Praten over MJ.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wel P&W zelf?
hoezo zou Ekdom daar dan zijn?
ah ja logischquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij zou gaan praten over de MJ zaak
Lekker een paar wandelingetjes met de hond iedere dag, naar de schep-chinees iedere week.quote:
Er is niemand die `t weetquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of bedoel je een extra weekendtas?
Blijkbaar niet. Daarvoor moet je bij Cortone zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:38 schreef CindieY het volgende:
Gaat 't ze dan ook nog draaien of wat?
Corton, die mis ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Daarvoor moet je bij Cortone zijn..
Idd. Corton deed dit ook korter en beter. En zijn ietwat hardere muziekstijl sprak mij heel erg aan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Corton, die mis ikMuziek bij Roos is meestal prima, Roos zelf wat minder zo nu en dan, getuige ook de geweldige voorbereiding van net en dat nieuwe waan-geleuter is al helemaal tien keer niks. Dat is 1. de hele week hetzelfde onderwerp en 2. 't zijn ook elke keer van die uitgekauwde onderwerpen. Nu pesten weer
Jahoe!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dat knalmuziek of is dat knalmuziek?
Tentamens leren moet in alle rust, maar dossiers knallen moet met de muziek vies hard aan. Ik bedenk me altijd eens in de zoveel tijd dat ik daar eens lijstjes voor moet maken, maarja..quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Jahoe!!![]()
Maakt voor mij echt verschil, ik kan niet in rust ergens mee bezig zijn... Zelfs als ik tekst zit te stampen voor een tentamen moet de radio aan
Ik zal hem nu dan maar eens harder doen, ben een dossier/rapport aan het samenstellen/eruit aan het persenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tentamens leren moet in alle rust, maar dossiers knallen moet met de muziek vies hard aan. Ik bedenk me altijd eens in de zoveel tijd dat ik daar eens lijstjes voor moet maken, maarja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |