur.... maar het blijft leuk om mensen een beetje te stangen....
Neuh, blijkbaar is dezelfde fouten maken hun credo....quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach ja.. Zou toch zeggen dat ze het wel eens leren toch?
Stangen? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, tis nog steeds hetzelfde gezeur.... maar het blijft leuk om mensen een beetje te stangen....
Tja, dan ben je hier toch niet vaak genoeg.....quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stangen? Heb ik iets gemist?
Ik zie alleen maar mensen die je uitlachen om je domme opmerkingen?
Even serieus, wat is er leuk aan mensen 'stangen'? Wat voor plezier haal je daar uit?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, dan ben je hier toch niet vaak genoeg.....
Ik hoor een nieuw R&P topic aankomenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Even serieus, wat is er leuk aan mensen 'stangen'? Wat voor plezier haal je daar uit?
Een beetje pesten is soms wel leuk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Even serieus, wat is er leuk aan mensen 'stangen'? Wat voor plezier haal je daar uit?
Ik meen het. Ik lees zulke dingen vaker hier, en dan vraag ik me af in welke zin dat als plezierig wordt ervaren. Net zoals dat mensen graag gaan joggen, dat doen toch vrij veel mensen maar ik kan me niet voorstellen wat daar leuk aan is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:27 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik hoor een nieuw R&P topic aankomen
Dat doen we allemaal, maar dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een beetje pesten is soms wel leuk.
Joggen snap ik ook niet wat daar leuk aan is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik meen het. Ik lees zulke dingen vaker hier, en dan vraag ik me af in welke zin dat als plezierig wordt ervaren. Net zoals dat mensen graag gaan joggen, dat doen toch vrij veel mensen maar ik kan me niet voorstellen wat daar leuk aan is.
Meer dat sommige zo snel op hun tenen getrapt zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik meen het. Ik lees zulke dingen vaker hier, en dan vraag ik me af in welke zin dat als plezierig wordt ervaren. Net zoals dat mensen graag gaan joggen, dat doen toch vrij veel mensen maar ik kan me niet voorstellen wat daar leuk aan is.
De ene noemt het stangen en de ander gewoon dom gelul.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal, maar dat bedoel ik niet.
Dat lees ik nooit hier eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer dat sommige zo snel op hun tenen getrapt zijn.
Zo kun je het ook bekijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:32 schreef Tally het volgende:
[..]
De ene noemt het stangen en de ander gewoon dom gelul.
Hoe verklaar je anders dat veel mensen het hier niet lang uit houdenquote:
Denk altijd dat mensen die het doen ergens iets te kort komen of zijn gekomen, En dat dan op een bepaalde manier moeten reflecteren en op een forum is dat een ideale plaats voor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geld voor meer topic reeksenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe verklaar je anders dat veel mensen het hier niet lang uit houden
Ik had weinig tijd over voor hier want ik was joggen (hardlopen meer)quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet omdat mensen snel op hun tenen zijn getrapt, meer omdat ze andere mensen hier spuugirritant vinden. En omdat je als newbie niet bepaald een warm welkom krijgt, over het algemeen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet omdat mensen snel op hun tenen zijn getrapt, meer omdat ze andere mensen hier spuugirritant vinden. En omdat je als newbie niet bepaald een warm welkom krijgt, over het algemeen.
Kloptquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet omdat mensen snel op hun tenen zijn getrapt, meer omdat ze andere mensen hier spuugirritant vinden. En omdat je als newbie niet bepaald een warm welkom krijgt, over het algemeen.
Nu moet ik vragen wat je daar leuk aan vindt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had weinig tijd over voor hier want ik was joggen (hardlopen meer)
Mwa, juist omdat jullie erop reageren is het leuk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik loop oa zonder muziek, telefoon etc, dus voel me lekker vrij en even de gedachten legen. Daarnaast hou ik van een gezonde body dus onderhoud ik de boel graag. En ja, daar haal ik voldoening uit. Maar kan mij best voorstellen dat mensen er niets aan vinden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu moet ik vragen wat je daar leuk aan vindt.
Nou, ik kan anders ook een felle discussie voeren over een Mauro, noem eens iets, terwijl ik me dan niet bepaald op mijn tenen getrapt voel. Ik denk zomaar dat wat je zegt niet altijd opgaat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, juist omdat jullie erop reageren is het leuk.
En ik schaar dat wel onder op je tenen getrapt zijn, anders zou er niet zo fel op in worden gegaan
Lichamelijk bezig zijn snap ik wel, maar van alle sporten vind ik joggen het saaist. Mijn geest is te beperkt om daar enig begrip voor op te brengen blijkbaar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik loop oa zonder muziek, telefoon etc, dus voel me lekker vrij en even de gedachten legen. Daarnaast hou ik van een gezonde body dus onderhoud ik de boel graag. En ja, daar haal ik voldoening uit. Maar kan mij best voorstellen dat mensen er niets aan vinden.
Zeg ook niet dat het altijd opgaat maar er zijn zat onderwerpen waar je geen 'andere' mening over mag hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, ik kan anders ook een felle discussie voeren over een Mauro, noem eens iets, terwijl ik me dan niet bepaald op mijn tenen getrapt voel. Ik denk zomaar dat wat je zegt niet altijd opgaat.
Of wellicht is je geest vol met andere interesses en heb je simpelweg geen ruimte meer voor joggenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Lichamelijk bezig zijn snap ik wel, maar van alle sporten vind ik joggen het saaist. Mijn geest is te beperkt om daar enig begrip voor op te brengen blijkbaar.
Ach, sommigen hier vinden het leuk om dagelijks dom te reageren op mijn posts ongeacht wat ik zeg en de rest doet dan lekker mee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, juist omdat jullie erop reageren is het leuk.
En ik schaar dat wel onder op je tenen getrapt zijn, anders zou er niet zo fel op in worden gegaan
Fitness snap ik ook niks vanquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Lichamelijk bezig zijn snap ik wel, maar van alle sporten vind ik joggen het saaist. Mijn geest is te beperkt om daar enig begrip voor op te brengen blijkbaar.
Dat zeg je vaker. Dat is het geval niet, mensen denken gewoon anders over dingen. Dus als jij A zegt terwijl ik B vind, houdt dat niet in dat ik vind dat jij geen A mag vinden. Ik vind gewoon B, klaar. Ik snap niet waarom die onterechte Calimerohouding telkens naar boven komt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het altijd opgaat maar er zijn zat onderwerpen waar je geen 'andere' mening over mag hebben.
Oh ja haha. Das waar ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het altijd opgaat maar er zijn zat onderwerpen waar je geen 'andere' mening over mag hebben.
* ArTiC aait over je bolletjequote:Op dinsdag 8 november 2011 20:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, sommigen hier vinden het leuk om dagelijks dom te reageren op mijn posts ongeacht wat ik zeg en de rest doet dan lekker mee.
Dat nodigt ook niet echt uit om normaal te reageren op diezelfde mensen. En ze happen dan ook zo lekker.
Sinds ik vorig jaar een keer iemand heb gezegd dat die persoon zich niet zo moest aanstellen heb ik sinds die tijd altijd dingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen. Maar ja, dat is leuk, want iedereen hier doet het.
Maar oh wee als ik mensen afzeik, dan ben ik de boeman. Ik kan er alleen maar hard om lachen want ik kan me er geen minuut druk om maken terwijl anderen hier het zich enorm aantrekken.
Zo, dat is er uit
Klinkt mooi.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of wellicht is je geest vol met andere interesses en heb je simpelweg geen ruimte meer voor joggen
Squashen is wel tofquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doe ik ookFitness, hardlopen en squashen
Ik weet niet in welk topic jij denkt te zitten, maar in Singles is vrijwel iedereen anti-kinderen hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja haha. Das waar ook.
Je moet van kinderen houden hier....
Ik geloof dat dit een beetje langs me heen gaat. Ik weet niet tegen wie je dat hebt gezegd, maar het lijkt me sterk dat mensen zich dat een jaar later nog herinneren en je om die reden op een bepaalde manier benaderen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, sommigen hier vinden het leuk om dagelijks dom te reageren op mijn posts ongeacht wat ik zeg en de rest doet dan lekker mee.
Dat nodigt ook niet echt uit om normaal te reageren op diezelfde mensen. En ze happen dan ook zo lekker.
Sinds ik vorig jaar een keer iemand heb gezegd dat die persoon zich niet zo moest aanstellen heb ik sinds die tijd altijd dingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen. Maar ja, dat is leuk, want iedereen hier doet het.
Maar oh wee als ik mensen afzeik, dan ben ik de boeman. Ik kan er alleen maar hard om lachen want ik kan me er geen minuut druk om maken terwijl anderen hier het zich enorm aantrekken.
Zo, dat is er uit
Nogal ja. Als er spray tegen kinderen zou zijn, dan zou ik het kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk topic jij denkt te zitten, maar in Singles is vrijwel iedereen anti-kinderen hoor.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo, dat is er uit
Dit vat het niveau inderdaad goed samen.quote:
Je druk maken over wat mensen op internet zeggen.... Dan moet ik wel een beetje huilenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Hypocriet heet zoiets toch?
[..]
Dit vat het niveau inderdaad goed samen.
Wauw, goed bezig! Wat eet je dan, ipv frituur?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed, en het eten ook.
Al een week niet gefrituurd
Saladesquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Wauw, goed bezig! Wat eet je dan, ipv frituur?
Juist vrijwelquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk topic jij denkt te zitten, maar in Singles is vrijwel iedereen anti-kinderen hoor.
Waar haal je uit dat ik me druk maak?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je druk maken over wat mensen op internet zeggen.... Dan moet ik wel een beetje huilen
Je bent niet alleen daarin.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:50 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Nogal ja. Als er spray tegen kinderen zou zijn, dan zou ik het kopen.
* ArTiC aait over je bolletjequote:Op dinsdag 8 november 2011 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar haal je uit dat ik me druk maak?
Je had ook gewoon een normale reactie erop kunnen geven of gewoon je mond houden. Maarja blijkbaar ook te moeilijk dus dan maar weer een kansloze opmerking
Dat gaat over en weer, zoals ik het lees. We kunnen allemaal wel op elkaar gaan miepen over hoe de ander eens normaal moet reageren, maar als niemand het ooit doet schiet je er nog niks mee op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar haal je uit dat ik me druk maak?
Je had ook gewoon een normale reactie erop kunnen geven of gewoon je mond houden. Maarja blijkbaar ook te moeilijk dus dan maar weer een kansloze opmerking
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
Zo de rest van mijn baksels de vriezer in dan heb ik over een paar dagen ook nog wat....
Zal ik nu maar gaan breien?
Ja oma.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
Zo de rest van mijn baksels de vriezer in dan heb ik over een paar dagen ook nog wat....
Ga je een trui voor me bruien?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
Weet je meteen toch waardoor het komtquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gaat over en weer, zoals ik het lees. We kunnen allemaal wel op elkaar gaan miepen over hoe de ander eens normaal moet reageren, maar als niemand het ooit doet schiet je er nog niks mee op.
Oei Royco in een gebreide stringquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar joggen is niet leuk.
Zwemstring dan
Ja, door jullie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet je meteen toch waardoor het komt
Vertel het eens?quote:
Ik vind Youp niet zo leuk.quote:
Youp is leukquote:
Heeft wel iets hequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oei Royco in een gebreide string
Eerst zien dan beoordelen hequote:
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, je mening telt toch niet.
Mijn nederige mening is, Dat vrouwen best een mening mogen hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef ayumu het volgende:
[..]
Mijn nederige mening is, Dat vrouwen best een mening mogen hebben.Jij bent homo, jouw mening is nóg minder waard dan de mijne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef ayumu het volgende:
[..]
Mijn nederige mening is, Dat vrouwen best een mening mogen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook niet lief!
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ben jij nog into cabaret of is het minder?quote:
Je hebt het net zelf teniet gedaanquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent homo, jouw mening is nóg minder waard dan de mijne.
The art of deceptionquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent homo, jouw mening is nóg minder waard dan de mijne.
Een wandelende popquote:
Ow dan verwacht ik morgen foto'squote:Op dinsdag 8 november 2011 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk morgen zwemmen
Ik heb die gebreide string nog niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow dan verwacht ik morgen foto's
Ook leukquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb die gebreide string nog niet.
Nu gewoon een bloemetjes zwembroek
Dan nog liever ashton.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
De nieuwe 2 and a half men.... Weet niet wat ik er van moet vinden
Heb het nog niet gezien, vertel eens...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
De nieuwe 2 and a half men.... Weet niet wat ik er van moet vinden
Maar dan bewegend?quote:
Sorry ik ben er nietquote:
ow is dat hetquote:
hahaquote:
Zie filmpjequote:
Jaaaa dus... beetje zwak excuus hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er moet nog een beetje gewerkt worden he
Mee eensquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaaa dus... beetje zwak excuus hoor
Gratis...quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:01 schreef ayumu het volgende:
[..]
Niet klagen het is gratis tenslotte.
Gmail ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:01 schreef ayumu het volgende:
[..]
Niet klagen het is gratis tenslotte.
Ze moeten ergens geld aan verdienen kijk eens hier op Fok! precies hetzelfde principe.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gratis...![]()
Je vergeet alle spam en reclame die ze sturen.....
Als je dat bevalt pak je diequote:
Bij fok heb ik geen email en geen spam.... en advertenties... die werken gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:04 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ze moeten ergens geld aan verdienen kijk eens hier op Fok! precies hetzelfde principe.
[..]
Als je dat bevalt pak je die
Doe ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:04 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ze moeten ergens geld aan verdienen kijk eens hier op Fok! precies hetzelfde principe.
[..]
Als je dat bevalt pak je die
Koud vooral.quote:
Maak me er gewoon niet druk over.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij fok heb ik geen email en geen spam.... en advertenties... die werken gelukkig niet
Jij bent zeker zo'n paarse broeken figuur die reclame maar normaal vindt....
Heb je geen snuggie?quote:
Een snuggie?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je geen snuggie?
glaasje wodka erbij
Mooi spul hoor voor mensen van jouw leeftijdquote:
Dan nog liever koudquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mooi spul hoor voor mensen van jouw leeftijd
Ben je naakt?quote:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
quote:
Hap hapquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
quote:
Dat is waar jaquote:
Biefstuk aan je haakje doen, Haal je haar zo mee binnen lijkt me zoquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:34 schreef ArTiC het volgende:
Ik vis al weken naar missb maar dat glas wodka blijft niet aan de haak zitten
quote:
Nee. Maar dankjewel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:36 schreef ayumu het volgende:
[..]
Oh, Wil je een warm kopje thee met honing?
* Spezza19 doet meequote:Op dinsdag 8 november 2011 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori gooit wat vrolijkheid in t topic
Geef mijn portie maar aan die mevrouw zonder snuggiequote:Op dinsdag 8 november 2011 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
voor haar was t ook vooral bedoelt daar komt de laatste tijd niks anders uit dan gechagerijn en geklaagquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geef mijn portie maar aan die mevrouw zonder snuggie
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor haar was t ook vooral bedoelt daar komt de laatste tijd niks anders uit dan gechagerijn en geklaag
Snuggie?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geef mijn portie maar aan die mevrouw zonder snuggie
Daar ben jij veel te jong voor broekiequote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja sorry maar een beetje vrolijkheid mag wel zo af en toe heur
Ik werd vanmiddag nog een oude feeks genoemd, het is zo verwarrend allemaal!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar ben jij veel te jong voor broekie
Wie zei dat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag nog een oude feeks genoemd, het is zo verwarrend allemaal!
Als zelfs jij dat zegtquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja sorry maar een beetje vrolijkheid mag wel zo af en toe heur
+1quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag nog een oude feeks genoemd, het is zo verwarrend allemaal!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kon ik niet zien door mijn tranen heen.
ach what can i say, als er mensen die enorme shit meemaken in het leven en desondanks dat zo positief zijn, vind ik dat wij daar wel een puntje aan mogen zuigen met zn allen en dan heb ik over een van de mods van dit subforum (en zijn vrouw)quote:
Los daarvan is het ook niet meer dan menselijk om even goed verdrietig te zijn als je iets naars meemaakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach what can i say, als er mensen die enorme shit meemaken in het leven en desondanks dat zo positief zijn, vind ik dat wij daar wel een puntje aan mogen zuigen met zn allen en dan heb ik over een van de mods van dit subforum (en zijn vrouw)
Had het daar gisteren in een andere topic nog over maar dan over mij zelf ken de situatie niet van de mod en zijn vrouw.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach what can i say, als er mensen die enorme shit meemaken in het leven en desondanks dat zo positief zijn, vind ik dat wij daar wel een puntje aan mogen zuigen met zn allen en dan heb ik over een van de mods van dit subforum (en zijn vrouw)
ja maar elke keer als ik hier lees de laatste dagen is t kommer en kwel. Geen enkel spatje blijheid kan er vanaf en ja dan ga ik relativeren en mezelf daaraan ergeren, sorryquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Los daarvan is het ook niet meer dan menselijk om even goed verdrietig te zijn als je iets naars meemaakt natuurlijk.
Mja, sommigen kunnen het alleen ook overdrijven....quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Los daarvan is het ook niet meer dan menselijk om even goed verdrietig te zijn als je iets naars meemaakt natuurlijk.
Je weet niet wat er speelt, denk ik dan altijd maar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, sommigen kunnen het alleen ook overdrijven....
Ligt er aan over wie het gaat....quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Je weet niet wat er speelt, denk ik dan altijd maar.
Een ieder gaat er op zijn of haar manier mee om. Ik crosspost even.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, sommigen kunnen het alleen ook overdrijven....
En heb het dan soms ook niet makkelijk, Maar leven gaat door en stil blijven staan kom je niet echt verder meequote:Op dinsdag 8 november 2011 00:20 schreef ayumu het volgende:
[..]
2 hart aanvallen binnen een jaar, en zeer zwaar auto ongeluk, Ik lach ieder dag de dood uit alleen voor hoe lang nogZit er ook niet zo heel erg mee zoals je kunt zien.
Ik ben hier niet erg veel geweest de laatste dagen, dus dat weet ik niet. Maar als ik zou zien dat iemand steeds maar ongelukkig is zou ik de moeite nemen om te vragen wat er speelt, of ik iets kan doen. Dat lijkt me constructiever dan me te ergeren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar elke keer als ik hier lees de laatste dagen is t kommer en kwel. Geen enkel spatje blijheid kan er vanaf en ja dan ga ik relativeren en mezelf daaraan ergeren, sorry
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ligt er aan over wie het gaat....
Dat ik het van sommige mensen wel weet en anderen niet....quote:
Ah, zo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat ik het van sommige mensen wel weet en anderen niet....
mja ik heb t idee (hoe ik missb ken) dat ze dat toch niet via hier bloot gaat geven (of ik moet dr nu totaal verkeerd inschatten)quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben hier niet erg veel geweest de laatste dagen, dus dat weet ik niet. Maar als ik zou zien dat iemand steeds maar ongelukkig is zou ik de moeite nemen om te vragen wat er speelt, of ik iets kan doen. Dat lijkt me constructiever dan me te ergeren.
Zo van wooooshhhhh! wooshhhh! ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij gaat er echt van alles langs me heen hier.
Bij de meesten denk ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij gaat er echt van alles langs me heen hier.
Wellicht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja ik heb t idee (hoe ik missb ken) dat ze dat toch niet via hier bloot gaat geven (of ik moet dr nu totaal verkeerd inschatten)
Oeh vertel!quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn strafrecht en media avond was tof, we kregen nog n mooie scoop van van den heuvel
Die kerel die bij RTL Boulevard altijd zit?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn strafrecht en media avond was tof, we kregen nog n mooie scoop van van den heuvel
Nou word ik toch wel nieuwsgierig hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lees morgen de telegraaf maar*wil geen gezeik*
Leuke dingen enzo, jij durftquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:
de telegraaf lezen? doe ff normaal wil jequote:Op dinsdag 8 november 2011 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lees morgen de telegraaf maar*wil geen gezeik*
nouja daarna zal het wel opgepikt worden door andere medaiquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de telegraaf lezen? doe ff normaal wil je
Ik wacht maar weer afquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja daarna zal het wel opgepikt worden door andere medai
Eerlijk begrijp de nieuws waarde er in de verre verste niet van het trekt toch mensen aan, Maar tja wat moet je er meequote:Op dinsdag 8 november 2011 23:07 schreef ArTiC het volgende:
Jezus ook zonder pipa dope gast
echt...als mensen het niet willen lezen...forceer het dan ook niet
mjah...ik heb er weinig meequote:
En dat is weer mijn ding nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:21 schreef ArTiC het volgende:
Dit is echt tof, relatief nieuw, lekker vrolijk
of
Soul
Bizarre clip bij zo'n nummer
lekker wijf
Mayerquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:21 schreef ArTiC het volgende:
Dit is echt tof, relatief nieuw, lekker vrolijk
of
Soul
Bizarre clip bij zo'n nummer
lekker wijf
repeatquote:
Omdat nog niet alle rappers dood zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 06:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een rapper is dood, waarom zouden we anders dan blij moeten zijn?
Jij hebt nooit liefde gevonden.quote:Op woensdag 9 november 2011 06:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een rapper is dood, waarom zouden we anders dan blij moeten zijn?
Kerst valt elk jaar in een andere maandquote:Op woensdag 9 november 2011 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gohals we het eerder geweten hadden, hadden we dat ook wel gedaan he.
Zorgen dat je het eerder weetquote:Op woensdag 9 november 2011 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gohals we het eerder geweten hadden, hadden we dat ook wel gedaan he.
Nou, ik was dat net aan het lezen! Ik vind het een mooie gebeurtenis dat zowel Amerigo als Bram hetzelfde jaar vertrekken.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Amerigo met pensioen
Al die veranderingen, ik kan het niet meer aan
Idd.. tis nu afgesloten.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik was dat net aan het lezen! Ik vind het een mooie gebeurtenis dat zowel Amerigo als Bram hetzelfde jaar vertrekken.
Jawel, staat er ook bij! Maar wie is de nieuwe Sint dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd.. tis nu afgesloten.
Beetje jammer dat we geen nieuws krijgen over t nieuwe paard.
Keesquote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef MNR het volgende:
30 jaar?? Tering, dat is even oud als ik
[..]
Jawel, staat er ook bij! Maar wie is de nieuwe Sint dan?
quote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef MNR het volgende:
30 jaar?? Tering, dat is even oud als ik
[..]
Jawel, staat er ook bij! Maar wie is de nieuwe Sint dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |