Dat bewaar ik voor een 2e char. Hoewel ik wel wát magic zal incorporeren in m'n char, beetje healing bijvoorbeeld. Gewoon voor de heb. En is handig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:08 schreef Silv het volgende:
Hoewel magic nu eigenlijk ook best wel toffig is.
Misschien fixen ze dat in die 0day-patchquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:13 schreef speknek het volgende:
Het blijft wel een Bethesda game, nog in de intro verklootte mijn vrouw net het begin door de verkeerde kant op te springen (waardoor een trigger niet afging en ze weer opnieuw een heel eind terug moest en goed springen) en twee minuten later zit ze vast in de geometrie.
Of nu al.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:15 schreef paintmeester het volgende:
3 MORE DAYS UNTIL THE OUTSIDE WORLD ENDS!![]()
![]()
![]()
Nee console, hij bood aan om voor mij een pc versie mee te nemen waar ik niet meer op in ging verder omdat ik in bed lag vanochtend na een nachtdienst.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Jij had hem toch op PC gekocht?
O right. Heb de topics niet meer bijgehouden maar inmiddels kun je hem zo goed als overal kopen, toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee console, hij bood aan om voor mij een pc versie mee te nemen waar ik niet meer op in ging verder omdat ik in bed lag vanochtend na een nachtdienst.
Ben zelf maar een beetje begonnen aan de main quest. Krijg je vanzelf wat shouts en leer je de wereld een beetje kennen, de leukste quests zijn het echter niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:30 schreef HAL9000S het volgende:
De wereld is zo ongelofelijk groot en heeft zo ongelofelijk veel content.... ik weet van gekkigheid niet meer wat ik moet doenNa een uur of 7 rond te hebben gezworven en random shit te hebben gedaan ben ik eindelijk ergens gaan settelen en me aangesloten bij een faction.
Quests kunnen nu ook echt moeilijk zijn btwOok al meerdere malen gekilled door een random gevecht met een random opponent terwijl ik aan het rondstruinen was.
Ik heb Morrowind maar weinig gespeeld. Het is gewoon.. Skyrim-achtig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ach so![]()
Is ie tot nu toe beter? Meer morrowind-achtig?
Ik vind ook niet dat de hoofdnadruk bij TES op de mainquest ligtquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:34 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ben zelf maar een beetje begonnen aan de main quest. Krijg je vanzelf wat shouts en leer je de wereld een beetje kennen, de leukste quests zijn het echter niet.
Dat is wat ik wilde horen ja, die combinatie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:36 schreef Seam het volgende:
Morrowind meets Oblivion in mijn ogen. De wereld voelt als Oblivion, de quests en lore als Morrowind. Voor de duidelijkheid, dat is een mooie combinatie
Eerste draakje zojuist gedood, na bijna 8 uur spelen. Ik kom er nu pas achter dat er sprint knop is
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat de hoofdnadruk bij TES op de mainquest ligt
Haha. Weet jij of en hoe je dingen oppakt zoals in Oblivion? Dacht dat dat kon maar vind de knop niet.. ik bedoel dus ingame items zo rond kunnen slepen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:36 schreef Seam het volgende:
Morrowind meets Oblivion in mijn ogen. De wereld voelt als Oblivion, de quests en lore als Morrowind. Voor de duidelijkheid, dat is een mooie combinatie
Eerste draakje zojuist gedood, na bijna 8 uur spelen. Ik kom er nu pas achter dat er sprint knop is
Ik ben nog niet echt ver in main quest en andere guilds, heb meer misc quests gedaan. Het voelt gewoon alsof er deze keer weer net zoveel moeite in de quests is gedaan als bij Morrowind. Het begin voelt in ieder geval net zo episch als Morrowind halverwege.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat is wat ik wilde horen ja, die combinatie.
Nee dat is een goeie inderdaad. Vraag me af of het wel kan. Daarnaast zie ik geen luchtbalk meer tijdens het zwemmenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:38 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Haha. Weet jij of en hoe je dingen oppakt zoals in Oblivion? Dacht dat dat kon maar vind de knop niet.. ik bedoel dus ingame items zo rond kunnen slepen.
Zou het ontzettend zonde vinden als die functie eruit zou zijn.. maar ik weet bijna zeker dat ik in een preview iets las over lijken in de rivier dumpen dus daar is die knop toch noodzakelijk voor lijkt me..quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee dat is een goeie inderdaad. Vraag me af of het wel kan. Daarnaast zie ik geen luchtbalk meer tijdens het zwemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |