Ging ik ook meestal heen als ik mijn auto in Eindhoven hadquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, maar ik moet mezelf er steeds aan herinneren dat ik tegenwoordig gewoon een auto heb
[..]
Ik ga naar de Limburglaan, want dichterbij!
Hier in Boxtel bij de AH welquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben geen hater, ik heb er zelfs nog nooit iets van gehoord
[..]
Is dat zo ja?
Want boxset.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb trouwens nog een extra swaplakje zaterdag, weet echt niet waarom ik die groene MO lak besteld heb.
wij hebben hier geen plus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bavaria is bij de plus in de aanbieding.
C1000? 2+1 gratis Bavariaquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij hebben hier geen plus.
Maar de nieuwe folder van Jumbo gaat morgen in, eens kijken wat die hebben
Ik denk dat ik die ook helemaal niks ga vinden; maar boxset en overal klikken en whaooooquote:
Dikke stress!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die ook helemaal niks ga vinden; maar boxset en overal klikken en whaoooo
Het feit dat jij het nog steeds over wenkbrauwen in meervoud hebt betekent dat het nooit goed op Tamara kan lijkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:08 schreef Lindytje het volgende:
Note to self: niet aan wenkbrauwen krabben als ze zwart zijn
Oh, kutquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het feit dat jij het nog steeds over wenkbrauwen in meervoud hebt betekent dat het nooit goed op Tamara kan lijken
vorige week misschien?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat wat wat? Hier bij de AH 3 kleine kratjes bavaria voor 10 euro echt waaarr
Golden Greenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb het praten over rellen gemist![]()
Bubs hoe heet die?
Filiaalgebonden denk ik dan, is franchise.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vorige week misschien?
Of wellicht een filiaalgebonden aanbieding dan?
ow die, die hoort bij de setquote:
Yes!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ow die, die hoort bij de setDan heb ik hem al
.
Maar bubs jij hebt dus ook binnen?
Ja ik denk het ook.. Naja dan verkoop ik hem welquote:
*gaat gauw exelbestand bijwerkenquote:
Schaar!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
https://docs.google.com/s(...)rb0tORmRteHREV2hVc2c![]()
Het stond zo leuk, dat ik niet gefaald hadquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
schaar, ik mis lindy, puckzzz, debsterr en milka82 achter mijn naam.
En Ooi86 had ze ook besteld en binnen, en UFT ook geloof ik!
Jij bent ook triestquote:
Jouw naam is aangepastquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
schaar, ik mis lindy, puckzzz, debsterr en milka82 achter mijn naam.
En Ooi86 had ze ook besteld en binnen, en UFT ook geloof ik!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Waw ik heb werkelijk waar geen reet gedaan vandaag![]()
![]()
Ik moet soms ook lachen om mijn eigen goeden garpquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb hier zo vaak dat ik om mijn eigen garpen moet lachen.
En dan denk ik "hoe triest, ik ga toch niet om m'n eigen garp lachen?"
En daarna denk ik "![]()
![]()
![]()
"
En daarna denk ik "I can't help myself"
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:23 schreef Joysa het volgende:
Ik zie nu pas wat je bij mij erbij hebt gezet
Ja maar ik zit gewoon op werkquote:
ooi als tweedes binnen en uft als derdes!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent ook triest
[..]
Jouw naam is aangepast
Ja en jonguh, op welke volgorde dan? Moet ik het vorige topic een beetje gaan zitten teruglezen
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooi als tweedes binnen en uft als derdes!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Waw ik heb werkelijk waar geen reet gedaan vandaag![]()
![]()
quote:
Ik kreeg om half 2 bericht dat ze binnen warenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent ook triest
[..]
Jouw naam is aangepast
Ja en jonguh, op welke volgorde dan? Moet ik het vorige topic een beetje gaan zitten teruglezen
Ik heb ook honger, maar heb net mijn nagels gedaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn rode kool en hachee zijn lekkaah![]()
![]()
![]()
* SpaceInvaders gooit rode koolquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ook honger, maar heb net mijn nagels gedaan.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders gooit rode kool
Ja dat !quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Voedsel, ik wil het. Naar huis wil ik ook.
Extreme couponing is gaaaaffff!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nagel, ken je Hoarders al op TLC?
Of Extreme Couponing?
Ik ga straks eens even kijkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god, ik heb nog een ziek TLC-programma op Youtube gevonden: My strange addiction...
I feel so normal now!
Extreme couponing welquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nagel, ken je Hoarders al op TLC?
Of Extreme Couponing?
Nog 7 minquote:
Ommmnomnomnomnomnom!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:52 schreef BGTes het volgende:
Oooh fuck dat, ik ga gewoon spareribs bestellen
Oehhh, nicequote:Op dinsdag 8 november 2011 16:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whoah, krijg net een doos spul van een kennis met een MOOIwinkel2 Chanellakjes, 2 setjes oogschaduws en een bosje lipsticks
En binnenkort mag ik een keer komen neuzen tussen haar stash
dat kun je toch wel raden? Je bent er zelf 1 tenslottequote:Op dinsdag 8 november 2011 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Extreme couponing wel
En waar gaat Hoarders over? Nog meer dingen waardoor ik de illusie krijg dat ik normaal ben?
kutquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kun je toch wel raden? Je bent er zelf 1 tenslotte
Kijk, dat zijn de momenten waar je het voor doetquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:00 schreef BGTes het volgende:
Tijdens het schijten Wordfeuden en dan 'poep' en 'drukken' neer kunnen leggen
herkenbaar, je hart maakt toch onbewust een sprongetjequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:02 schreef Mss het volgende:
Ik werd net helemaal blij toen er een random wit busje de parkeerplaats op kwam rijden. Sad, I iz it
Vooral omdat de pakketjesmeneer meestal zo rond dit tijdstip komtquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar, je hart maakt toch onbewust een sprongetje![]()
probeer ze eerst bij mij een keer dan, ze vallen namelijk best tegen vind ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef Mss het volgende:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over de pastel serie van MO. Ze lijken me eigenlijk nog steeds wel heel leuk
Leuk is dat he! Onze rayonmanager belt ook altijd vijf minuten voor sluitingstijdquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ja en dan word je om 17u nog even gebeld... Ok nu echt naar huis
Oh das goedquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
probeer ze eerst bij mij een keer dan, ze vallen namelijk best tegen vind ik
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh das goed. Ik moet sowieso nog een keertje langskomen!
Dikkie jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:13 schreef Mss het volgende:
Wat hoor ik op de achtergrond? Is dat Dikkie?
Had jij Bold al weer?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb je DS Temptation al, want anders kan ik die voor jou meenemen?
WAT HEB JE HEM< DUBBEL?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb je DS Temptation al, want anders kan ik die voor jou meenemen?
owquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee. Shit nu heb ik je heel blij gemaakt. Maar ik dacht van 'dan kun je hem opdoen'
Hij lijkt ook verdomt veel op ene lak die ik al heb. Ik moet de volgende keer echt mijn wielen erbij pakken als ik ga bestellen.quote:
Run Forest, Runnnn!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep!
Maar volgens mij hoor ik nu hun schuurdeur
Oh, nee, zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo kijken lin! Eerst boodschappen doen!
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whoah, krijg net een doos spul van een kennis met een MOOIwinkel2 Chanellakjes, 2 setjes oogschaduws en een bosje lipsticks
En binnenkort mag ik een keer komen neuzen tussen haar stash
Hoekjes in wenkbrauwen maken het helemaal afquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Met een hoekje erin, das altijd mooi, een hoekje.
[..]Lucky you!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik was net uit school op me gemakje boodschappen aan het doen, *slenter, slenter* Toen d8 ik ineensMO LAKJES BINNEN!
Ben nog nooit zo snel thuis geweest
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoekjes in wenkbrauwen maken het helemaal af
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb heeeeeel hard moeten schrobben om het uit mijn wenkbrauwen te krijgen trouwensIk had een slechter oogpotlood moeten gebruiken
twitter:DollishCake twitterde op donderdag 20-10-2011 om 16:42:07hmm weet alleen niet wat ik nou moet met me cosplay wie wil helpen ? reageer retweet
Wat is een cosplay?? Ik snap het nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
twitter:DollishCake twitterde op donderdag 20-10-2011 om 16:42:07hmm weet alleen niet wat ik nou moet met me cosplay wie wil helpen ? reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I puked a littlequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die zich als game-characters verkledenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat is een cosplay?? Ik snap het niet
Costume play.. Dan trekken fans strakke pakjes van anime characters aanquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cosplayquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh myquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Mensen die zich als game-characters verkleden
quote:Lin:
November 7, 2011 at 8:56 pm
Hoi, ga je nog nieuwe posts maken?
Joepiequote:Reply
Klaudia:
November 7, 2011 at 9:37 pm
Dat ga ik deze week zeker weer proberen ik heb een chronishe ziekte waar door ik vaker ziek ben heb nou al paar week goed de griep gehad en ook zwaar helaas. sorry daar voor
Klau niet kennenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ken heel die klau nietWil ik volgens mij ook niet als ik het zo zie.
Volgens mij doet het pijn als ze lachtquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
O nee wacht, dit zijn Tamara's wenkbrauwen
(en tevens haar foundation)
[ afbeelding ]
Sjees, wat ziet zij er uitquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
O nee wacht, dit zijn Tamara's wenkbrauwen
(en tevens haar foundation)
[ afbeelding ]
Nee dat is haar miss-verkiezingslachquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij doet het pijn als ze lacht
Ja, dat is niet niks!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:45 schreef BGTes het volgende:
Ze heeft een ziekte waardoor ze ziek wordtSerious bizniz!
En wauw, die wenkbrauwen zijn.. opvallend
Ik gaat eens even kijken..quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De eigenaresse van deze geweldige site:
http://www.dollishcake.com
Bevat goeden revieuws enzo
Ja jonge, dat is dan toch ook zondequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG Lindy ik ga kapot.
'Je moet niet teveel met je vingers in je wenkbrauwen zitten want dan vallen je glitters eraf en dat is zonde'.![]()
![]()
Valt tegen de laatste tijd hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De eigenaresse van deze geweldige site:
http://www.dollishcake.com
Bevat goeden revieuws enzo
Wil je donderdag tijdens metho mijn wenkbrauwen mooi maken?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja jonge, dat is dan toch ook zonde![]()
Heb je er zo je best op gedaan, zouden ze er zomaar uit vallen
Maar natuurlijk, met liefdequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil je donderdag tijdens metho mijn wenkbrauwen mooi maken?
quote:
ZOMG JE BENT GEWOON JALOERS, WANT DAT IS ALTIJD ZO ALS IEMAND NIET AARDIG ISquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG JE BENT GEWOON JALOERS, WANT DAT IS ALTIJD ZO ALS IEMAND NIET AARDIG IS![]()
![]()
EINZ!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG JE BENT GEWOON JALOERS, WANT DAT IS ALTIJD ZO ALS IEMAND NIET AARDIG IS![]()
![]()
EINZ!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
EINZ!
![]()
![]()
ik heb daar een goeden tip voor, wil je 'm horen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fok doet steeds pagina's makenIk wil gewoon 1 lange verdomme!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb daar een goeden tip voor, wil je 'm horen?
ja er lag een pakje bij de buren! Was de NARS foundation die ik van Ooi had overgekocht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Hoelaat komt post meestal bij jou? Of was er niemand thuis?
Ja, dat zijn toch zulke kakverpakkingenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja er lag een pakje bij de buren! Was de NARS foundation die ik van Ooi had overgekocht.
Maar waarom zit dat in een glazen flesje zonder pompje? Wie verzint dat???
tip 1, dit werkt maar eenmalig, dit icoontje aanklikken:quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tip 1, dit werkt maar eenmalig, dit icoontje aanklikken:
[ afbeelding ]
Tip 2, als je altijd wil dat alles op 1 pagina laadt: ga rechtsboven naar settings - overig, en dit hier op 999 zetten:
[ afbeelding ]
goed luk!
Misschien een strak plan om niet te FOK!-en tijdens het leren?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Waarom onthoud ik nou niet dat de onderkant van de hersenen ventral genoemd wordtIn mn hoofd zit lateral maar dat slaat nergens op. Wedden dat ze het vragen morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien een strak plan om niet te FOK!-en tijdens het leren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb dat altijd met het woord "assess", dan denk ik steeds "asses"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, want dan haal je sowieso een EINZ!1!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Want als je moet leren mag je niet op Fok?
Ik had dat altijd met assessment, vergat de 2e s standaard.
Je mag best op FOK! maar dan moet je niet zeuren als je straks keihard faaltquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Want als je moet leren mag je niet op Fok?
Ik had dat altijd met assessment, vergat de 2e s standaard.
Grap van den dag. EINZZZ!!!1!!!!!!!WTFBBQQQquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, want dan haal je sowieso een EINZ!1!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:26 schreef BGTes het volgende:
Vriendje loopt steeds te sjansen met een bepaald meisjeSla hem heel hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik doen![]()
Vriendje loopt steeds te sjansen met een bepaald meisjetrap 'm in zijn ballen dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja wil ik doen! Maar hij is alleen in de weekenden hierquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sla hem heel hard.
Dat zou ik doen
En van te voren ook niet zeuren dat je de stof niet kentquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag best op FOK! maar dan moet je niet zeuren als je straks keihard faalt
Nee joh ik ga m gewoon halen!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag best op FOK! maar dan moet je niet zeuren als je straks keihard faalt
Doe je pabo?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:27 schreef megamandy het volgende:
Oja, behalve als je Megamandy bent want ik had net weer maar 1 foutje bij mijn vgt op de computer
Vriendje loopt steeds te sjansen met een bepaald meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe weet je dat ie met dr sjanst?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Nagel, wil je mij je voornaam ff PM-men?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En van te voren ook niet zeuren dat je de stof niet kent
EINZ!
Facebook laat voortaan alles zien wat je vrienden doenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Hoe weet je dat ie met dr sjanst?
Bebquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nagel, wil je mij je voornaam ff PM-men?
Veel plezier!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:28 schreef Mss het volgende:
Nog net op de valreep voor vertrek een pakketje binnen. Ik kijk vanavond of het MO of CherryCulture is!
En nu op naar Triggerfinger!
Owww maar hij doet het wel openlijk?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:29 schreef BGTes het volgende:
[..]
Facebook laat voortaan alles zien wat je vrienden doen
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:28 schreef Mss het volgende:
Nog net op de valreep voor vertrek een pakketje binnen. Ik kijk vanavond of het MO of CherryCulture is!
Have funquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:28 schreef Mss het volgende:
Nja ik ben geen vrienden met haar :p Maar op zich welquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Owww maar hij doet het wel openlijk?
Oh, dat is zeker handig ja!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Psychologie maar alles thuis en na ieder hoofdstuk kan ik vgt maken dus dat is wel fijn
Ja had ik ook op de hbo-vquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat is zeker handig ja!
Op de pabo hadden we altijd 4x per jaar VGT, vandaar
Ja, was bij de Pabo ook...quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja had ik ook op de hbo-vStelde echt geen fluit voor. In het vierde leerjaar moest je 32% hebben, ik had de tweede keer in het eerste jaar al 33%
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, was bij de Pabo ook...
Ik had ook de eerste toets al de punten die je in de 3e moest hebben... Faaltoetsen!
Jij geeft echt snel opquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy, wil je mij Nagel's voornaam ff PM-men?
Whihihihiquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy, wil je mij Nagel's voornaam ff PM-men?
Zumbaquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:41 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga mijn Zumba voor de Wii uitproberen. Kill me now.
Oeh, succesquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:41 schreef Dwyn het volgende:
is dat er ook tegenwoordig?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:41 schreef Dwyn het volgende:
Dat zijn hamburgersquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:42 schreef Joysa het volgende:
kookt, ik vraag wat we eten.. 'platte gehaktballen, anders duurt het zo lang'
Mannenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:42 schreef Joysa het volgende:
Laat even weten hoe die is, zit die ook nog te overwegenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:41 schreef Dwyn het volgende:
Ik vond de film wel heul zieligquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laat even weten hoe die is, zit die ook nog te overwegen
Ik heb vanmiddag het boek van "the boy in the striped pyjamas" uitgelezen. Ik verveelde me helemaal kapot, terwijl m'n vriendinnen er zo van moesten janken. Ben nu de film aan het kijken op youtube en da's zo mogelijk nog erger
.
Ja met riem voor je remote zodat de heupbewegingen gemeten worden.quote:
Haha is goed!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laat even weten hoe die is, zit die ook nog te overwegen
Ik heb vanmiddag het boek van "the boy in the striped pyjamas" uitgelezen. Ik verveelde me helemaal kapot, terwijl m'n vriendinnen er zo van moesten janken. Ben nu de film aan het kijken op youtube en da's zo mogelijk nog erger
.
coolquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja met riem voor je remote zodat de heupbewegingen gemeten worden.
[..]
Haha is goed!
wat een kookologisch wonderquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:42 schreef Joysa het volgende:
Weet je wat ik zielig vind? Dat al die Duitsers met zo'n overduidelijk Engels accent pratenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond de film wel heul zielig
quote:Joysa zegt:
gwen
ga naar de maas
zoek een steen
hang ;m in je oren
stuk goedkoper
Nog al zo'n teleurstellingquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:47 schreef PriemGirl het volgende:
En dan kom je thuis en geen MO en geen briefje....![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet je wat ik zielig vind? Dat al die Duitsers met zo'n overduidelijk Engels accent praten
Maar nee, ik kom er nog niet in. Heb een paar romans over de 2e wereld oorlog gelezen en was daarvan erg onder de indruk, maar dit doet me helemaal niks
quote:
Ja ik ook, heel naar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:49 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben in Auschwitz-Birkenau geweest. Wat een nare plek.
Je staat in de lijstquote:
Wie had nog meer vandaagquote:
Ik had een broodje en chipsquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:09 schreef Loqi het volgende:
Pasta genovese met courgette, spinazie en makreelnoooomnomnom
bleiblei stapt nu op de trein. Kookzin = wegquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had een broodje en chips![]()
Ooooooo !!! Gemenerdsquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij niet, het is een complot tegen oostbrabant
Eindelijk is de post lief.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij niet, het is een complot tegen oostbrabant
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga gewoon wat MAC spullen verkopen om mooie oorbellen en ketting te kunnen kopen
Nee, herinner me een opmerking van pakweg 2 dagen geledenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wut, beter dat dan geld opmaken waar ik andere dingen van moet betalen toch
Niet wat ik 2 dagen geleden kocht. Dingen die ik al maanden heb liggen en nooit gebruikquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, herinner me een opmerking van pakweg 2 dagen geleden
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga gewoon wat MAC spullen verkopen om mooie oorbellen en ketting te kunnen kopen
quote:
Leg is uit, ik wil mee "quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, herinner me een opmerking van pakweg 2 dagen geleden
Deze duurde best lang, soms wel 6 minuten tussen 2 postsquote:
Pfff, zoek zo wel ff terugquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leg is uit, ik wil mee "" doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |