quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was voor school. Kan ik weer opnieuw beginnen, fml.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]dat is een kutzooi inderdaad. Succes in ieder geval.
Meh, dat is vaak zo met dingen die "moeten", heb ik in het verleden wel eens gehad met adviezen naar klanten toe, consultancy dingen die af MOESTEN op het moment.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankjewel.
Heb het nu weer opnieuw getypt, maar raad eens?Veel matiger dan dat ik het net had..
Valt tegen, mijn sarcasmeniveau is behoorlijk hoog.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb lekker gepist ja, lucht op man.
lekker is dat hèquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb lekker gepist ja, lucht op man.
quote:
Ik word er onrustig van.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]Maar nu heb ik dit even op staan:
Kippevel, Jeremy Soule!
Grappig!quote:Op woensdag 9 november 2011 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt? Bij mij werkt het juist ontspannend
Moonlight Sonata is ook erg mooi!
Bach is ook niet echt rustig nee, daar vind ik ook weinig rust in, maar dit dan weer wel, bizar op zich, moeten ze een keer onderzoeken!quote:Op woensdag 9 november 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Grappig!
Ik heb wel vaak bij Bach dat k daar ook heel onrustig van word op de een of andere manier
Heel maf ja eigenlijkquote:Op woensdag 9 november 2011 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bach is ook niet echt rustig nee, daar vind ik ook weinig rust in, maar dit dan weer wel, bizar op zich, moeten ze een keer onderzoeken!
@Leeell: ook erg gaaf.
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heel maf ja eigenlijkJeetje jeetje, het vrouwenbrein.
bitch pleasequote:Op woensdag 9 november 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
First i was like [ afbeelding ] > [ afbeelding ] > [ afbeelding ] > [ afbeelding ] > [ afbeelding ]
Judith deelt nietquote:Op woensdag 9 november 2011 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Ik ben verre van vrouw, dat weet jeneuken?
nou lijkt me duidelijkquote:
serieus????quote:
jaquote:Op woensdag 9 november 2011 00:17 schreef leeell het volgende:
[..]
serieus????__!!!!
als meisje ???____!!!!
Ben je niet aan de pil ?
terekten klagt, volle zak hier nuquote:
Jan is daar bedroefd omquote:Op woensdag 9 november 2011 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja
ja
nee
zo nu weet iedereen het
okquote:Op woensdag 9 november 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nu ga je te ver tim ik haat je
ja, ik zal je perineum eens goed verwennenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
okidoki zelfde plekje als vorige keer?
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mannen die enkel ok oke Oke OK OKE zeggen HATELIJK
en ik zeg al een uur dat ik zo ga slapen.Ik.
Edit: Expres allemaal niet meer reageren he?Wagt maar wagt maar op de meet.
jawel omdat KBquote:
quote:
Wedden dat Kutstudent mij wel verstaat.quote:
Vluggertje op de plee.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom.denk ik alleen gedag zeggen en dan ga ik weer.
maar dat is ook een pariah,quote:Op woensdag 9 november 2011 00:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wedden dat Kutstudent mij wel verstaat.
ongezellogquote:Op woensdag 9 november 2011 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom.denk ik alleen gedag zeggen en dan ga ik weer.
met condoom nooit ècht genotquote:Op woensdag 9 november 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik neem de tijd daarvoor ok.
tijd voor veranderingquote:
quote:
niet andersquote:Op woensdag 9 november 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neuh is goed zo
Lijkt me wel leuk zo'n meet, ik ben altijd benieuwd hoe mensen in het echt zijn.
niet herkenbaarquote:Op woensdag 9 november 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jawellll sommige mensen zijn extreem verlegen en alles.
geen neuk werd gegevenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aww ik vroeger ook. Nu niet meer.
En Wow ik sta nu in mn kamer en het maanlicht schijnt prachtig mijn kamer binnen
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:41 schreef leeell het volgende:
[..]
niet herkenbaar
ThaTim bijvoorbeeld
sorry poesquote:Op woensdag 9 november 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het wel leuk en hecht er wel waarde aan dat jij zo'n ondankbaar mormel bent is een ander verhaal
socializenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar is dastan zo druk mee de laatste tijd?
schokkend jaquote:Op woensdag 9 november 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jeetje, hij? Nee toch? Zou het?
bel hemquote:
hij slaapt nog niet, bellen en postenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kan ik doen ja, maar straks bel ik hem wakker.
oh, gewoon, bel nu maarquote:Op woensdag 9 november 2011 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe weet je dat hij nog niet slaapt?
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of zijn jullie twee aan het daten en zulks?
quote:
is een garpje wanneer je niet echt door een tunnel gaat maar iemand niet wil sprekenquote:
Waarom ben jij zwart?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:24 schreef leeell het volgende:
ik ga ook maar eens slapen, morgen maar eens beginnen aan voorbereiden tentamen van donderdag
Wat is er goed aan dan?quote:
De koffie die voor mijn neus staat.quote:
quote:
Is die lekker ja?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De koffie die voor mijn neus staat.
Ik neem je mee op reisquote:
De gelijkenis is zo treffendquote:
HOLY SHIT!quote:
quote:Toen Herodes snapte dat de astrologen hem geflashed hadden, werd hij helemaal waus en ging omin broeja lopen doen.
quote:
Die zal wel echt een uitgeflubberde kut hebbenquote:
' De Jezus-torrie begint nu echt M at t i e 4 : 1 2 - 2 'quote:
Zwak uitgedruktquote:Op woensdag 9 november 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zal wel echt een uitgeflubberde kut hebben
Daar moet je toch niet aan denken? 20 kotersquote:
Bwhehehe, wat een mannetje!quote:
Neuh, veel te veel!quote:Op woensdag 9 november 2011 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar moet je toch niet aan denken? 20 koters![]()
Andere vraag. Zal ik V for Vendetta gaan kijken nu of niet?
Dat maakt niet uit. Het is hier net een bioscoop lekker donker enz. Vanavond ben ik hier niet meer en geen idee wanneer ik de film dan kan kijken.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bwhehehe, wat een mannetje!
[..]
Neuh, veel te veel!
Nee, die moet je in de avonduren kijken, is zo'n avondfilm
Hm, dan is het wel een optiequote:Op woensdag 9 november 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het is hier net een bioscoop lekker donker enz. Vanavond ben ik hier niet meer en geen idee wanneer ik de film dan kan kijken.
Ik loop zo achter met films he! Dat was vroeger wel anders
Ik ga het gewoon doen!quote:Op woensdag 9 november 2011 12:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, dan is het wel een optieik loop ook wat achter merk ik, binnenkort maar eens wat inhalen
En Hork zit weer aan de knakworsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |