De foto is zeker ook meteen in de design kamer gemaakt of niet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:23 schreef Granduppaaaaah het volgende:
heeft hem gekocht voor op haar vintage/design relaxkamer.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef lady-wrb het volgende:
welke vier bedoel je precies?
ik heb nog een doos met dubbele glaasjes, dus misschien kan ik je helpen.
ik kom ze vaak tegen onder de naam sapglaasjes
Haha, de bewerkte fotoquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou eigenlijk nog van die retro soeppannen willen, maar spul waarmee al gegeten is wil ik dan weer niet...
wat vind jij retro soeppannen?quote:Misschien neem ik iets voor de sier mee als ik het vind of ga ik overstag
Ja, dat is waarquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef moussy het volgende:
[..]maar maar maaaaar, uit eten dan en zo?
gewoon uitschuren of verder zoekenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dat is waarMaar bij een retro pan zie ik meteen de binnenkant en soms zie ik er aan af dat het van een oudje uit een bejaardentehuis komt waar 40 jaar mee is gekookt en dan wil ik niet meer.
Ff plaatje zoekenEigenlijk gewoon een uiterlijk wat niet meer in de gewone winkel te koop is, kan dus van alles zijn
Jaaaa, die wil ik ook zo graag!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef moussy het volgende:
Ik spaar 'wolkjespannen'maar das tegenwoordig brocant en dus tiefusduur!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:49 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon uitschuren of verder zoeken
Als de binnenkant nog vrij ongeschonden is, dan is een goede afwasbeurt toch voldoende?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, dat is waarMaar bij een retro pan zie ik meteen de binnenkant en soms zie ik er aan af dat het van een oudje uit een bejaardentehuis komt waar 40 jaar mee is gekookt en dan wil ik niet meer.
Ff plaatje zoekenEigenlijk gewoon een uiterlijk wat niet meer in de gewone winkel te koop is, kan dus van alles zijn
quote:
iehl! Vele wolkjespannen hebben gaten in de bodem, omdat er tuinplanten in hebben gestaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef Eska het volgende:
[..]
Jaaaa, die wil ik ook zo graag!En idd idioot geprijsd tegenwoordig.
Op een rommelmarkt trof ik eens een halve inboedel aan (ik gok op overlijden of verpleeghuis of zo), de spullen waren niet eens schoongemaakt. Een wolkjespan met een vet-met-stof-vachtje (en wie weet wat nog meer) voor 20 euro of zo.
meteen maar even gedaan en ik heb er drie voor je (die ene is eigenlijk twee keer dezelfde citroen, maar kennelijk een ander verfbad ofzo. dus ik heb een appel, sinaasappel en een citroenglaasje voor je.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zal voor je kijken!
woon je in rotterdam?
o daar stond er van de week een van bij onze kringloop. alleen hier en daar wat brokjes af en een dingetje nogal beschadigd. maar een mooie is duuuuuuuuuurquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
En ik zoek ook nog in de lijn van zo'n ouderwetse koffiemolen, zo'n houten kastje voor aan de muur, met allemaal vakjesWij hadden er thuis vroeger eentje met ook iets van een koffiemolen in, of het hoorde bij die serie van de losse koffiemolen, dat weet ik niet meer...
dr zit een vakje in voor eieren, ben je daar misschien mee in de war?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
En ik zoek ook nog in de lijn van zo'n ouderwetse koffiemolen, zo'n houten kastje voor aan de muur, met allemaal vakjesWij hadden er thuis vroeger eentje met ook iets van een koffiemolen in, of het hoorde bij die serie van de losse koffiemolen, dat weet ik niet meer...
OH, een specerijenkast, ik weet het weer![]()
Ja dat zou best wel eens kunnen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr zit een vakje in voor eieren, ben je daar misschien mee in de war?
Ja! Alleen dacht ik dat er meer houten lades in zaten, moet eens navragenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:07 schreef Eska het volgende:
Pisces29, bedoel je zoiets?
[ afbeelding ]
Oeh, hebben hebben hebben!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, maar ik weet niet meer of wij er nou dit soort lades in hadden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |