Waar haal jij in vredesnaam je tweedehands wol/garen op dat dat nodig is?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Tweedehands brei- en haakgaren leg ik een dagjebuiten in de volle zon. En wol moet je een tijdje in een plastic zak in de diepvries leggen ivm motten.
Dat is voor mij ook even het probleem van het Blueband servies....dan is het geen koopje meer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Die hebben wij nog eentje van vroeger uit mn oma's huis
Het bestek ligt bij ons gewoon in een mega bak, dus ik zal eens een graai doen... Blue Band servies hoeft voor mij niet gekocht te worden hoor, dan betaal je 50 cent voor een beker en 5 euro voor verzenden
Dank je.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, wat mooi gewordenEn ook je poef is tof!
Ik heb alles zitten bekijken en wat een feest der herkenning!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:39 schreef lady-wrb het volgende:
o en ik ben nog aan het plaatsen he? dr komt nog meer aan.
plus dat ik nu alleen de spullen uit de schuur en de keuken gehaald heb.
maar dat is wel het meest hoor.
maar ik geef toe dat het lichtelijk uit de hand begint te lopen, die verzameling van mij
Waar kan ik kijken?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:32 schreef lady-wrb het volgende:
jaaaaa, linkje staat erin!
ik heb het bestek goed in beeld gekregen!
ik zoek in elk geval geen messen die heb ik eigenlijk veel te veel
Die zie ik niet, ligt kennelijk aan de mobiele layout?quote:
een groot gedee)lt is idd gewoon in gebruik. wat in de vitrinekastjes staat niet, die glaasjes zijn te klein (wij kregen er als kind bij oma limonade in) en ze houden zich op den duur niet goed in de vaatwasser en dat vind ik zonde. maar mijn brabantiabussen (er staan er maar een paar op de foto, maar ik heb er een stuk of 20quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb alles zitten bekijken en wat een feest der herkenning!
Gebruik je het ook echt?
En je keuken, wat een verschil
http://www.mijnalbum.nl/Album-BEDKKXZCquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die zie ik niet, ligt kennelijk aan de mobiele layout?
Dank!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Album-BEDKKXZC
zo wel?
Plaatboef in Den Haag, Rotterdam of Utrecht verkoopt van a tot z LP's! (80 % tweedehands)quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:08 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik kijk regelmatig of er nog een leuke/zeldzame LP is, maar meestal zijn het gewoon saaie langspeelplaten...
Ik vind rommelmarkten wel leuk. Vooral die van bijv. kerken, waar de prijzen tenminste nog niet al te hoog zijn. Niet dat ik veel koop, maar af en toe pluk je er toch wat leuks vandaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hey inlognaam![]()
ik kan de OP als het goed is niet meer veranderen, ik doe af en wel weer een post maken als iedereen die dan wil aanvullen met nieuwe linkjes, dan als er het nieuwe topic is kunnen we vragen of een modje de OP aanpast
welke vier bedoel je precies?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:34 schreef Blamm het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q6CXC6SM.jpg
Het tweede plankje van boven, die rechtse vier glaasjes![]()
Precies degene die mijn oma vroeger had! Ohhh wat zou ik die graag hebben![]()
lady-wrb, weet jij of die een specifieke naam hebben?
Ik ben bang dat kringloopwinkels hier in Rotterdam (Zuid) alleen troep hebben, gezien het volk wat om me heen woont
De foto is zeker ook meteen in de design kamer gemaakt of niet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:23 schreef Granduppaaaaah het volgende:
heeft hem gekocht voor op haar vintage/design relaxkamer.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef lady-wrb het volgende:
welke vier bedoel je precies?
ik heb nog een doos met dubbele glaasjes, dus misschien kan ik je helpen.
ik kom ze vaak tegen onder de naam sapglaasjes
Haha, de bewerkte fotoquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou eigenlijk nog van die retro soeppannen willen, maar spul waarmee al gegeten is wil ik dan weer niet...
wat vind jij retro soeppannen?quote:Misschien neem ik iets voor de sier mee als ik het vind of ga ik overstag
Ja, dat is waarquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef moussy het volgende:
[..]maar maar maaaaar, uit eten dan en zo?
gewoon uitschuren of verder zoekenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dat is waarMaar bij een retro pan zie ik meteen de binnenkant en soms zie ik er aan af dat het van een oudje uit een bejaardentehuis komt waar 40 jaar mee is gekookt en dan wil ik niet meer.
Ff plaatje zoekenEigenlijk gewoon een uiterlijk wat niet meer in de gewone winkel te koop is, kan dus van alles zijn
Jaaaa, die wil ik ook zo graag!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef moussy het volgende:
Ik spaar 'wolkjespannen'maar das tegenwoordig brocant en dus tiefusduur!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:49 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon uitschuren of verder zoeken
Als de binnenkant nog vrij ongeschonden is, dan is een goede afwasbeurt toch voldoende?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, dat is waarMaar bij een retro pan zie ik meteen de binnenkant en soms zie ik er aan af dat het van een oudje uit een bejaardentehuis komt waar 40 jaar mee is gekookt en dan wil ik niet meer.
Ff plaatje zoekenEigenlijk gewoon een uiterlijk wat niet meer in de gewone winkel te koop is, kan dus van alles zijn
quote:
iehl! Vele wolkjespannen hebben gaten in de bodem, omdat er tuinplanten in hebben gestaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef Eska het volgende:
[..]
Jaaaa, die wil ik ook zo graag!En idd idioot geprijsd tegenwoordig.
Op een rommelmarkt trof ik eens een halve inboedel aan (ik gok op overlijden of verpleeghuis of zo), de spullen waren niet eens schoongemaakt. Een wolkjespan met een vet-met-stof-vachtje (en wie weet wat nog meer) voor 20 euro of zo.
meteen maar even gedaan en ik heb er drie voor je (die ene is eigenlijk twee keer dezelfde citroen, maar kennelijk een ander verfbad ofzo. dus ik heb een appel, sinaasappel en een citroenglaasje voor je.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zal voor je kijken!
woon je in rotterdam?
o daar stond er van de week een van bij onze kringloop. alleen hier en daar wat brokjes af en een dingetje nogal beschadigd. maar een mooie is duuuuuuuuuurquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
En ik zoek ook nog in de lijn van zo'n ouderwetse koffiemolen, zo'n houten kastje voor aan de muur, met allemaal vakjesWij hadden er thuis vroeger eentje met ook iets van een koffiemolen in, of het hoorde bij die serie van de losse koffiemolen, dat weet ik niet meer...
dr zit een vakje in voor eieren, ben je daar misschien mee in de war?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
En ik zoek ook nog in de lijn van zo'n ouderwetse koffiemolen, zo'n houten kastje voor aan de muur, met allemaal vakjesWij hadden er thuis vroeger eentje met ook iets van een koffiemolen in, of het hoorde bij die serie van de losse koffiemolen, dat weet ik niet meer...
OH, een specerijenkast, ik weet het weer![]()
Ja dat zou best wel eens kunnen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr zit een vakje in voor eieren, ben je daar misschien mee in de war?
Ja! Alleen dacht ik dat er meer houten lades in zaten, moet eens navragenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:07 schreef Eska het volgende:
Pisces29, bedoel je zoiets?
[ afbeelding ]
Oeh, hebben hebben hebben!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, maar ik weet niet meer of wij er nou dit soort lades in hadden...
Ja ik wil hem ook welquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
meteen maar even gedaan en ik heb er drie voor je (die ene is eigenlijk twee keer dezelfde citroen, maar kennelijk een ander verfbad ofzo. dus ik heb een appel, sinaasappel en een citroenglaasje voor je.
Nou word ik wel nieuwsgierig naar het textiel met brabants ruitje, heb je daar een voorbeeld van?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:34 schreef Eska het volgende:
Zelf ben ik trouwens altijd op zoek naar textiel met het (originele) brabants ruitje.
Verder naar die hele oude tegeltjes die mijn opa & oma vroeger op de w.c. aan de muur hadden. Niet van die drukke tegeltjes waren dat, maar wat 'fijner'. Heb er nog geen goed plaatje van kunnen vinden.
En gietijzer/smeedijzer-spul, daar kijk ik ook altijd naar uit.
Valt niet mee om een goed plaatje te vinden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
Nou word ik wel nieuwsgierig naar het textiel met brabants ruitje, heb je daar een voorbeeld van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |