quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Het schiet inderdaad voor geen meter op.
Die van mij wil je niet, al flink aan gort.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:43 schreef Cue_ het volgende:
Wil iemand van rug wisselen? Mijn concentratie kan er namelijk niet mee overweg. Misschien dat een nieuwe wat beter contact kan leggen.
Doet ie tijdens t werken heel veel pijn? zo ja, dan wil ik hem niet, zo niet, dan wil ik hem!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Die van mij wil je niet, al flink aan gort.
Ik moet nog heel veel werk verzinnen vandaag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de dag juist snel gaan en ik moet nog zo veel doen
Het valt nu mee, scheelt per dag. Maar goed, genitische aandoening aan de rug, wil je niet overnemen. Alles is al flink lang aan het slijten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doet ie tijdens t werken heel veel pijn? zo ja, dan wil ik hem niet, zo niet, dan wil ik hem!
16:00? nice. Ik mag nog tot 16:50, maar ik val nu af en toe al in slaap.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik nog maar voor 70 minuten werk te verzinnen, valt mee.
gvd ik zit hier nog tot tien uur denk ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik nog maar voor 70 minuten werk te verzinnen, valt mee.
Backbuddiesquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die van mij wil je niet, al flink aan gort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft nooit bestaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:55 schreef Cue_ het volgende:
Kan iemand aub op zoek gaan naar de humor van Godt?
Duurt nog veul te lang!quote:
Doodverwensing, ban!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, maar hij maakt nou al grapjes van niveau Krea/rival
Jij liever dan ik! Dan zit ik al LANG aan het bier.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gvd ik zit hier nog tot tien uur denk ik
En kan je al je broeken weggooien!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij liever dan ik! Dan zit ik al LANG aan het bier.
Zwangerschapskleding aangeschaft?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje die verstelbaar is. Bierbuik-proof.
Dat leek me verstandig. Anders blijf ik bezig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zwangerschapskleding aangeschaft?
Dan kunnen we weer aan de drank/drugs en kunnen we uitslapen. Wat een ellende.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
Waarom is de week nog niet voorbij? Oh crap, dan is het weekend.
Uitslapen, goeie!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer aan de drank/drugs en kunnen we uitslapen. Wat een ellende.
Ja ja bla blaquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer aan de drank/drugs en kunnen we uitslapen. Wat een ellende.
Weekend!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
Waarom is de week nog niet voorbij? Oh crap, dan is het weekend.
Het is de mijnequote:
partypooperquote:
alweer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |