Dat vroeg ik me dus ook af. Rondtonde heb ik ook nooit van gehoord, dat woord bestaat niet eens..quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een discussie?
Kan allebei.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat boeit het man? Juist, helemaal niets.
Serieus gamen op een laptopquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:36 schreef RHood314 het volgende:
PC![]()
Veredelde typemachines die van origine NIET bedoelt zijn voor games..basta!
En dat upgrade verhaal: niemand koopt nog een desktop! Laptops en Tablets ftw!
Gamen op een desktopquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Serieus gamen op een laptop
Dan ga jij even lekker een RTS spelen op een console knul. Of een TBS. Of wat dan ook waar je meer dan 6 knoppen bij gebruikt.quote:
Ga lekker een sportgame, actiegame of platformer spelen met je muis en toetsenbordjequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ga jij even lekker een RTS spelen op een console knul. Of een TBS. Of wat dan ook waar je meer dan 6 knoppen bij gebruikt.
Ga lekker de OP lezen...quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:01 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Ga lekker een sportgame, actiegame of platformer spelen met je muis en toetsenbordje
Niks mis met een potje Halo Wars of RUSE andersquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ga jij even lekker een RTS spelen op een console knul. Of een TBS. Of wat dan ook waar je meer dan 6 knoppen bij gebruikt.
En lopen niet als nichten hierover te mekkeren.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:24 schreef Pharkus het volgende:
Echte gamers hebben gewoon de laatste consoles en een beest van een pc.
quote:Op woensdag 9 november 2011 08:24 schreef Pharkus het volgende:
Dan ben ik geen echte gamerquote:Op woensdag 9 november 2011 08:24 schreef Pharkus het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |