Ging ik ook meestal heen als ik mijn auto in Eindhoven hadquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, maar ik moet mezelf er steeds aan herinneren dat ik tegenwoordig gewoon een auto heb
[..]
Ik ga naar de Limburglaan, want dichterbij!
Hier in Boxtel bij de AH welquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben geen hater, ik heb er zelfs nog nooit iets van gehoord
[..]
Is dat zo ja?
Want boxset.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb trouwens nog een extra swaplakje zaterdag, weet echt niet waarom ik die groene MO lak besteld heb.
wij hebben hier geen plus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bavaria is bij de plus in de aanbieding.
C1000? 2+1 gratis Bavariaquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij hebben hier geen plus.
Maar de nieuwe folder van Jumbo gaat morgen in, eens kijken wat die hebben
Ik denk dat ik die ook helemaal niks ga vinden; maar boxset en overal klikken en whaooooquote:
Dikke stress!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die ook helemaal niks ga vinden; maar boxset en overal klikken en whaoooo
Het feit dat jij het nog steeds over wenkbrauwen in meervoud hebt betekent dat het nooit goed op Tamara kan lijkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:08 schreef Lindytje het volgende:
Note to self: niet aan wenkbrauwen krabben als ze zwart zijn
Oh, kutquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het feit dat jij het nog steeds over wenkbrauwen in meervoud hebt betekent dat het nooit goed op Tamara kan lijken
vorige week misschien?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat wat wat? Hier bij de AH 3 kleine kratjes bavaria voor 10 euro echt waaarr
Golden Greenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb het praten over rellen gemist![]()
Bubs hoe heet die?
Filiaalgebonden denk ik dan, is franchise.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vorige week misschien?
Of wellicht een filiaalgebonden aanbieding dan?
ow die, die hoort bij de setquote:
Yes!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ow die, die hoort bij de setDan heb ik hem al
.
Maar bubs jij hebt dus ook binnen?
Ja ik denk het ook.. Naja dan verkoop ik hem welquote:
*gaat gauw exelbestand bijwerkenquote:
Schaar!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
https://docs.google.com/s(...)rb0tORmRteHREV2hVc2c![]()
Het stond zo leuk, dat ik niet gefaald hadquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
schaar, ik mis lindy, puckzzz, debsterr en milka82 achter mijn naam.
En Ooi86 had ze ook besteld en binnen, en UFT ook geloof ik!
Jij bent ook triestquote:
Jouw naam is aangepastquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
schaar, ik mis lindy, puckzzz, debsterr en milka82 achter mijn naam.
En Ooi86 had ze ook besteld en binnen, en UFT ook geloof ik!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Waw ik heb werkelijk waar geen reet gedaan vandaag![]()
![]()
Ik moet soms ook lachen om mijn eigen goeden garpquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb hier zo vaak dat ik om mijn eigen garpen moet lachen.
En dan denk ik "hoe triest, ik ga toch niet om m'n eigen garp lachen?"
En daarna denk ik "![]()
![]()
![]()
"
En daarna denk ik "I can't help myself"
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:23 schreef Joysa het volgende:
Ik zie nu pas wat je bij mij erbij hebt gezet
Ja maar ik zit gewoon op werkquote:
ooi als tweedes binnen en uft als derdes!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent ook triest
[..]
Jouw naam is aangepast
Ja en jonguh, op welke volgorde dan? Moet ik het vorige topic een beetje gaan zitten teruglezen
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooi als tweedes binnen en uft als derdes!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Waw ik heb werkelijk waar geen reet gedaan vandaag![]()
![]()
quote:
Ik kreeg om half 2 bericht dat ze binnen warenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent ook triest
[..]
Jouw naam is aangepast
Ja en jonguh, op welke volgorde dan? Moet ik het vorige topic een beetje gaan zitten teruglezen
Ik heb ook honger, maar heb net mijn nagels gedaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn rode kool en hachee zijn lekkaah![]()
![]()
![]()
* SpaceInvaders gooit rode koolquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ook honger, maar heb net mijn nagels gedaan.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders gooit rode kool
Ja dat !quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Voedsel, ik wil het. Naar huis wil ik ook.
Extreme couponing is gaaaaffff!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nagel, ken je Hoarders al op TLC?
Of Extreme Couponing?
Ik ga straks eens even kijkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god, ik heb nog een ziek TLC-programma op Youtube gevonden: My strange addiction...
I feel so normal now!
Extreme couponing welquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nagel, ken je Hoarders al op TLC?
Of Extreme Couponing?
Nog 7 minquote:
Ommmnomnomnomnomnom!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:52 schreef BGTes het volgende:
Oooh fuck dat, ik ga gewoon spareribs bestellen
Oehhh, nicequote:Op dinsdag 8 november 2011 16:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whoah, krijg net een doos spul van een kennis met een MOOIwinkel2 Chanellakjes, 2 setjes oogschaduws en een bosje lipsticks
En binnenkort mag ik een keer komen neuzen tussen haar stash
dat kun je toch wel raden? Je bent er zelf 1 tenslottequote:Op dinsdag 8 november 2011 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Extreme couponing wel
En waar gaat Hoarders over? Nog meer dingen waardoor ik de illusie krijg dat ik normaal ben?
kutquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kun je toch wel raden? Je bent er zelf 1 tenslotte
Kijk, dat zijn de momenten waar je het voor doetquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:00 schreef BGTes het volgende:
Tijdens het schijten Wordfeuden en dan 'poep' en 'drukken' neer kunnen leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |