quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Het schiet inderdaad voor geen meter op.
Die van mij wil je niet, al flink aan gort.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:43 schreef Cue_ het volgende:
Wil iemand van rug wisselen? Mijn concentratie kan er namelijk niet mee overweg. Misschien dat een nieuwe wat beter contact kan leggen.
Doet ie tijdens t werken heel veel pijn? zo ja, dan wil ik hem niet, zo niet, dan wil ik hem!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Die van mij wil je niet, al flink aan gort.
Ik moet nog heel veel werk verzinnen vandaag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de dag juist snel gaan en ik moet nog zo veel doen
Het valt nu mee, scheelt per dag. Maar goed, genitische aandoening aan de rug, wil je niet overnemen. Alles is al flink lang aan het slijten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doet ie tijdens t werken heel veel pijn? zo ja, dan wil ik hem niet, zo niet, dan wil ik hem!
16:00? nice. Ik mag nog tot 16:50, maar ik val nu af en toe al in slaap.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik nog maar voor 70 minuten werk te verzinnen, valt mee.
gvd ik zit hier nog tot tien uur denk ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik nog maar voor 70 minuten werk te verzinnen, valt mee.
Backbuddiesquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die van mij wil je niet, al flink aan gort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft nooit bestaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:55 schreef Cue_ het volgende:
Kan iemand aub op zoek gaan naar de humor van Godt?
Duurt nog veul te lang!quote:
Doodverwensing, ban!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, maar hij maakt nou al grapjes van niveau Krea/rival
Jij liever dan ik! Dan zit ik al LANG aan het bier.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gvd ik zit hier nog tot tien uur denk ik
En kan je al je broeken weggooien!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij liever dan ik! Dan zit ik al LANG aan het bier.
Zwangerschapskleding aangeschaft?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje die verstelbaar is. Bierbuik-proof.
Dat leek me verstandig. Anders blijf ik bezig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zwangerschapskleding aangeschaft?
Dan kunnen we weer aan de drank/drugs en kunnen we uitslapen. Wat een ellende.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
Waarom is de week nog niet voorbij? Oh crap, dan is het weekend.
Uitslapen, goeie!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer aan de drank/drugs en kunnen we uitslapen. Wat een ellende.
Ja ja bla blaquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer aan de drank/drugs en kunnen we uitslapen. Wat een ellende.
Weekend!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
Waarom is de week nog niet voorbij? Oh crap, dan is het weekend.
Het is de mijnequote:
partypooperquote:
alweer?quote:
aah zo te zien ben je uitgenodigd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dat kutfeest.
In die kutstad.
Met die kutlui.
Na die vele jaren ben je het natuurlijk ook wel een keer zat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft hem al heel vaak gevierd ja.
Ik ging zaterdag stappen, om 6:00 lag ik erin, om 11:15 stond ik er alweer naast. Uitslapen kan ik niet meer.quote:
Nee, ze viert haar verjaardag bij mij in de buurt.quote:
Niet eens uitgenodigd?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee, ze viert haar verjaardag bij mij in de buurt.
Ik ken het, lag er rond 5:00 in en was om 8:00 weer wakker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ging zaterdag stappen, om 6:00 lag ik erin, om 11:15 stond ik er alweer naast. Uitslapen kan ik niet meer.
Utreg?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga wel mijn best doen hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat je een leuk feest zal hebben, inclusief toffe pre- en after.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga wel mijn best doen hoor.
'Ouderdom'.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken het, lag er rond 5:00 in en was om 8:00 weer wakker..
Zeker als je op maandag ook pas om 1:30 slaapt en er dinsdag om 6:30 weer uit moet en het dinsdag ook niet heel vroeg gaat worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En maandag en dinsdag half slapend op het werk
Neequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:33 schreef BukkakeBaas het volgende:
Hebben jullie de uitnodiging al ontvangen van Missb's feestje?
The Clash treedt weer op?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zaterdag naar London calling
dat is die van de orgie toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:33 schreef BukkakeBaas het volgende:
Hebben jullie de uitnodiging al ontvangen van Missb's feestje?
Gewoon negeren!quote:
Je bedoelt onze mini bukkakemeet met Missb? Nee, da's wat anders. Dit is haar 42e verjaardagfeest...quote:
Ik was even bang dat je haar nog heel lang liet wachten.. maar het is al in zicht gelukkig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:37 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Je bedoelt onze mini bukkakemeet met Missb? Nee, da's wat anders. Dit is haar 42e verjaardagfeest...
Thank god for small favorsquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je haar nog heel lang liet wachten.. maar het is al in zicht gelukkig.
fotoquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
M'n winterjas is binnen en hij is tof
Nu alleen nog even breken met vriending. Want jezelf in een dominante positie onder laten yoghurren door twee bezette mannen is natuurlijk not done.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je haar nog heel lang liet wachten.. maar het is al in zicht gelukkig.
jezusquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:45 schreef Cue_ het volgende:
Lol een mailing binnen het bedrijf dat je bedrijfsmail niet gebruikt mag worden voor inschrijving bij Facebook.. Sukkels die dat doen
Ik zal maar niet zeggen wat je kunt doen met die yoghurt van je hequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:47 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Nu alleen nog even breken met vriending. Want jezelf in een dominante positie onder laten yoghurren door twee bezette mannen is natuurlijk not done.
Dat heb je zo gedaan toch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:47 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Nu alleen nog even breken met vriending. Want jezelf in een dominante positie onder laten yoghurren door twee bezette mannen is natuurlijk not done.
quote:
in de here?quote:
Nee, ik geloof nergens in. En terecht blijkt wel.quote:
Ah okquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:37 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Je bedoelt onze mini bukkakemeet met Missb? Nee, da's wat anders. Dit is haar 42e verjaardagfeest...
zielig voor je kindquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik geloof nergens in. En terecht blijkt wel.
Glimmende vuilniszakmodel?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
M'n winterjas is binnen en hij is tof
Je zie ttoch.. naakt, maar rokje en pompoms.. rare winterjas maar ach. .ieder zo zijn smaak hequote:
De cevapjes op smaak brengen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat je kunt doen met die yoghurt van je he
geen sinterklaas, geen kerst...zelfs geen verstopte eieren met pasenquote:
Stik er maar in.quote:
Nee, juist niet. Hoe eerder hij het weet hoe beter.quote:
Vuige nihilistquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik geloof nergens in. En terecht blijkt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |