Ja echt he!quote:
Hehe, ook niet op de A7? Daar rijdt het eigenlijk standaard al langzaam (behalve op de linkerbaan trouwens). Ligt er ook aan WAAR op de A7 je rijdt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Let op!
A27, A2, A10, A8 en A7 tijdens de spits.
EN GEWOON GEEN FILE TEGEN KOMEN HE!!
NU BEN IK DUS VEEL TE VROEG VOOR MN AFSPRAAK!
Nogal, even uit de OP slopen.quote:
nee tochquote:
4 theoretische begrippen koppelen aan gebeurtenissen in de praktijk en die moeten dan die gebeurtenissen beschrijvenquote:
klinkt kinderlijk eenvoudigquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee toch
[..]
4 theoretische begrippen koppelen aan gebeurtenissen in de praktijk en die moeten dan die gebeurtenissen beschrijven
ik snap het niet, wat moet ik met die begrippen doen ik snap de begrippen nietquote:
Gewoon nergens!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, ook niet op de A7? Daar rijdt het eigenlijk standaard al langzaam (behalve op de linkerbaan trouwens). Ligt er ook aan WAAR op de A7 je rijdt.
[..]
Nogal, even uit de OP slopen.
Dat is sowieso lastig, want in de praktijk gebeuren theoretische problemen zelden of verschillen ze veel te veel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
4 theoretische begrippen koppelen aan gebeurtenissen in de praktijk en die moeten dan die gebeurtenissen beschrijven
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En wat een lieve TT.Hopelijk gaan mensen mij helpen en geen klinkers uit de straat rukken.
Whehe, dat wordt dus wachtenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon nergens!!
Ja ik heb files gezien op die wegen maar dat was dan op de andere baan.
Ik ging uit van minimaal een minuut of 45 filerijden. FML
Ja en dan te bedenken dat ik vanaf Gorinchem (knooppunt Gorinchem staat ALTIJD vast) naar Utrecht (daar is ook altijd file!!) en langs Amsterdam (quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
* LompeHork stopt klinkers weer terug
Was dat niet de bedoeling?
[..]
Whehe, dat wordt dus wachtengebeurt zelden dat er geen files staan!
Wonenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HUPPEL VERDOMME WAT DOE JIJ IN GORINCHEM? ZO DICHT BIJ JAN ALLES OMG IK HAAT JE.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahaha, het is de omgekeerde wereld vandaagquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan te bedenken dat ik vanaf Gorinchem (knooppunt Gorinchem staat ALTIJD vast) naar Utrecht (daar is ook altijd file!!) en langs Amsterdam (_! ) moest.
Dan gaat iedereen toch uit van file? Ik dus ook!
Stomme mensen die vrij zijn, overwerken, veilig rijden, doorrijden of wat ze dan ook doen waardoor er geen file was
Maaaaaaaarmaar maar omg. Zullen we ruilen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wonen![]()
Maar ik ben nu juist dicht bij jou hoor
Oh jammerquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar batterij nu echt dood enz dus dikke doei
quote:
quote:
Jij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:44 schreef Vincpod het volgende:
Veel nuttigs kwam er toch al niet uit toch?
Het is ook nooit goed!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nja zeg check mn post nog eens
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nja zeg check mn post nog eens
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:44 schreef Vincpod het volgende:
Veel nuttigs kwam er toch al niet uit toch?
Weet ik dat ook weer!quote:
Maar als ze dat wel doen en ze gooien ze op een hoop, zijn er heel veel klinkerbotsingenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En wat een lieve TT.Hopelijk gaan mensen mij helpen en geen klinkers uit de straat rukken.
Hemeltje. Pijnlijke zaak wel, voor de klinkertjes dan die op elkaar gegooid worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar als ze dat wel doen en ze gooien ze op een hoop, zijn er heel veel klinkerbotsingen
ging slechter met hem vanmiddag maar nu lees ik op facebook dat het iets beter gaat nja we wachten nog afquote:
das altijd kut jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ging slechter met hem vanmiddag maar nu lees ik op facebook dat het iets beter gaat nja we wachten nog afwaarschijnlijk zit hij nog wel een tijd daar in het ziekenhuis
hallonballonquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:14 schreef SpermaDonor het volgende:
Zo dan, ik ben er ook weer ff
Hoe is het met mijn schatjes?
DIE BLAUWE IS NIET MEER BLAUW!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:17 schreef Tchock het volgende:
Goedendag. Heb ik nog spectaculair nieuws gemist vandaag?
Contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallonballon
[..]
DIE BLAUWE IS NIET MEER BLAUW!!!
Dat klopt juist wel snuggere.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onwaar, dan zou het "DIE ZWARTE IS NIET MEER BLAUW!!!" moeten zijn.
WELK? EN HOE EEN RARE TITELquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallonballon
[..]
DIE BLAUWE IS NIET MEER BLAUW!!!
Zoiets, eigenlijk wilde ik mijn fout hierboven niet toegeven.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die blauwe (is dus blauw) is niet meer blauw (is dus niet blauw).
?
DIE ENE OPDONDURRR EN LEUKE DITIETUL HE??quote:
is altijd gezellig als ik er ben zemmel kkboeler a donorquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:30 schreef SpermaDonor het volgende:
Gaat het nog gezellig worden hier?
Oh leeell?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DIE ENE OPDONDURRR EN LEUKE DITIETUL HE??
[..]
is altijd gezellig als ik er ben zemmel kkboeler a donor
Laat dat gekanker even achterwege als je wilt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is altijd gezellig als ik er ben zemmel kkboeler a donor
Ja die. En broertje, geen idee. Ene keer is het goed andere keer weer niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh leeell?En hoe is het met je broertje en school?
Meteen van het slechte uitgaan jijquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Laat dat gekanker even achterwege als je wilt.
Wacht maar tot je me ziet, ben iig geen kaboutequote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja die. En broertje, geen idee. Ene keer is het goed andere keer weer niet.Zal wel. En school komt ook wel goed denk ik, lekker bezig nu.
[..]
Meteen van het slechte uitgaan jijkk staat voor kutkabouter.
oh niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wacht maar tot je me ziet, ben iig geen kaboute
Wel school gemaild?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja die. En broertje, geen idee. Ene keer is het goed andere keer weer niet.Zal wel. En school komt ook wel goed denk ik, lekker bezig nu.
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja vanochtend. Mn SLB'er ook maar meteen gemaild.
Ja baas, sorry baas, maar ik heb ook slechte ervaringen met kaboutersquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij een wijf of een man?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja baas, sorry baas, maar ik heb ook slechte ervaringen met kabouters
OMG ik wil klagen over mn verslag! Ik heb al 39 pagina's terwijl andere klasgenoten maximaal 35 bladzijdes hebben en ik ben nog lang niet klaarquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij een wijf of een man?!
So sensitive!
YES PLEASE!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maaaaaaaarmaar maar omg. Zullen we ruilen?
[..]
Oh jammerDoeiig
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, als ik je niet aardig vond dan wist je het al.
OMG DEALquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mag van Jan niet meer fokken en moet me concentreren op mn verslag
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mag van Jan niet meer fokken en moet me concentreren op mn verslag
[..]
OMG DEAL![]()
Vertel!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:35 schreef Tchock het volgende:
Yess ik ben zelden zo blij geweest dat ik me vergist had
Ik wilde heel erg graag naar een fucking vet feest met twee goede vrienden en dat wordt echt enorm baas maar ik had me in de datum vergist dus dacht dat het de 20e (=tijdens mijn tentamenweek) was in plaats van de tiende dus nu kan ik en YAYquote:
Heh, dat zijn wel de betere vergissingen, wat voor feest is het als ik vragen mag? Doe eens linkdumpen ofzoquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde heel erg graag naar een fucking vet feest met twee goede vrienden en dat wordt echt enorm baas maar ik had me in de datum vergist dus dacht dat het de 20e (=tijdens mijn tentamenweek) was in plaats van de tiende dus nu kan ik en YAY
http://www.simplon.nl/com(...)func,details/did,731quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heh, dat zijn wel de betere vergissingen, wat voor feest is het als ik vragen mag? Doe eens linkdumpen ofzo
Ik luisterde een tijd geleden echt alleen maar gitaarmuziek (van desert rock tot indiepop tot hardrock) maar tegenwoordig steeds meer DnB, Dubstep, Techno, minimalquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:49 schreef LompeHork het volgende:
Euj Black Sun Empire! Dat is wel gaaf, tijd terug dat ik dat gehoord heb!
Hehe, voor mij is het idem dito hoor, gitaar heeft de voorkeur, maar ik luister in principe bijna alles.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik luisterde een tijd geleden echt alleen maar gitaarmuziek (van desert rock tot indiepop tot hardrock) maar tegenwoordig steeds meer DnB, Dubstep, Techno, minimal
Heul niet! Ik ben begonnen met klassieke rock, van daar naar metal gegaan en daarna naar klassiek. Vervolgens de rest een beetje ontdekt (o.a. oude hip hop) en ik luister nu zo goed als allesquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:57 schreef Tchock het volgende:
En nu weer grunge-achtige rockIk ben raar.
Wat zijn gemiddeld over je hele leven gesproken je vijf lievelingsbands/acts/songwriters/componisten/artiesten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Heul niet! Ik ben begonnen met klassieke rock, van daar naar metal gegaan en daarna naar klassiek. Vervolgens de rest een beetje ontdekt (o.a. oude hip hop) en ik luister nu zo goed als alles
Pffffff tering, veel te lastig, even een huidige:quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat zijn gemiddeld over je hele leven gesproken je vijf lievelingsbands/acts/songwriters/componisten/artiesten?
HOIquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pffffff tering, veel te lastig, even een huidige:
Beatles
Die laatste drie ken ik dus nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pffffff tering, veel te lastig, even een huidige:
Pink Floyd
Beatles
Nujabes
Kutschurft
Sodom
Zo maar even, nummer 1 wisselt niet trouwens
WE HOUDEN VNA JE LIEFDE ALLES GOEDZO GA ZO DOOR AIM FOR THE STARS EN DAARVOORBIJquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK BEN BIJNA KLAAR MET MN VERSLAGEN, MOET ALLEEN NOG TWEE X VIER THEORETISCHE BEGRIPPEN KOPPELEN EN PAAR REFLECTIES EN EVALUATIES FIXEN, LEUK HE? GOED HE? TOPPERTJE BEN IK HE? HE?
MAAR DAAR IS HET KOUD EN HEB IK GEEN MENSEN OM MIJ HEEN WRM ZOU IK DAAR HEEN WILLEN MAN WAT BEZIELT JE WIL JE ME DOOD HEBBEN??!?!?!?/!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
WE HOUDEN VNA JE LIEFDE ALLES GOEDZO GA ZO DOOR AIM FOR THE STARS EN DAARVOORBIJ
Hoi, zet je caps eens uit schatquote:
Nujabes is hip hop, of tenminste, hij produceerde beatsquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die laatste drie ken ik dus nietMetal en hardcore zijn mijn slechtste terreinen
HOE WEETJE NOU DAT HET KOUD IS JE BENT ER NOG NOOIT GEWEESTquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAAR DAAR IS HET KOUD EN HEB IK GEEN MENSEN OM MIJ HEEN WRM ZOU IK DAAR HEEN WILLEN MAN WAT BEZIELT JE WIL JE ME DOOD HEBBEN??!?!?!?/!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar zo lijk je op Zweetteef, dat wil je toch niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maar ik was blij dan zet ik caps graag aan haters hier
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
HOE WEETJE NOU DAT HET KOUD IS JE BENT ER NOG NOOIT GEWEEST
Wie?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar zo lijk je op Zweetteef, dat wil je toch niet?
Ze heeft een dagboektopicreeks omdat ze te veel kuttopics opende, zegt dat genoeg?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik weet allusuuusu.
[..]
Wie?
Anime much?quote:
Ja, een of ander figuur uit UDOWU, post alleen maar in caps, hoef je niet blij mee te zijn enzoquote:[..]
Wie?
Die dusquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze heeft een dagboektopicreeks omdat ze te veel kuttopics opende, zegt dat genoeg?
Wat de neuk, ik vind ook dat ik zo'n topicreeks verdien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze heeft een dagboektopicreeks omdat ze te veel kuttopics opende, zegt dat genoeg?
Wat Anime? Daar heb ik geen verstand van hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anime much?
[..]
Ja, een of ander figuur uit UDOWU, post alleen maar in caps, hoef je niet blij mee te zijn enzo
Hehe, vanwege "allusuuusu", klonk nogal Japans als ik het zo uitspreekquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat Anime? Daar heb ik geen verstand van hoor.Alleen Pokémon en Digimon. Hihih.
En ok ok ik zal me inhouden dan.
Wut?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:26 schreef Tchock het volgende:
Ik heb totaal per ongeluk een stuk Tchock in de vorm van een hartje uit m'n hand gesneden.
Hahahaquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, vanwege "allusuuusu", klonk nogal Japans als ik het zo uitspreek
Dank, en niet om huilen, krijg je een knuffel terug alles!
Ja ik schoot uit met de kaasschaaf en het is echt precies een hartje.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wut?
[..]
Hahaha![]()
Ik doe gewoon raar soms.
Maar knuffels zijn altijd goed.
Pics!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja ik schoot uit met de kaasschaaf en het is echt precies een hartje.
Raar doen hoort erbijquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik doe gewoon raar soms.
Maar knuffels zijn altijd goed.
Pics!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja ik schoot uit met de kaasschaaf en het is echt precies een hartje.
Hehe, ik ook, in de preview.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK DACHT EERST DAT IK EEN KONT ZAG.!!
Redelijk ja, je ziet weefsel zittenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe.
Maar ziet er ook wel eng uit boh eiewuueiwe.
Waarquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Redelijk ja, je ziet weefsel zitten![]()
Ik heb een moedervlek in de vorm van een hartje
hahaha nice! picsquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op m'n wang, in 16e eeuws Frankrijk was dat hip en happening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je niet zien met een webcam, te klein enzo, op de ROO-meet kun je het wel zien, of ik moet voor die tijd een macro van mezelf kunnen maken, maar dat lijkt me heel vreemdquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:44 schreef Tchock het volgende:
Zoiets?Veul kleiner, zie het foto-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:44 schreef Tchock het volgende:
Zoiets?hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohhh oke okquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kun je niet zien met een webcam, te klein enzo, op de ROO-meet kun je het wel zien, of ik moet voor die tijd een macro van mezelf kunnen maken, maar dat lijkt me heel vreemd![]()
Jij ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga er in ieder geval van tussenslaap lekker allemaal!
Heul romantisch yes. Jan slaapt ook al.quote:
Hi handsomequote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij ook
[..]
Heul romantisch yes. Jan slaapt ook al.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe.normaal gekkkkoké welterusten
hihi
HAHAHA NOH JAN! Je moet al een halfuur aan het slapen zijn ja?! Kusje!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe.normaal gekkkkoké welterusten
hihi
Jij ging gewoon poepen he?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:01 schreef LompeHork het volgende:
Haha Jan is gewoon nog wakker, net als ik stiekem!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was voor school. Kan ik weer opnieuw beginnen, fml.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]dat is een kutzooi inderdaad. Succes in ieder geval.
Meh, dat is vaak zo met dingen die "moeten", heb ik in het verleden wel eens gehad met adviezen naar klanten toe, consultancy dingen die af MOESTEN op het moment.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankjewel.
Heb het nu weer opnieuw getypt, maar raad eens?Veel matiger dan dat ik het net had..
Valt tegen, mijn sarcasmeniveau is behoorlijk hoog.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb lekker gepist ja, lucht op man.
lekker is dat hèquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb lekker gepist ja, lucht op man.
quote:
Ik word er onrustig van.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]Maar nu heb ik dit even op staan:
Kippevel, Jeremy Soule!
Grappig!quote:Op woensdag 9 november 2011 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt? Bij mij werkt het juist ontspannend
Moonlight Sonata is ook erg mooi!
Bach is ook niet echt rustig nee, daar vind ik ook weinig rust in, maar dit dan weer wel, bizar op zich, moeten ze een keer onderzoeken!quote:Op woensdag 9 november 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Grappig!
Ik heb wel vaak bij Bach dat k daar ook heel onrustig van word op de een of andere manier
Heel maf ja eigenlijkquote:Op woensdag 9 november 2011 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bach is ook niet echt rustig nee, daar vind ik ook weinig rust in, maar dit dan weer wel, bizar op zich, moeten ze een keer onderzoeken!
@Leeell: ook erg gaaf.
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heel maf ja eigenlijkJeetje jeetje, het vrouwenbrein.
bitch pleasequote:Op woensdag 9 november 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
First i was like [ afbeelding ] > [ afbeelding ] > [ afbeelding ] > [ afbeelding ] > [ afbeelding ]
Judith deelt nietquote:Op woensdag 9 november 2011 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Ik ben verre van vrouw, dat weet jeneuken?
nou lijkt me duidelijkquote:
serieus????quote:
jaquote:Op woensdag 9 november 2011 00:17 schreef leeell het volgende:
[..]
serieus????__!!!!
als meisje ???____!!!!
Ben je niet aan de pil ?
terekten klagt, volle zak hier nuquote:
Jan is daar bedroefd omquote:Op woensdag 9 november 2011 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja
ja
nee
zo nu weet iedereen het
okquote:Op woensdag 9 november 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nu ga je te ver tim ik haat je
ja, ik zal je perineum eens goed verwennenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
okidoki zelfde plekje als vorige keer?
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mannen die enkel ok oke Oke OK OKE zeggen HATELIJK
en ik zeg al een uur dat ik zo ga slapen.Ik.
Edit: Expres allemaal niet meer reageren he?Wagt maar wagt maar op de meet.
jawel omdat KBquote:
quote:
Wedden dat Kutstudent mij wel verstaat.quote:
Vluggertje op de plee.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom.denk ik alleen gedag zeggen en dan ga ik weer.
maar dat is ook een pariah,quote:Op woensdag 9 november 2011 00:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wedden dat Kutstudent mij wel verstaat.
ongezellogquote:Op woensdag 9 november 2011 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom.denk ik alleen gedag zeggen en dan ga ik weer.
met condoom nooit ècht genotquote:Op woensdag 9 november 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik neem de tijd daarvoor ok.
tijd voor veranderingquote:
quote:
niet andersquote:Op woensdag 9 november 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neuh is goed zo
Lijkt me wel leuk zo'n meet, ik ben altijd benieuwd hoe mensen in het echt zijn.
niet herkenbaarquote:Op woensdag 9 november 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jawellll sommige mensen zijn extreem verlegen en alles.
geen neuk werd gegevenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aww ik vroeger ook. Nu niet meer.
En Wow ik sta nu in mn kamer en het maanlicht schijnt prachtig mijn kamer binnen
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:41 schreef leeell het volgende:
[..]
niet herkenbaar
ThaTim bijvoorbeeld
sorry poesquote:Op woensdag 9 november 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het wel leuk en hecht er wel waarde aan dat jij zo'n ondankbaar mormel bent is een ander verhaal
socializenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar is dastan zo druk mee de laatste tijd?
schokkend jaquote:Op woensdag 9 november 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jeetje, hij? Nee toch? Zou het?
bel hemquote:
hij slaapt nog niet, bellen en postenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kan ik doen ja, maar straks bel ik hem wakker.
oh, gewoon, bel nu maarquote:Op woensdag 9 november 2011 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe weet je dat hij nog niet slaapt?
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of zijn jullie twee aan het daten en zulks?
quote:
is een garpje wanneer je niet echt door een tunnel gaat maar iemand niet wil sprekenquote:
Waarom ben jij zwart?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:24 schreef leeell het volgende:
ik ga ook maar eens slapen, morgen maar eens beginnen aan voorbereiden tentamen van donderdag
Wat is er goed aan dan?quote:
De koffie die voor mijn neus staat.quote:
quote:
Is die lekker ja?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De koffie die voor mijn neus staat.
Ik neem je mee op reisquote:
De gelijkenis is zo treffendquote:
HOLY SHIT!quote:
quote:Toen Herodes snapte dat de astrologen hem geflashed hadden, werd hij helemaal waus en ging omin broeja lopen doen.
quote:
Die zal wel echt een uitgeflubberde kut hebbenquote:
' De Jezus-torrie begint nu echt M at t i e 4 : 1 2 - 2 'quote:
Zwak uitgedruktquote:Op woensdag 9 november 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zal wel echt een uitgeflubberde kut hebben
Daar moet je toch niet aan denken? 20 kotersquote:
Bwhehehe, wat een mannetje!quote:
Neuh, veel te veel!quote:Op woensdag 9 november 2011 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar moet je toch niet aan denken? 20 koters![]()
Andere vraag. Zal ik V for Vendetta gaan kijken nu of niet?
Dat maakt niet uit. Het is hier net een bioscoop lekker donker enz. Vanavond ben ik hier niet meer en geen idee wanneer ik de film dan kan kijken.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bwhehehe, wat een mannetje!
[..]
Neuh, veel te veel!
Nee, die moet je in de avonduren kijken, is zo'n avondfilm
Hm, dan is het wel een optiequote:Op woensdag 9 november 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het is hier net een bioscoop lekker donker enz. Vanavond ben ik hier niet meer en geen idee wanneer ik de film dan kan kijken.
Ik loop zo achter met films he! Dat was vroeger wel anders
Ik ga het gewoon doen!quote:Op woensdag 9 november 2011 12:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, dan is het wel een optieik loop ook wat achter merk ik, binnenkort maar eens wat inhalen
En Hork zit weer aan de knakworsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |