Ik zie dat je uit 1987 komt, denk je echt dat je het komende jaar niet gaat overleven?quote:Op maandag 7 november 2011 21:50 schreef ayumu het volgende:
Voor mij is 25 jaar een mijlpaal als ik dat red
Dat vindt ik een beetje je kop in het zand steken, je leeft maar 1 keer. Gewoon stug doorgaan tot je bejaard ben is zonde toch?quote:Op maandag 7 november 2011 21:38 schreef trovey het volgende:
Gewoon verder leven tot je de 30+ balk raakt en dan gaat het allemaal gemakkelijker worden en van 40+ lig je niet meer wakker.
Je leven anders invullen omdat er maatschappelijk een bepaald verwachtingspatroon aan is gekoppeld niet dan?quote:Op maandag 7 november 2011 23:21 schreef twentiescrisis het volgende:
[..]
Dat vindt ik een beetje je kop in het zand steken, je leeft maar 1 keer. Gewoon stug doorgaan tot je bejaard ben is zonde toch?
Wat wil je anders doen dan....elke 5 jaar je hele leven doornemen en je daar zorgen over gaan maken omdat je niet alles gaat bereiken wat je wilde of je zorgen maken omdat je leven ineens een hele andere wending gaat nemen dan die welke je 10 jaar geleden had uitgestippeld? Ik leef gewoon mijn leven en zie wel wat en wie er op mijn weg komen, dat heb ik door schade en schande wel geleerd.quote:Op maandag 7 november 2011 23:21 schreef twentiescrisis het volgende:
[..]
Dat vindt ik een beetje je kop in het zand steken, je leeft maar 1 keer. Gewoon stug doorgaan tot je bejaard ben is zonde toch?
Daar zit ook wel wat in. Misschien komt het omdat ik over de afgelopen 5 jaar totaal niet tevreden ben. Ik ben bang dat dat over 5 jaar 10 jaren zijn geworden.quote:Op maandag 7 november 2011 23:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat wil je anders doen dan....elke 5 jaar je hele leven doornemen en je daar zorgen over gaan maken omdat je niet alles gaat bereiken wat je wilde of je zorgen maken omdat je leven ineens een hele andere wending gaat nemen dan die welke je 10 jaar geleden had uitgestippeld? Ik leef gewoon mijn leven en zie wel wat en wie er op mijn weg komen, dat heb ik door schade en schande wel geleerd.Werkt heel goed hoor, scheelt heel wat kopzorgen.
Je kunt dingen proberen in te plannen in je leven en daar aan werken om ze te bereiken maar het kan ook helemaal anders lopen zonder dat je daar enige schuld aan hebt. Dus als je dingen wil nastreven kun je dat doen maar hou er wel rekening mee dat sommige dingen niet voor je zijn weggelegd of dat je leven een heel andere wending gaat nemen zonder dat je daar wat aan kunt doen zodat je niet teleurgesteld gaat worden in het leven. Als je leven anders loopt zoals je ooit dacht heeft treuren in een hoekje geen zin, het leven aanvaarden zoals het is en de draad weer oppakken om met dat leven weer verder te gaan en er alles uit te halen wat je kan wel.quote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef twentiescrisis het volgende:
[..]
Daar zit ook wel wat in. Misschien komt het omdat ik over de afgelopen 5 jaar totaal niet tevreden ben. Ik ben bang dat dat over 5 jaar 10 jaren zijn geworden.
Wacht maar tot je 30 gaat worden....dan krijg je pas een klap voor je hoofd (ik ben oudquote:Op maandag 7 november 2011 23:45 schreef _Lily_ het volgende:
Met dank aan TS ben ik nu depressief *voelt 25e verjaardag naderen*
2 hart aanvallen binnen een jaar, en zeer zwaar auto ongeluk, Ik lach ieder dag de dood uit alleen voor hoe lang nogquote:Op maandag 7 november 2011 23:12 schreef twentiescrisis het volgende:
[..]
Ik zie dat je uit 1987 komt, denk je echt dat je het komende jaar niet gaat overleven?
Goede instelling....geniet van het leven...hoe lang of hoe kort dat ook mag duren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:20 schreef ayumu het volgende:
[..]
2 hart aanvallen binnen een jaar, en zeer zwaar auto ongeluk, Ik lach ieder dag de dood uit alleen voor hoe lang nogZit er ook niet zo heel erg mee zoals je kunt zien.
Vandaag toevallig een heel open gesprek gehad met een aantal mensen om heen, Ze kennen mijn leven en gaven aan wij snappen niet hoe jij na dit alles wat jij meegemaakt hebt zo positief bent gewoon door gaat met je leven, En waarom je eigenlijk niet inmiddels uit het leven bent gestapt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Goede instelling....geniet van het leven...hoe lang of hoe kort dat ook mag duren.
Zo blijkt dat een ieder een andere instelling in het leven heeft, zelf ben ik ook van de positieve en een kennis van me is gelukkig ook zo, die man heeft al zoveel meegemaakt dat een ander in de goot met een fles drank zou liggen. Ik ga er altijd van uit dat janken in een hoekje niets oplost maar leren van datgene wat je overkomt wel en dan maar weer verder met wat het leven je daarna te bieden heeft de oplossing is. Uiteraard heeft een ieder zijn eigen manier om met teleurstellingen in het leven om te gaan en daar is niets mis mee, jammer is het echter wel als je je leven er verder door laat vergallen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:31 schreef ayumu het volgende:
[..]
Vandaag toevallig een heel open gesprek gehad met een aantal mensen om heen, Ze kennen mijn leven en gaven aan wij snappen niet hoe jij na dit alles wat jij meegemaakt hebt zo positief bent gewoon door gaat met je leven, En waarom je eigenlijk niet inmiddels uit het leven bent gestapt.
Daar ben ik wel flink van geschrokken ze gaven zelf aan dat als ze in mijn schoenen stonden dat dus zeker wel zouden doen.
Vind ik ook, Gewoon door vechten al geef ik toe heb een tijd terug even moeilijk gehad en dat heb ik gewoon toe gelaten en daarna gewoon weer door gaanquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo blijkt dat een ieder een andere instelling in het leven heeft, zelf ben ik ook van de positieve en een kennis van me is gelukkig ook zo, die man heeft al zoveel meegemaakt dat een ander in de goot met een fles drank zou liggen. Ik ga er altijd van uit dat janken in een hoekje niets oplost maar leren van datgene wat je overkomt wel en dan maar weer verder met wat het leven je daarna te bieden heeft de oplossing is. Uiteraard heeft een ieder zijn eigen manier om met teleurstellingen in het leven om te gaan en daar is niets mis mee, jammer is het echter wel als je je leven er verder door laat vergallen.
Even een tikje terugschroeven dusquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Vind ik ook, Gewoon door vechten al geef ik toe heb een tijd terug even moeilijk gehad en dat heb ik gewoon toe gelaten en daarna gewoon weer door gaan![]()
Probleem is wel dat ik zelf iedere keer over me eigen grenzen stap, Laatste hart aanval is niet gek lang terug en na het hele gedoe, Stap ik na een paar uurtjes uit bed en ga weer door. Wil niet stoppen om de een of andere reden misschien daarom dat ik nog steeds rond loop hier zo
Misschien wil je wel gewoon jezelf zijn, de persoon die jij bent en een leuk leven wat daarbij past. Als jij met plezier jezelf bent kan je niet falen, en is vergelijken met anderen niet nodig; jij bent hen niet, zij zijn jou niet; jij bent gewoon jij.quote:Op maandag 7 november 2011 21:26 schreef twentiescrisis het volgende:
Ik kan niet stoppen met mezelf vergelijken met andere mensen en kom dan keer op keer tot de conclusie dat ik faal. Maar van de andere kant wil ik juist helemaal niet zo zijn als die mensen, maar ja wat wil ik dan wel zijn?
Ik weet het eigenlijk niet, en dat gevoel overheerst de laatste tijd, ik weet het allemaal niet meer en ik heb het gevoel "that I'm running out of time".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |