Zijn er meer mensen die muziek van (ver) voor hun tijd heel lang als 'suf' hebben beschouwd, terwijl ze het nu met veel plezier op zetten?
Ik kan me niet herinneren dat ik dat tien jaar geleden erg veel deed (wat discoplaatjes daargelaten, maar ja, dat leek dan weer op de filterdisco-house die je rond 2000 veel had).

Verder zag ik muziek van ver voor m'n tijd gewoon als radio-behang, iets wat er nou eenmaal was en waarvoor de radio niet persé uit ging, maar wat verder niet boeiend genoeg was om vrijwillig te gaan luisteren.
Even de meest recente 'ver voor mijn tijd'-ontdekking posten, uit 1974 (ook al zegt de informatie bij de YouTube file iets anders):
Edit: leuk topic om te lezen, het eerdergenoemde
40+ / Waarom leven 40 plussers qua muzieksmaak in het verleden? , als inmiddels dertigplusser met niet bijzonder vooruitstrevende smaak.

Leuke quote ook ergens: "Internet heeft veel muziek, die mij toen in dat Limburgse dorpje van drie friettenten en een kerk niet bereikte, alsnog aangereikt. Het heeft in die zin de oudere broer die je kan gidsen, maar die ik niet had, alsnog vervangen." (daar mag je híer 'dat Brabantse dorpje' van maken)
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2013 04:36:16 ]