quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Het schiet inderdaad voor geen meter op.
Die van mij wil je niet, al flink aan gort.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:43 schreef Cue_ het volgende:
Wil iemand van rug wisselen? Mijn concentratie kan er namelijk niet mee overweg. Misschien dat een nieuwe wat beter contact kan leggen.
Doet ie tijdens t werken heel veel pijn? zo ja, dan wil ik hem niet, zo niet, dan wil ik hem!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Die van mij wil je niet, al flink aan gort.
Ik moet nog heel veel werk verzinnen vandaag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de dag juist snel gaan en ik moet nog zo veel doen
Het valt nu mee, scheelt per dag. Maar goed, genitische aandoening aan de rug, wil je niet overnemen. Alles is al flink lang aan het slijten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doet ie tijdens t werken heel veel pijn? zo ja, dan wil ik hem niet, zo niet, dan wil ik hem!
16:00? nice. Ik mag nog tot 16:50, maar ik val nu af en toe al in slaap.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik nog maar voor 70 minuten werk te verzinnen, valt mee.
gvd ik zit hier nog tot tien uur denk ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik nog maar voor 70 minuten werk te verzinnen, valt mee.
Backbuddiesquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die van mij wil je niet, al flink aan gort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft nooit bestaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:55 schreef Cue_ het volgende:
Kan iemand aub op zoek gaan naar de humor van Godt?
Duurt nog veul te lang!quote:
Doodverwensing, ban!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, maar hij maakt nou al grapjes van niveau Krea/rival
Jij liever dan ik! Dan zit ik al LANG aan het bier.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gvd ik zit hier nog tot tien uur denk ik
En kan je al je broeken weggooien!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij liever dan ik! Dan zit ik al LANG aan het bier.
Zwangerschapskleding aangeschaft?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje die verstelbaar is. Bierbuik-proof.
Dat leek me verstandig. Anders blijf ik bezig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zwangerschapskleding aangeschaft?
Dan kunnen we weer aan de drank/drugs en kunnen we uitslapen. Wat een ellende.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
Waarom is de week nog niet voorbij? Oh crap, dan is het weekend.
Uitslapen, goeie!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer aan de drank/drugs en kunnen we uitslapen. Wat een ellende.
Ja ja bla blaquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer aan de drank/drugs en kunnen we uitslapen. Wat een ellende.
Weekend!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
Waarom is de week nog niet voorbij? Oh crap, dan is het weekend.
Het is de mijnequote:
partypooperquote:
alweer?quote:
aah zo te zien ben je uitgenodigd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dat kutfeest.
In die kutstad.
Met die kutlui.
Na die vele jaren ben je het natuurlijk ook wel een keer zat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft hem al heel vaak gevierd ja.
Ik ging zaterdag stappen, om 6:00 lag ik erin, om 11:15 stond ik er alweer naast. Uitslapen kan ik niet meer.quote:
Nee, ze viert haar verjaardag bij mij in de buurt.quote:
Niet eens uitgenodigd?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee, ze viert haar verjaardag bij mij in de buurt.
Ik ken het, lag er rond 5:00 in en was om 8:00 weer wakker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ging zaterdag stappen, om 6:00 lag ik erin, om 11:15 stond ik er alweer naast. Uitslapen kan ik niet meer.
Utreg?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga wel mijn best doen hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat je een leuk feest zal hebben, inclusief toffe pre- en after.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga wel mijn best doen hoor.
'Ouderdom'.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken het, lag er rond 5:00 in en was om 8:00 weer wakker..
Zeker als je op maandag ook pas om 1:30 slaapt en er dinsdag om 6:30 weer uit moet en het dinsdag ook niet heel vroeg gaat worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En maandag en dinsdag half slapend op het werk
Neequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:33 schreef BukkakeBaas het volgende:
Hebben jullie de uitnodiging al ontvangen van Missb's feestje?
The Clash treedt weer op?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zaterdag naar London calling
dat is die van de orgie toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:33 schreef BukkakeBaas het volgende:
Hebben jullie de uitnodiging al ontvangen van Missb's feestje?
Gewoon negeren!quote:
Je bedoelt onze mini bukkakemeet met Missb? Nee, da's wat anders. Dit is haar 42e verjaardagfeest...quote:
Ik was even bang dat je haar nog heel lang liet wachten.. maar het is al in zicht gelukkig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:37 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Je bedoelt onze mini bukkakemeet met Missb? Nee, da's wat anders. Dit is haar 42e verjaardagfeest...
Thank god for small favorsquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je haar nog heel lang liet wachten.. maar het is al in zicht gelukkig.
fotoquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
M'n winterjas is binnen en hij is tof
Nu alleen nog even breken met vriending. Want jezelf in een dominante positie onder laten yoghurren door twee bezette mannen is natuurlijk not done.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je haar nog heel lang liet wachten.. maar het is al in zicht gelukkig.
jezusquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:45 schreef Cue_ het volgende:
Lol een mailing binnen het bedrijf dat je bedrijfsmail niet gebruikt mag worden voor inschrijving bij Facebook.. Sukkels die dat doen
Ik zal maar niet zeggen wat je kunt doen met die yoghurt van je hequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:47 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Nu alleen nog even breken met vriending. Want jezelf in een dominante positie onder laten yoghurren door twee bezette mannen is natuurlijk not done.
Dat heb je zo gedaan toch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:47 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Nu alleen nog even breken met vriending. Want jezelf in een dominante positie onder laten yoghurren door twee bezette mannen is natuurlijk not done.
quote:
in de here?quote:
Nee, ik geloof nergens in. En terecht blijkt wel.quote:
Ah okquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:37 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Je bedoelt onze mini bukkakemeet met Missb? Nee, da's wat anders. Dit is haar 42e verjaardagfeest...
zielig voor je kindquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik geloof nergens in. En terecht blijkt wel.
Glimmende vuilniszakmodel?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
M'n winterjas is binnen en hij is tof
Je zie ttoch.. naakt, maar rokje en pompoms.. rare winterjas maar ach. .ieder zo zijn smaak hequote:
De cevapjes op smaak brengen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat je kunt doen met die yoghurt van je he
geen sinterklaas, geen kerst...zelfs geen verstopte eieren met pasenquote:
Stik er maar in.quote:
Nee, juist niet. Hoe eerder hij het weet hoe beter.quote:
Vuige nihilistquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
zin inquote:8 november a.s.:
Avond van De Rol van de Media in het Strafrecht
Avondvoorzitter: Twan Huys
Sprekers: mr. Gerard Spong, mr. Theo Hiddema, John van den Heuvel en prof. mr. Taru Spronken
Datum: Dinsdag 8 november 2011, vanaf 18.15 uur
Locatie: Aula in de Economiefaculteit, Tongersestraat 53, Maastricht
Ik geloof in mezelf!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een kind kan beter ergens in geloven.. het liefst zo laat mogelijk pas beseffen hoe fucked up de wereld is.. anders zielig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:52 schreef missbehavin het volgende:
Nee, juist niet. Hoe eerder hij het weet hoe beter.
Ja.. Hou ik het nog even voor me, oke.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een kind kan beter ergens in geloven.. het liefst zo laat mogelijk pas beseffen hoe fucked up de wereld is.. anders zielig.
Tof.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanavond naar themalezing
[..]
zin in
Je bent oké, D...quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo hoort het!quote:
Ander keertje weer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:55 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Nou zeg, doe eens lief tegen je balkanbroeder.
En slechts 3 ervan zijn goede filmsquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:27 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
1. Tiny People On the Beach, Giant Heads in the Clouds
Ik wist wel dat je een December Boys fan wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En slechts 3 ervan zijn goede films
Het zal wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:26 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik hoop het met heel m'n hart...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een December Boys fan was
das een tekenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:35 schreef CherryLips het volgende:
kak, internetbankieren ligt eruit bij ABN. Mooi, zat midden in een bestelling
Chocolade moet je ook gewoon in de winkel kopen johquote:
Iedereenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
Hier nog meer mensen bij wie whatsapp het niet doet?
whatsup?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
Met je iPhone?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:35 schreef CherryLips het volgende:
kak, internetbankieren ligt eruit bij ABN. Mooi, zat midden in een bestelling
Nee, maar Cl dr internetbankieren ligt er uit. Misschien heeft het met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik betaal ook liever voor dingen die ik gratis kan krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
Bij mij doet whatsapp het niet.
Komt waarschijnlijk omdat ik geen pauper ben en het niet heb geinstalleerd.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
Moest je ideal doen?quote:
Ik moest iDeal gebruiken, dus ik heb geen idee wat nu de status van m'n bestelling is, of ik het alsnog handmatig kan doen of niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moest je ideal doen?
Of handmatig overboeken?
Handmatig kan je het misschien doen met de ABN App
Denken dat Whatsapp gratis is en zal blijvenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik betaal ook liever voor dingen die ik gratis kan krijgen
Dan zou ik gewoon je telefoon weg gooien met al die prijsafspraken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik betaal liever voor iets waar het duidelijk is wat de kosten zijn ja.
Cujoquote:
Tot nu toe is het gratis, om er dan geen gebruik van te maken is gewoon zonde.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denken dat Whatsapp gratis is en zal blijven
Jij denkt dat Whatsapp het altijd gratis zal houden, dat ze het uit de goedheid van hun hart doen?
Jij denkt dat de telecom bedrijven hun inkomsten achteruit zien blijven gaan en niet een manier bedenken om die terug te krijgen?
Dat gebruik ik ook!quote:
whatsapp is sowieso alleen t eerste jaar gratis hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denken dat Whatsapp gratis is en zal blijven
Jij denkt dat Whatsapp het altijd gratis zal houden, dat ze het uit de goedheid van hun hart doen?
Jij denkt dat de telecom bedrijven hun inkomsten achteruit zien blijven gaan en niet een manier bedenken om die terug te krijgen?
eeh whut?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
whatsapp is sowieso alleen t eerste jaar gratis hoor
Dat wist ik zelfsquote:
Volgens mij heb ik het al een jaar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs
1 jaar om je verslaafd te maken, en als je niet meer zonder kunt (peer-pressure), BETALEN!
mijne verloopt 12 decemberquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het al een jaar.
ow da's 10 centquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ff kijken onder accountinstellingen cl
dan kost t 2 dollar per jaar maar toch
gewoon verwijderen en nogmaals installeren en dan heb je weer gratis versie (tenminste, was zo tot paar maanden terug)quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niet op de iphonequote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t wordt geregistreerd op je telefoonnummer hoor.. ik heb nml 2 telefoons gehad t afgelopen jaar, t kan ook maar op 1 telefoon staan dus sim wisselen kan nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gewoon verwijderen en nogmaals installeren en dan heb je weer gratis versie (tenminste, was zo tot paar maanden terug)
ik heb het tot 2x toe opnieuw geinstalleerd op dezelfde telefoon.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t wordt geregistreerd op je telefoonnummer hoor.. ik heb nml 2 telefoons gehad t afgelopen jaar, t kan ook maar op 1 telefoon staan dus sim wisselen kan niet
oke en daarna betaal je niets meer? ik betaal dus vanaf 12 dec 2 dollar voor n jaar, nou primaquote:
en dan reset hij de startduur? are you sure? hier niet hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb het tot 2x toe opnieuw geinstalleerd op dezelfde telefoon.
Ik kreeg destijds de melding dat het jaar was afgelopen, eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd en werkte perfect. Kan zijn dat dat nu veranderd is natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
en dan reset hij de statduur? are you sure? hier niet hoor
Nee dus, eenmalig 80quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oke en daarna betaal je niets meer? ik betaal dus vanaf 12 dec 2 dollar voor n jaar, nou prima
ach 2 dollar per jaar is wel te overzienquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kreeg destijds de melding dat het jaar was afgelopen, eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd en werkte perfect. Kan zijn dat dat nu veranderd is natuurlijk.
ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ach 2 dollar per jaar is wel te overzien
Daar kom ik alleen als ik behoefte heb aan leedvermaak.quote:
Zoals ik al zei, het kan heel goed aan mij liggenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:20 schreef Memento-Mori het volgende:
hier vind ik de kou best meevallen
Het is hier lekker hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
Boh, wat is het koudKan ook aan mij liggen..
Het zonnige zuidenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh wacht in Enschede 7 graden, Maastricht 11
Hier nietquote:
Mijn medelevenquote:
Lief. Maar ik heb er geen fuck aan he, dat snap je.quote:
Ik had je met plezier een warme trui gegeven, maar jij kiest ervoor om zo ver weg in het hoge noorden te wonen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief. Maar ik heb er geen fuck aan he, dat snap je.
Een warme trui won't doquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had je met plezier een warme trui gegeven, maar jij kiest ervoor om zo ver weg in het hoge noorden te wonen.
Android-users.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee dus, eenmalig 80
Android gratis downloaden tot wat jij nu zegt
Omdat de android mensen eerst niet 80 cent wilde betalen
quote:
Schat, er zijn wel ergere dingen mis met me dan mijn foonquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:43 schreef Q. het volgende:
Ik zou me er dood voor schamen om zo'n schaamteloos gekopieerd inferieur kutsysteem te gebruiken. Then again, ik gebruik ook Windows, ook al zoiets.
Ik zat er juist aan te denken om de Wildfire te kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:43 schreef Q. het volgende:
Ik zou me er dood voor schamen om zo'n schaamteloos gekopieerd inferieur kutsysteem te gebruiken. Then again, ik gebruik ook Windows, ook al zoiets.
Kom maar bij mij hoor CLquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat er juist aan te denken om de Wildfire te kopen.
Ja ja, vissert... kom maar op met die pic.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:47 schreef dawg het volgende:
mijn nieuwe bril staat echt super. dat wilde ik even kwijt.
Dat is toch liefquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
Boh, een superlief smsje van mijn moeder, dat ze had gemerkt dat ik zo down ben.. Wat moet ik daar nou mee?
vissert? als je me zou kennen (quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, vissert... kom maar op met die pic.
Ja, enormquote:
Hmm... ik kan me vaag iets herinneren..quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
vissert? als je me zou kennen () zou je weten dat ik niet zo snel pics post. gewoon vrijwel nooit, eigenlijk.
Maar ik ben veel leuker. En slanker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om een wildfire te kopen moet ze bij mij zijn
rasta?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm... ik kan me vaag iets herinneren..
quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben veel leuker. En slanker.
Hoewel jij op het moment vast beter gezelschap bentquote:
Een rozequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om een wildfire te kopen moet ze bij mij zijn
Doubt it.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel jij op het moment vast beter gezelschap bent
en hou eens op met je depri bui, jongedame.quote:
Sorry babe, no can do.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
en hou eens op met je depri bui, jongedame.
Ik geloof er niets van!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat, er zijn wel ergere dingen mis met me dan mijn foon
tuurlijk wel. the bitter end is wel heel dramatisch he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe 3GS kost niet zoveel meer hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, een 3G. Maar die is met vlagen retetraag.
Deze ga je nu niet winnen chub...quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doubt it.
Ik heb honger en zit weer aan zo'n stomme salade.
Ik ben chagrijnig dus
Die van mijquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:55 schreef dawg het volgende:
ik zou wel een iphone willen als die het formaat had van een ipod touch.
En leukere knopjes.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben veel leuker. En slanker.
Dan zit ik volgend jaar weer met hetzelfde gezeik. Kan ik net zo goed een 4S met een abonnement nemen.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk wel. the bitter end is wel heel dramatisch he.Ik? Dramatisch? Nou ja zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Oh je wil er een wedstrijd van maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deze ga je nu niet winnen chub...
Zeg hou jij je er even buiten.quote:
nee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mijHij is alleen wat dikker. Psst, kopen?
Het is mijn internetavond. Maak de borstjes maar vast nat!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg hou jij je er even buiten.
Ik maak niks nat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:00 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Het is mijn internetavond. Maak de borstjes maar vast nat!
wie ben jij eigenlijk? huppelmuts? of een kerel? of lesbo? het kan hier allemaal.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:00 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Het is mijn internetavond. Maak de borstjes maar vast nat!
Nope. Hoeft vandaag niet, kind eet niet thuis.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. en nu niet meer zo aanstellen. ga koken!
dus eet je niks zeker?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nope. Hoeft vandaag niet, kind eet niet thuis.
Ik heb helemaal geen zin om chubby te etenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
dus eet je niks zeker?
niet doen, bestel wat kebab ofzo. of bel roy op en doe hem een schort om.
wat is chubby eten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om chubby te eten
Je mag mijn salade wel hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om chubby te eten
Roy is chubbyquote:
niet echt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zo heel goed aangeprezen he
Kleaun van 2955. Bans mogen niet besproken worden. Tipje v/d sluier: a penis was involved.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
wie ben jij eigenlijk? huppelmuts? of een kerel? of lesbo? het kan hier allemaal.
nochtans een serieuze vraag.
Ik dacht trouwens dat je met vakantie was, of was dat een afleidingsmanoueoueuevre?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:06 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Kleaun van 2955. Bans mogen niet besproken worden. Tipje v/d sluier: a penis was involved.
die ban interesseert me niet, de naam bij het nummertje wat meer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:06 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Kleaun van 2955. Bans mogen niet besproken worden. Tipje v/d sluier: a penis was involved.
En ik zit aan de salades.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als jij je bammetjes steeds vergeet gaat het wel hard ja.
Dat was het gerucht ja... ik weet van niks.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat je met vakantie was...
Zitten al op mijn broodje marioquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
* dawgie wortel naar binnen duwt...
das gezond. wortels eten.
Ik ga je huiswerk niet maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
die ban interesseert me niet, de naam bij het nummertje wat meer.
dus wie was je dan?
Als je een echte batser bent, tief je dat frituur in de vuilcontainer!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik zit aan de salades.
Al een week niks gefrituurds op
dat fobo ziet eruit als een onz-user. waar ik niks mee heb. succes met je nieuwe account!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:09 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik ga je huiswerk niet maken.Zo moeilijk is dat niet te vinden...
Kan niet, heb hem nodig voor klanten hequote:Op dinsdag 8 november 2011 18:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Als je een echte batser bent, tief je dat frituur in de vuilcontainer!
Moet je een biologisch en veganistisch restaurant beginnen. Dat lijkt me echt iets voor jou.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan niet, heb hem nodig voor klanten he
Ja hequote:Op dinsdag 8 november 2011 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je een biologisch en veganistisch restaurant beginnen. Dat lijkt me echt iets voor jou.
Plaats het frituur in een afgesloten ruimte en geef alleen de klanten een sleutel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan niet, heb hem nodig voor klanten he
Ik heb hem ook nog nooit gehadquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is een broodje mario..Moet je maar vaker in utrecht komen
moet je me maar uitnodigen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaan we wel een keer samen eten!!quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:17 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je me maar uitnodigen.
ben er zaterdag wel langs gekomen. met de trein. voelde je de tintelingen niet toen ik in de buurt was?Nee sorry.. Toen voelde ik heeeel iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha
dus
nee, uniek. aangezien minder dan 20% van de nederlanders gezond en volgens die vijfschijf eet. ik ben dus uniek.quote:
Utrecht!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:16 schreef Evie het volgende:
[..]
De Schijf van Vijf is nogal een achterhaald idee uit vervlogen tijden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, uniek. aangezien minder dan 20% van de nederlanders gezond en volgens die vijfschijf eet. ik ben dus uniek.
Wat een mooie simpele tijden waren dat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:25 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
De Schijf van Vijf is nogal een achterhaald idee uit vervlogen tijden.In de jaren '80 kon je wel 150 jaar oud worden als je maar genoeg melk dronk.
tuurlijk. en elke dag junkfood kan ook geen kwaad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:25 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
De Schijf van Vijf is nogal een achterhaald idee uit vervlogen tijden.In de jaren '80 kon je wel 150 jaar oud worden als je maar genoeg melk dronk.
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk. en elke dag junkfood kan ook geen kwaad.![]()
Of elke dag bier!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk. en elke dag junkfood kan ook geen kwaad.![]()
Zeker wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een mooie simpele tijden waren dat.
Ja. Moet ze eens mee ophouden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze maakt zich gewoon zorgen om je.
Dat doen moeders soms
Want dat zou jij ook doen als het om je kleine man zou gaanquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Moet ze eens mee ophouden.
Ach hou je mond.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want dat zou jij ook doen als het om je kleine man zou gaan
Jij toch niet! Hoewel het niet waar is wat je zegt.quote:
Trek je nu mijn wijsheid in twijfel?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij toch niet! Hoewel het niet waar is wat je zegt.
In dit geval wel ja.quote:
Doe eens lief jij.quote:
are you sure?quote:
Zeg ik ooit iets met nare intenties? Wellicht zeg ik niet wat je wil horen, maar alles is goed bedoeld.quote:
Nee, ik zeg ook nergens dat je het niet goed bedoelt schat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeg ik ooit iets met nare intenties? Wellicht zeg ik niet wat je wil horen, maar alles is goed bedoeld.
Als dat maar duidelijk is!quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik zeg ook nergens dat je het niet goed bedoelt schat.
Ja natuurlijk muts!quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:04 schreef L-E het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door de juf van mijn zoon.
Mijn zoon heeft een juf. Ik vind het zo'n megastap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |