quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat boeit het man? Juist, helemaal niets.
Sinds wanneer is dat een discussie?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:03 schreef wise het volgende:
dat soort mensen vergeten juist de pc gaming aan de basisstond van de huidige consoles.
Maar goed, pc vs consolse is hetzelfde op fok als patat/friet. brug open / dicht. Frikandel/frikadel
rondtonde / rotonde.
creationisme vs evolutie. Same thingquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:03 schreef wise het volgende:
dat soort mensen vergeten juist de pc gaming aan de basisstond van de huidige consoles.
Maar goed, pc vs consolse is hetzelfde op fok als patat/friet. brug open / dicht. Frikandel/frikadel
rondtonde / rotonde.
Zeg jij, als je met een auto/fiets/benenwagen voor een brug staat te wachten omdat er een schip onder door moet, "de brug is open" of "de brug is dicht"quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een discussie?
Maar het komt zo dom over... Je noemt het één een archëisch ding, terwijl wat je verdedigd 4~5 jaar ouder is...quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:03 schreef wise het volgende:
rondtonde / rotonde.
Geen probleem idd. Dat was ook niet het punt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Ieder z'n ding. Probeer je mening niet zo in andermans strot te rammen. Als ze liever op een console of een pc, for that matter, willen spelen. Lekker laten doen.
is ook dom, maar met dat soort mensen valt meestal niet te discussieren. Vaak jongeren van 14 tot 18 die niet zoveel kennis hebben op dat gebied en maar domraak wat lullen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar het komt zo dom over... Je noemt het één een archëisch ding, terwijl wat je verdedigd 4~5 jaar ouder is...
Dat weet ik, maar je laat je mening wel doorschemeren. Verder niks mis mee, maar je bereikt er niet zoveel mee. Dit mondt toch weer uit op een flamewar tussen pc en console.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen probleem idd. Dat was ook niet het punt.
Met dat de ps3 oudere hardware had. Heeft lang moeten dueren voordat de pc op dat niveau kwam. Uncharted3? Moet je flinke pc voor hebben hoor.quote:
Dat effect zie je altijd bij consoles. Het omgekeerde zie je bij PC's: hoe langer je dezelfde machine houdt, hoe slechter de nieuwe games eruit zien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
De kracht van de xbox 360 wordt met de jaren beter zichtbaar. Kan je zien als je de launch titels vergelijkt met de titels tegenwoordig. Grafisch is het er erg op vooruit gegaan
Omdat je Uncharted3 op de Pc op veel hogere kwaliteit kan laten draaien dan op een ps3.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met dat de ps3 oudere hardware had. Heeft lang moeten dueren voordat de pc op dat niveau kwam. Uncharted3? Moet je flinke pc voor hebben hoor.
Echter, ik doe niet 6 jaar met dezelfde PC.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat effect zie je altijd bij consoles. Het omgekeerde zie je bij PC's: hoe langer je dezelfde machine houdt, hoe slechter de nieuwe games eruit zien.
Nee, PC gamen is inderdaad een dure hobby.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echter, ik doe niet 6 jaar met dezelfde PC.
klopt, en vele met een baan kunnen dat makkelijk betalen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, PC gamen is inderdaad een dure hobby.
Tsja, geen probleem, ik ben geen pauper.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, PC gamen is inderdaad een dure hobby.
Zoals ik zei, beiden hebben voordelen. Maar ik snap niet dat een console-gamer gaat haten op de PC door te zeggen dat het een veredelde typemachine is. Die veredelde typemachine is qua hardware veel beter dan hun console.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:32 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Maar waarom haten op consoles als je een pc hebt?
Ik heb een zware pc en ik heb een xbox 360. Allebei leuk om te gamen. Alleen speel ik toch liever op de xbox omdat ik split screen met vrienden kan spelen en ik heb een groot scherm. Daarbij kan ik gewoon chill op de bank liggen
Ja, dat is ook bullshitquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals ik zei, beiden hebben voordelen. Maar ik snap niet dat een console-gamer gaat haten op de PC door te zeggen dat het een veredelde typemachine is. Die veredelde typemachine is qua hardware veel beter dan hun console.
Het enige van de genoemde voorbeelden dat klopt is de patat/friet discussie. Brug open/dicht is onzin en die andere 2 kan je gewoon in het woordenboek opzoeken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:03 schreef wise het volgende:
rondtonde / rotonde.
Sinds ik in Heerlen op een bord in een snackbar patat zag staan en in Leeuwarden friet, geloof ik niet meer zo in een verschil tussen patat en friet. Maar goed, daar gaat het hier niet om.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:40 schreef Paco_Biba het volgende:
[..]
Het enige van de genoemde voorbeelden dat klopt is de patat/friet discussie. Brug open/dicht is onzin en die andere 2 kan je gewoon in het woordenboek opzoeken.
Wat een onzin argument, ik game juist op een console omdat er gewoon veel meer games op uitkomen die ik wil spelen zoals (J)RPG, platformers, racing.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:32 schreef wise het volgende:
[..]
klopt, en vele met een baan kunnen dat makkelijk betalen.
Mensen met console zijn dooraangs pubers die het gekregen hebben van hun ouders
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:00 schreef stbabylon het volgende:
In de zoveelste Console Vs. PC gamers discussie zag ik vandaag een paar keer de term: Een veredelde typemachine langs komen.
Begrijp me niet verkeerd, ik doe niet mee aan de discussie op de normale manier. Ik geef gewoon toe als pc-gamer dat console voor veel games een voordeel heeft: sport games, beat-em-up, platforms bijvoorbeeld.
Maar goed, terug komend op de typemachine. Die mensen die dat roepen, hebben die soms niet door dat hun xbox360 of hun ps3 sinds dat ze zijn uitgekomen niet hardwarematig zijn verbeterd.
De 360 is bijna 6 jaar oud.
De ps3 is zo'n 5 jaar oud.
Dat betekend dat zelfs PC's van 2 jaar oud, en toen instapmodellen, hardwarematig vele malen beter zijn dan de populaire consoles.
Als zo'n ding een veredelde typemachine is, wat de neuk zijn consoles dan?
Ik kan niet anders gokken dan:
[ afbeelding ]
Was jij, je in dat Salland topic van je, niet nog stoer aan het verheffen boven mbo'ers? Leer zelf dan eerst eens fatsoenlijk/normaal Nederlands schrijven.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar het komt zo dom over... Je noemt het één een archëisch ding, terwijl wat je verdedigd 4~5 jaar ouder is...
Waar heb je het over dwaas?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Was jij, je in dat Salland topic van je, niet nog stoer aan het verheffen boven mbo'ers? Leer zelf dan eerst eens fatsoenlijk/normaal Nederlands schrijven.Sukkelaar.
Maar ach, we hebben hier ook te maken met stbabylon, het mannetje dat ondanks zijn leeftijd van in de 30 online nog steeds - ook weer zo stoer - de grote lowlandsguru speelt.![]()
totaal off-topic dus niet relevant voor dit topicquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Was jij, je in dat Salland topic van je, niet nog stoer aan het verheffen boven mbo'ers? Leer zelf dan eerst eens fatsoenlijk/normaal Nederlands schrijven.Sukkelaar.
Maar ach, we hebben hier ook te maken met stbabylon, het mannetje dat ondanks zijn leeftijd van in de 30 online nog steeds - ook weer zo stoer - de grote lowlandsguru speelt.![]()
Ja, zijn veel PC's gebaseerd op de PowerPC architectuur in omloop tegenwoordig? Niet he?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:41 schreef Deimos000 het volgende:
Daarnaast zit er in consoles PC hardware
aim-hulpquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:55 schreef valek het volgende:
Shooters voor op de console zijn makkelijker gemaakt dan voor op de pc.
Dat vroeg ik me dus ook af. Rondtonde heb ik ook nooit van gehoord, dat woord bestaat niet eens..quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een discussie?
Kan allebei.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat boeit het man? Juist, helemaal niets.
Serieus gamen op een laptopquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:36 schreef RHood314 het volgende:
PC![]()
Veredelde typemachines die van origine NIET bedoelt zijn voor games..basta!
En dat upgrade verhaal: niemand koopt nog een desktop! Laptops en Tablets ftw!
Gamen op een desktopquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Serieus gamen op een laptop
Dan ga jij even lekker een RTS spelen op een console knul. Of een TBS. Of wat dan ook waar je meer dan 6 knoppen bij gebruikt.quote:
Ga lekker een sportgame, actiegame of platformer spelen met je muis en toetsenbordjequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ga jij even lekker een RTS spelen op een console knul. Of een TBS. Of wat dan ook waar je meer dan 6 knoppen bij gebruikt.
Ga lekker de OP lezen...quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:01 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Ga lekker een sportgame, actiegame of platformer spelen met je muis en toetsenbordje
Niks mis met een potje Halo Wars of RUSE andersquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ga jij even lekker een RTS spelen op een console knul. Of een TBS. Of wat dan ook waar je meer dan 6 knoppen bij gebruikt.
En lopen niet als nichten hierover te mekkeren.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:24 schreef Pharkus het volgende:
Echte gamers hebben gewoon de laatste consoles en een beest van een pc.
quote:Op woensdag 9 november 2011 08:24 schreef Pharkus het volgende:
Dan ben ik geen echte gamerquote:Op woensdag 9 november 2011 08:24 schreef Pharkus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |