Idd. Corton deed dit ook korter en beter. En zijn ietwat hardere muziekstijl sprak mij heel erg aan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Corton, die mis ikMuziek bij Roos is meestal prima, Roos zelf wat minder zo nu en dan, getuige ook de geweldige voorbereiding van net en dat nieuwe waan-geleuter is al helemaal tien keer niks. Dat is 1. de hele week hetzelfde onderwerp en 2. 't zijn ook elke keer van die uitgekauwde onderwerpen. Nu pesten weer
Jahoe!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dat knalmuziek of is dat knalmuziek?
Tentamens leren moet in alle rust, maar dossiers knallen moet met de muziek vies hard aan. Ik bedenk me altijd eens in de zoveel tijd dat ik daar eens lijstjes voor moet maken, maarja..quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Jahoe!!![]()
Maakt voor mij echt verschil, ik kan niet in rust ergens mee bezig zijn... Zelfs als ik tekst zit te stampen voor een tentamen moet de radio aan
Ik zal hem nu dan maar eens harder doen, ben een dossier/rapport aan het samenstellen/eruit aan het persenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tentamens leren moet in alle rust, maar dossiers knallen moet met de muziek vies hard aan. Ik bedenk me altijd eens in de zoveel tijd dat ik daar eens lijstjes voor moet maken, maarja..
Je hebt nog 53 minutenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal hem nu dan maar eens harder doen, ben een dossier/rapport aan het samenstellen/eruit aan het persen
Trustenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt nog 54 minuten.
Succes, ik ben pitten. Morgen vroeg op.
Dank je! Ik heb alvast een verklaring geschreven voor het geval dat ik te laat ben met insturen... Vooruitdenken, ook DAT is HBOquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt nog 53 minuten.
Succes, ik ben pitten. Morgen vroeg op.
en z`n boyz dan?quote:
Hoe dat ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja...
Uurtje of 15 geleden tweette ie nog. En dan ineens ben je dood. Op je 44ste.
Da's niet oud.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja...
Uurtje of 15 geleden tweette ie nog. En dan ineens ben je dood. Op je 44ste.
Draaien ze Lana del Rey?quote:
Nee, dan kom ik er ook niet in natuurlijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |