En als die oplossing er al komt lijkt het me waarschijnlijk dat uitgevers inderdaad strikter zullen worden wat betreft hun releasedates, wat zich weer zou kunnen ontpoppen in dat games minder lang in een magazijn blijven hangen of whatever.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:55 schreef Tocadisco het volgende:
Ja en in theorie had Griekenland ook nooit zo'n enorme schuld mogen opbouwen, toch is het gebeurd en er moet een oplossing gevonden zien te worden voor de situatie zoals die er nu voorstaat. Zelfde verhaal hier nu: Het had niet al mogen uitkomen, maar nu het toch is gebeurd zal er wel een oplossing moeten worden gevonden.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:06 schreef jepperdeprep het volgende:
http://kotaku.com/5857428(...)w-in-the-netherlands
De Amerikanen voelen zich ook genaaid!
quote:Well, you also have to remember...Europe breaks street dates harder than Chris Brown breaks his fist off on Rihanna's face.
Ehm...omdat de releasedatum pas vrijdag is ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:03 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Waarom kun je hem niet spelen dan? Hij is zo geniaal.
Imperial is echt het vanille-ijs van de Skyrim-karakters.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:52 schreef Desunoto het volgende:
Tof, ik wil ook als Imperial beginnen.
niks mis meequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Imperial is echt het vanille-ijs van de Skyrim-karakters.
Eerlijkheid is inderdaad zo uit de mode tegenwoordig..quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:08 schreef ems. het volgende:
[..]
En als die oplossing er al komt lijkt het me waarschijnlijk dat uitgevers inderdaad strikter zullen worden wat betreft hun releasedates, wat zich weer zou kunnen ontpoppen in dat games minder lang in een magazijn blijven hangen of whatever.
Maar de belofte van bethesda van 11/11/11 blijft verder gewoon staan en na die datum kan iedereen vrij spelen. Ik ben jaloers op de mensen die hem nu al hun klauwtjes hebben maar voor mij persoonlijk maakt het geen reet uit en ik gun ze het plezier.
Zaak is dat je klaagt over een slechte behandeling alsof Bethesda die shit expres heeft laten lekken, maar het zijn maar een handjevol overwegend Nederlandse bedrijven die zich hier 'schuldig' aan maken.
Maar nogmaals; wat maakt het nou eigenlijk uit dat een enkeling het spel net wat eerder kan spelen dan jij? Laat ze lekker.
gestript door de hoge heren in den haag, de boelersquote:
Ik dacht even dat je het over Dark Elves had.quote:
Ik ookquote:Ik ben jaloers op de mensen die hem nu al hun klauwtjes hebben
Ik niet. Ik wil miljaar ookquote:en ik gun ze het plezier.
Wat speel jij dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Imperial is echt het vanille-ijs van de Skyrim-karakters.
Khajiit melee/ranger met een mix van Destruction en restoration magic.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:39 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik denk dat het de Nord wordt voor mij. Past wel bij de setting van Skyrim en ik wil toch warrior worden in de eerste playthrough. Welke race en class combinaties kiezen jullie?
Ik denk dat je spoken zietquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Eerlijkheid is inderdaad zo uit de mode tegenwoordig..
Dit. Vooral nu poison een stuk belangrijker lijkt te zijn geworden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:02 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik weet nog niet voor welk ras ik ga, dat kijk ik nog even aan. Wbt class, ik ga zeker voor een light armor Rogue achtig type. Dualwield, Light Armor, Sneak, Archery, zo'n type.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |