Je hebt nog 53 minutenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal hem nu dan maar eens harder doen, ben een dossier/rapport aan het samenstellen/eruit aan het persen
Trustenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt nog 54 minuten.
Succes, ik ben pitten. Morgen vroeg op.
Dank je! Ik heb alvast een verklaring geschreven voor het geval dat ik te laat ben met insturen... Vooruitdenken, ook DAT is HBOquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt nog 53 minuten.
Succes, ik ben pitten. Morgen vroeg op.
en z`n boyz dan?quote:
Hoe dat ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja...
Uurtje of 15 geleden tweette ie nog. En dan ineens ben je dood. Op je 44ste.
Da's niet oud.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja...
Uurtje of 15 geleden tweette ie nog. En dan ineens ben je dood. Op je 44ste.
Draaien ze Lana del Rey?quote:
Nee, dan kom ik er ook niet in natuurlijk!quote:
Stefan (Produceert ook ODOF) en Ramon moet voor TV voorbereidingen doen en opnemen.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Wie is deze presentator en waar is Ramon?
Ah super, dank je!quote:Op woensdag 9 november 2011 02:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Stefan (Produceert ook ODOF) en Ramon moet voor TV voorbereidingen doen en opnemen.
quote:
quote:
quote:
Inderdaad, waren halen die mensen allemaal de tijd vandaan ?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb 3FM na maaaanden weer es overdag aanstaan. Gaat het meteen over 'Occupy Ameland'![]()
![]()
. Ga werken, gek!
Ik zag laatst Occupy Noordwijk, maar dat bleek een camping te zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:19 schreef borisz het volgende:
In Haarlem heb je nu ook Occupy. 14 tentjes op een middenterrein tussen twee wegen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zag laatst Occupy Noordwijk, maar dat bleek een camping te zijn.
Ook echt op zo'n plek waar nooit iemand komt (behalve als je naar het station wilt dan). Ze hadden beter op de Grote Markt kunnen gaan zitten ofzo...quote:Op woensdag 9 november 2011 11:19 schreef borisz het volgende:
In Haarlem heb je nu ook Occupy. 14 tentjes op een middenterrein tussen twee wegen.
Zitten ze op de Parklaan o.i.d.?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook echt op zo'n plek waar nooit iemand komt (behalve als je naar het station wilt dan). Ze hadden beter op de Grote Markt kunnen gaan zitten ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |