Ja antwoordt maar niet enzoquote:
Niemand komt er bij mij nog inquote:
Die waterval aan berichtjes.quote:
Zelfs Tarzan niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niemand komt er bij mij nog in
Oh sorry babe, ik ga kijken. Geluid staat uit dus het ontgaat me volkomen als er iets binnen komt terwijl ik andere dingen doe.quote:
Dat heb ik ook een tijdje geprobeerd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is mooiquote:
Wel zo verstandig, dat scheelt een boel pijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg toch niemand?quote:
Gewoon terugslaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje geprobeerd.
En dan slaan ze toe op het moment dat je het niet verwacht
Dat is het idee ja. Grbml, ik kan al niet meer quoten.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh sorry babe, ik ga kijken. Geluid staat uit dus het ontgaat me volkomen als er iets binnen komt terwijl ik andere dingen doe.
Ik wel. Thank god for lieverds als L-Equote:Op dinsdag 8 november 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
ik ben niet het![]()
Oh L_E om nog even op gisteren terug te komen. Het probleem bij is vooral dat contact maken moeilijk lukt en het contact vasthouden lukt ook al niet. Ik kan niet begrijpen waarom dat fout gaat.
Ik ben hier al jaren mee bezig maar nog geen stap dichterbij de oplossing gekomen
Stuur die van mij eens onder de douche dan, hij weigert.quote:
Oh zeg dat danquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:47 schreef BukkakeBaas het volgende:
Ik vroeg om een moppie Tijn, niet om je levensverhaal...
L-E maakt het leven nog mooier.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wel. Thank god for lieverds als L-E
Is dat niet hetzelfde?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:47 schreef BukkakeBaas het volgende:
Ik vroeg om een moppie Tijn, niet om je levensverhaal...
Dat krijg je met langharig tuig (ja het is inmiddels kort).... die weigeren wel meer dingen....quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stuur die van mij eens onder de douche dan, hij weigert.
Zit tijn niet zo te pesten!quote:
Ach het is een man he, dat zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat krijg je met langharig tuig (ja het is inmiddels kort).... die weigeren wel meer dingen....
Ja, die weigeren alles behalve seksquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach het is een man he, dat zegt eigenlijk al genoeg.
Moet het meteen weer over seks gaan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, die weigeren alles behalve seks
Uiteraardquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet het meteen weer over seks gaan?
Rot op met je seks.quote:
Was ook niet van plan om met mijn seks naar jou te rijdenquote:
Zeker niet op dit moment nee...quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was ook niet van plan om met mijn seks naar jou te rijden
Zou ik ook idd niet doen met mijn mind set atm.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was ook niet van plan om met mijn seks naar jou te rijden
Nee eerder een horrorverhaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |