SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game Informer: Magazine scansOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gameplay Debut Trailer: Geanimeerde screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server:
178.63.54.5:9987
BF3 Server (max 32 slots):
.:: NSFC ::. Not Suited For Civilians
Admin voor kick(TS): Civilian/Patrocious of BrainPulse/Bogardo
BF3 Server (max 32 slots):
i3D.net -=band of fok!kers=- NL Ranked
Admin voor kick(xfire): jedi05071977 of kogelvoer
Zoals vermeld, verzoekjes worden ingewilligd en we kicken voor Fokkers. Handigst is gewoon TS joinen.
We kijken het even aan om de juiste balans te vinden en dan gaan we enkele extra admins aanwijzen. Een kleine bijdrage is altijd welkom. We hebben nu 7 betalende leden. Kosten zijn 33 euro per maand voor de server en ik deel het bedrag per maand door het aantal leden en alles wat extra betaald wordt schuift door naar volgende maand.
Band of FOK!ers Platoon:
Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon:
FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: foknaam -> Ingame naamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor hardware vragen:
Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Maar daar staan ze dan weer niet voor hequote:Op dinsdag 8 november 2011 13:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Maar ondertussen vind PETA het niet erg dat je honderden "mensen" dood moet schieten in het spel
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Net Metro gespeeld, helaas nietquote:
League of Legendsquote:
569,754
World of Warcraft
511,774
Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer
411,195
Battlefield 3
325,168
Call of Duty 2 Multiplayer
211,811
nee
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Xfire waarschijnlijk. Totaal niet representatief dus.quote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Het is deels representatief..er zitten dagelijks zo'n 150k gamers op x-fire. Genoeg mensen om het statistisch te verantwoordenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:03 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Xfire waarschijnlijk. Totaal niet representatief dus.
AFCA
Vind ik dus van niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is deels representatief..er zitten dagelijks zo'n 150k gamers op x-fire. Genoeg mensen om het statistisch te verantwoorden
Xfire zijn veel hardcore gamers. Je moet eigenlijk cijfers van steam hebben maar die heeft geen battlefield
Dus zul je naar consoles moeten kijken. En ik durf daar te wedden dat mw3 mw2 allang heeft ingehaald en bf 3 er onder ligt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Hoezo naar consoles? Ik heb het alleen over de PC. Ook op de steam cijfers ligt MW2 en BO erg laag. COD4 wordt nog steeds meer gespeeld, COD2 zelfs meer op xifre dan BO en MW2 op steam.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:07 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Vind ik dus van niet.
Xfire zijn veel hardcore gamers. Je moet eigenlijk cijfers van steam hebben maar die heeft geen battlefield
Dus zul je naar consoles moeten kijken. En ik durf daar te wedden dat mw3 mw2 allang heeft ingehaald en bf 3 er onder ligt.AFCA
dat xfire Totaal niet representatief is snap ik wel. Maar mw3 al meer als mw2quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:07 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Vind ik dus van niet.
Dus zul je naar consoles moeten kijken. En ik durf daar te wedden dat mw3 mw2 allang heeft ingehaald en bf 3 er onder ligt.nee...
Ben altijd cod speler geweest maar BF3 vind ik wel super gaaf. mw3 haal ik ook wel. Maar voorlopig nog eerst bf3
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Sarcastisch bedoeld of complimentje?quote:
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Nee, had een paar leuke potjes net en hij zit geloof ik ook vol nu. Geen gezeik en goed bevolkt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sarcastisch bedoeld of complimentje?-weg-![]()
Klopt niveau ligt over het algemeen ook niet al te hoog dus lekker veel kils altijdquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:11 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee, had een paar leuke potjes net en hij zit geloof ik ook vol nu. Geen gezeik en goed bevolkt.
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Omdat je niet op de pc kunt zien hoeveel mensen er in totaal BF3 spelen. Die statistieken zijn er wel bij MS en Sony. Daarom.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo naar consoles? Ik heb het alleen over de PC. Ook op de steam cijfers ligt MW2 en BO erg laag. COD4 wordt nog steeds meer gespeeld, COD2 zelfs meer op xifre dan BO en MW2 op steam.
Volgens de stats van steam heeft Mw3 mw2 allang ingehaald. en BO staat niet meer in dat lijstje
en over mw1 zeg ik weer dat xfire niet representatief is. en dat je dat niet kunt zeggenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

En waarom is x-fire niet representatief? Het zijn veel PC gamers die er op zitten, het zegt wel iets over de algemene trend in PC gaming. En wat ik zei over CoD4 klopt wel gewoon, je kunt toch de hours played vergelijken met Steam?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat je niet op de pc kunt zien hoeveel mensen er in totaal BF3 spelen. Die statistieken zijn er wel bij MS en Sony. Daarom.
Volgens de stats van steam heeft Mw3 mw2 allang ingehaald. en BO staat niet meer in dat lijstje
en over mw1 zeg ik weer dat xfire niet representatief is. en dat je dat niet kunt zeggen
Bijv afgelopen 8 uur is er 91252 uur CoD4 gespeeld via X-fire, tel bij daarop dat een deel van de CoD4 community geen x-fire heeft kun je zien dat het meer wordt gespeeld dan MW2 en BO bij elkaar in totaal uren gespeeld. MW3 ook nog, maar die is net uit dus dat is nog geen eerlijke vergelijkingAFCA
Xfire zit vol hardcore gamers. echt 70% is hardcore gamer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En waarom is x-fire niet representatief? Het zijn veel PC gamers die er op zitten, het zegt wel iets over de algemene trend in PC gaming. En wat ik zei over CoD4 klopt wel gewoon, je kunt toch de hours played vergelijken met Steam?
Bijv afgelopen 8 uur is er 91252 uur CoD4 gespeeld via X-fire, tel bij daarop dat een deel van de CoD4 community geen x-fire heeft kun je zien dat het meer wordt gespeeld dan MW2 en BO bij elkaar in totaal uren gespeeld. MW3 ook nog, maar die is net uit dus dat is nog geen eerlijke vergelijking
Nu is dat ook wel een beetje zo voor PC als platform maar de verdeling is niet zo als die in werkelijkheid is. Dat is een beetje de reden waaromWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Xfire is het meest nutteloze programma ooit.![]()
Lekker chatten met je game-matties.![]()
Ga gewoon praten op TeamSpeak of Skype.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 14:59:32 ]![]()
Heb nog een aantal vragen:
1) Heeft de Limited Edition ook nog iets anders dan gratis Back to Karkand? (xtra wapen ofzo)
2) Is er een beetje activiteit op co-op?
3) Kan je hem ook op 2 computers downloaden en dan op allebei spelen, net als bij Steam? (hele domme vraag denk ik)
![]()
Jammer dat de noobies nog niet weg zijn
zelf nog niet gespeeld gaat nog nie gebeuren ook.
Maar ik vind cod echt zuigen.
kilstreak halen voor voertuig![]()
1. Dat gold alleen voor de preorders.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:07 schreef rubbels het volgende:
1) Heeft de Limited Edition ook nog iets anders dan gratis Back to Karkand? (xtra wapen ofzo)
3) Kan je hem ook op 2 computers downloaden en dan op allebei spelen, net als bij Steam? (hele domme vraag denk ik)
2. Verschilt denk ik. De een vind het geen hol aan, de ander wel
3. Ja, maar niet tegelijkertijd.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
1. Wat kreeg pre-order dan extra?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:12 schreef Civilian het volgende:
[..]
1. Dat gold alleen voor de preorders.
2. Verschilt denk ik. De een vind het geen hol aan, de ander wel
3. Ja, maar niet tegelijkertijd.
2. Ik bedoelde of het veel gespeeld wordt...
3. Ok dan!
[ Bericht 0% gewijzigd door rubbels op 08-11-2011 15:18:08 (typo) ]![]()
Civilian heeft 1 & 3 al beantwoord.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:07 schreef rubbels het volgende:
Co-op is best wel leuk, maar ik had het leuker gevonden als er meer mensen (3/4) mee konden doen. En als je 10 minuten bezig bent met verdedigen, en jij of je maatje gaat dood, moet je weer hélémaal vanaf het begin beginnen... en dat is niet grappig
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De pre-orders konden 2 verschillende packs met wapens hebben. Geen idee wat er allemaal in zat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:14 schreef rubbels het volgende:
[..]
1. Wat kreeg pre0order dan extra?
2. Ik bedoelde of het veel gespeeld wordt...
3. Ok dan!
En tjah geen idee of co-op veel gespeeld wordt, ik vind er geen hol aan
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Maar ik heb gister via internet een LE gekocht, die wapen packs kan ik dus vergeten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
De pre-orders konden 2 verschillende packs met wapens hebben. Geen idee wat er allemaal in zat.
En tjah geen idee of co-op veel gespeeld wordt, ik vind er geen hol aan![]()
Ja (net als ik)quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:21 schreef rubbels het volgende:
[..]
Maar ik heb gister via internet een LE gekocht, die wapen packs kan ik dus vergeten?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Type 88 LMG is wel handig ...totdat je de m249 krijgtAlleen de m1911 is een zege
AFCA
Yep.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:21 schreef rubbels het volgende:
[..]
Maar ik heb gister via internet een LE gekocht, die wapen packs kan ik dus vergeten?I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:23 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ok, maakt niet uit...
Enig idee welke wapens er in die packs zaten, ben wel benieuwdEn de DOA12 als pre-unlock. Ook kan ik al de SKS gebruiken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:23 schreef Smoofie het volgende:
Type 88 LMG is wel handig ...totdat je de m249 krijgtAlleen de m1911 is een zege
AFCA
Maar zit die physical warfare pack niet gewoon in de game zelf, de LE dus?
Ik heb mijn LE key gekocht bij g2play.net en had die guns gewoon in de loadout staan zonder dat ik een extra code in moet voeren in Origin.![]()
welke wapens zijn nu het best?
assault: f2000 ??
engineer: ??
support:???
recon: SKS sniper, DAO-12, Type 88 LMG ?Wat doe ik hier?![]()
http://forums.electronica(...)elog-standalone.html
Paar leuke tooltjes.
Settings editor
Borderless
Battlelog standaloneAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
https://docs.google.com/s(...)er=false&gid=0&pli=1quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:52 schreef tdrone het volgende:
recon: SKS sniper, DAO-12, Type 88 LMG ?
Daar statistieken van BF3 wapens, geen idee of het klopt
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Heel simpel. Kies wat je het lekkerst vindt. M416, F2000 en de An-94 zijn alle 3 aan elkaar gewaagd. Als sniper is de final unlock wel de beste of de m40A3.
Als engineer gebruik ik de UMP45.
Als support is de m240b of de PKP het beste. M249 kun je ook gwn nog gebruiken als je die persoonlijk beter vindt.
Ik gebruikte de m416 tot 200 kills
De f2000 tot 200 kills(nu nog 50)
En dan ga ik 375 kills doen met de AN-94 zodat ik alle US unlocks heb voor die wapensAls support ga ik alleen de m249 en de m240b gebruiken.
AFCA
Sideshowbobbie is lekker bezig
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:
Ik speel voornamelijk engineer en het lekkerste wapen vind ik de M4A1, met foregrip en supressor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:52 schreef tdrone het volgende:
recon: SKS sniper, DAO-12, Type 88 LMG ?![]()
Van de week niet echt geluk dat je niet op ts zat want heb aardig op je lopen kankeren hahahaquote:
Maar daarna deed je het weer goed![]()
Ben er heel de avond kunnen we samen spelen met zijn alle
Zo, 18:00, komt mijn BF3-review online
Nu ff wat nieuws posten en dan kan ik vanavond meedoen in een paar potjes![]()
![]()
ligt helemaal aan jezelfquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:52 schreef tdrone het volgende:
recon: SKS sniper, DAO-12, Type 88 LMG ?Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Nee hoor, er is een hele berekening welk wapen op welke afstand schade doet, inclusief verschillende mods en dergelijkequote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:59 schreef genakt het volgende:
[..]
Van de week niet echt geluk dat je niet op ts zat want heb aardig op je lopen kankeren hahaha
Maar daarna deed je het weer goed![]()
Ben er heel de avond kunnen we samen spelen met zijn alle
Schade is niet alles, als daar tegenover een enorme recoil staat hoeft het nog niet het 'beste' wapen te zijn. Ligt dus voornamelijk wel aan wat jij fijn vindt. Over het algemeen zullen de wapens wel redelijk balanced zijn. Overigens, tdrone, die wapens die ik noemde zaten in het Physical Warfare Pack, hebben afgezien van de SKS niets met recon te maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee hoor, er is een hele berekening welk wapen op welke afstand schade doet, inclusief verschillende mods en dergelijke![]()
En ook disarmen, en ik dacht mines opruimen en repairen oid?
Maar tot noch toe vind ik hem vrij nutteloos. Gaat snel kapot, maakt een herkenbaar lawaai voor de tegenstander, is moeilijk te besturen... Heel leuk dat je zelf minder risico loopt maar dat ding an sich kan verder ook niet heel veel klaarspelen, voor zover ik heb gemerkt dan.Conscience do cost.![]()
jaa daar was ik ook al achter je hoort hem op 2 staten afstand al aan komenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:36 schreef ems. het volgende:
En ook disarmen, en ik dacht mines opruimen en repairen oid?
Maar tot noch toe vind ik hem vrij nutteloos. Gaat snel kapot, maakt een herkenbaar lawaai voor de tegenstander, is moeilijk te besturen... Heel leuk dat je zelf minder risico loopt maar dat ding an sich kan verder ook niet heel veel klaarspelen, voor zover ik heb gemerkt dan.
zou leuker zijn als je er iets van een klein wapen op zou kunne zetten ofzo![]()
favo wapens
Assault : m416 rest nog niet vrij gespeeld
Engineer: scar-h
Support: type 88 lmg
Recon: ump-45 :p![]()
Waar??quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:07 schreef wc-eend het volgende:
Zo, 18:00, komt mijn BF3-review online
Nu ff wat nieuws posten en dan kan ik vanavond meedoen in een paar potjes![]()
![]()
Voor Hardcore nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee hoor, er is een hele berekening welk wapen op welke afstand schade doet, inclusief verschillende mods en dergelijke
AFCA
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:11 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee, had een paar leuke potjes net en hij zit geloof ik ook vol nu. Geen gezeik en goed bevolkt.Gisternacht om 3uur zat hij nog vol, om half 4 crashde hij.
![]()
Allemaal huilies op TS over de gameplay. nerf dit nerf dat. tactical light kut dit kut dat, littlebird kut dit kut dat.
Kom op man, ga zitten klaverjassen ofzo....![]()
Ach, stelletje zeikerds moet je er ook tussen hebben.
Ben zelf prima tevreden...non est vivere sed valere vita est ..![]()
En nu ik eindelijk flares en heatseekers op mn jet en choppers heb, en mn xbox controller aan de pc hebgehangen voor het vliegwerk..
Kan ik eindelijk fatsoenlijk meevechten in de lucht
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
IS BF3 een games for windows? of moet je 3rd prty software gebruiken om de keys te mappen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En nu ik eindelijk flares en heatseekers op mn jet en choppers heb, en mn xbox controller aan de pc hebgehangen voor het vliegwerk..
Kan ik eindelijk fatsoenlijk meevechten in de lucht
Heb hier namelijk ook een xbox controller liggen. Werkt voor GTA IV echt ideaal.![]()
Mijn xbox controller herkent windows (7) sowieso automatisch.
Hoef helemaal niks in te stellen en kan meteen gebruiken in BF3.
Buttons kan je gewoon instellen via key bindings in het menu. Wel even zoeken, want ze zijn genummerd ipv het normale button a,b,x,y etc....non est vivere sed valere vita est ..![]()
wat een slechte mensen op BOF zeg
Hebben ze dit toegevoegd dan? ik heb hier namelijk een week terug naar toe gekeken maar toen kon ik niks hier over vinden. (in de instellingen)quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Kan ik eindelijk fatsoenlijk meevechten in de luchtEvery war is different, every war is the same.![]()
Die zaklampjes slaan ook nergens opquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:45 schreef Re.active het volgende:
Allemaal huilies op TS over de gameplay. nerf dit nerf dat. tactical light kut dit kut dat, littlebird kut dit kut dat.
Kom op man, ga zitten klaverjassen ofzo....
Je wordt ook gewoon verblind door je eigen teamleden.![]()
Helemaal gelijk in, echt irritant teamleden die je in je gezicht gaan schijnen als je aan het schieten bent ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die zaklampjes slaan ook nergens op
Je wordt ook gewoon verblind door je eigen teamleden.![]()
Ligt het nu aan mij of laden de maps op sommige servers veel sneller dan op andere.
Zit op de BoF server geregeld 2 minuten naar mijn laad scherm te kijken terwijl het op andere servers veel sneller gaat
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
AEK-971 is inderdaad een lekker wapen. Heb 'm 1x in m'n handen gehad toen ik een kit oppakte van een dode vijand. Supressor zat er op.. heb er even heerlijk wat mensen van zijn eigen team nog mee kapot kunnen schieten voor ik zelf het loodje legde.quote:
Met de sniper ben ik druk bezig de SV98 te unlocken. Zit nog met het standaard wapen. Gister kreeg ik wel de accuracy ribbon, ondanks dat ik heel veel moeite had om bogardo te snipen.Ondertussen hadden we via teamspeak contact, dus moest wel lachen dat ik toch die ribbon kreeg maar er op dat moment niets van bakte.
![]()
Geen idee of het (later) is toegevoegd, maar ik speel in iedergeval al een week met controller (voor jets enzo dus, on foot gewoon keyboard).quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
Hebben ze dit toegevoegd dan? ik heb hier namelijk een week terug naar toe gekeken maar toen kon ik niks hier over vinden. (in de instellingen)
Keybindings kan je instellen voor keyboard, joystick of gamepad(xbox controller dus)...non est vivere sed valere vita est ..![]()
BoF server vol
Ik kom wel op TS
waar zoek ik op voor de TS van BOF? zoeken op bof in ts levert niks opquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
BoF server vol
Ik kom wel op TS![]()
http://battlelog.battlefi(...)-of-Fok-kers-Ranked/quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:44 schreef Re.active het volgende:
[..]
waar zoek ik op voor de TS van BOF? zoeken op bof in ts levert niks opWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Tering, ik krijg maar geen punten in jets, wat een verneukerij toch vergeleken met BF2
AFCA
server in Battlelog kan ik wel vinden bedoel Teamspeak = TSquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)-of-Fok-kers-Ranked/![]()
Ik heb al de grootste moeite dat ding in de lucht te houdenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:48 schreef Smoofie het volgende:
Tering, ik krijg maar geen punten in jets, wat een verneukerij toch vergeleken met BF2
wtfquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al de grootste moeite dat ding in de lucht te houden![]()
![]()
Beetje raar verwoordt jaquote:
Ja, ik heb geen flares ik ga de lucht 1 boem lock on dood.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al de grootste moeite dat ding in de lucht te houdenAFCA
Nub, daar heb ik er al 2 van!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:37 schreef robuust89 het volgende:
BAM, conquest medal!![]()
10.000 punten, hoppa!
![]()
-weg-![]()
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen flares ik ga de lucht 1 boem lock on dood.![]()
Gooi het in de jet nu op een andere boeg. Suicide attacks. Recht op target afvliegen, blijven schieten totdat je een enemy hebt gekilled. vlieg ik dan te pletter tegen de grond, jammer dan voor die ticket, maar ik krijg in ieder geval punten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: