quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Tweede seizoen voor VARA-serie OverspelDe VARA gaat een tweede seizoen van de psychologische thrillerserie Overspel maken. De opnames staan gepland voor het voorjaar van 2012. Dat heeft de omroep maandag laten weten. De hoofdrollen in het vervolg worden wederom vertolkt door acteurs Sylvia Hoeks, Fedja van Huêt, Kees Prins, Ramsey Nasr en Rifka Lodeizen. Het gezelschap neemt in totaal tien nieuwe afleveringen van vijftig minuten op, die worden geregisseerd door Frank Ketelaar en Robert Kievit.
Overspel, dat het verhaal van een onmogelijke liefde in beeld brengt, wordt redelijk goed bekeken op de donderdagavond van Nederland 1. Wel behaalt de serie scores die ver onder het zendergemiddelde liggen. Zo keken er deze week 857.000 mensen.
Toch is de serie volgens de VARA een groot succes. “Met wekelijks in totaal ruim één miljoen kijkers en lovende ontvangst door zowel pers als publiek is de serie een ware hit. Ook op Uitzending Gemist domineerde Overspel de Top 5 van afgelopen maand en staat de openingsaflevering zelfs op nummer 1 aller tijden“, zegt een woordvoerder.
Er staan momenteel nog twee afleveringen van Overspel op stapel.
Bron
Thnxquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:45 schreef alors het volgende:
En ook hier maar even het nieuws over het tweede seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef Staal het volgende:
In de nieuwe Varagids staat een interview met Kees Prins.
Over the cast: en aantal afleveringen:Ik heb het net gelezen, leuk interview.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zeker. Vond het eigenlijk wat sip voor hem dat hij zich kennelijk al vrij lang moet verdedigen over het financiële plaatje. Over de Toppers hoor je echt niemand. Iedereen werkt om in ieder geval de vaste lasten te kunnen betalen. Als je kunt doen wat leuk vindt is dat een zegen, niet iets om iemand op af te fikken en mensen die naar zo'n voorstelling gaan vinden het ook leuk want anders blijft men thuis. Het gaat in die wereld juist altijd om win-win want anders is het een financieel verlies, zoals bij Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het net gelezen, leuk interview.
Mjah, maar dat komt ook omdat hij door Jiskefet wordt gezien als een linkse die tegen de rijken aantrapt... Maar zoals hij zegt, hij heeft ook gewoon een hypotheek te betalen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja zeker. Vond het eigenlijk wat sip voor hem dat hij zich kennelijk al vrij lang moet verdedigen over het financiële plaatje. Over de Toppers hoor je echt niemand. Iedereen werkt om in ieder geval de vaste lasten te kunnen betalen. Als je kunt doen wat leuk vindt is dat een zegen, niet iets om iemand op af te fikken en mensen die naar zo'n voorstelling gaan vinden het ook leuk want anders blijft men thuis. Het gaat in die wereld juist altijd om win-win want anders is het een financieel verlies, zoals bij Paul de Leeuw.
Maar goed, ik ben wat gekleurd want ik vind het ook een heel goed acteur.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef Staal het volgende:
In de nieuwe Varagids staat een interview met Kees Prins.
Over the cast: en aantal afleveringen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook mijn grootste angst. Vond het eigenlijk wel prima zo, maar waarschijnlijk zal het seizoen eindigen met een cliffhanger en komt het eind pas in seizoen 2. Erg jammer want dit lijkt puur om economische reden gedaan te worden. Dingen die uitmuntend zijn moet je ook kunnen afsluiten, in plaats van ze te rekken met het risico dat het minder wordt, en gezien de lengte van het tweede seizoen ben ik toch benieuwd of ze het niveau kunnen vasthouden en met de nodige wendingen kunnen komen die het verhaal aantrekkelijk genoeg houden. Want toegegeven, we worden verwend met een ontzettend hoog niveau. Zou het zonde vinden als dat zou dalen puur om de reden dat er perse een 2e seizoen moet komen. Dan maar geen 2e seizoen.....quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:56 schreef ddx het volgende:
Was er al beetje bang voor en vermoeden met aankondigen van 2e serie krijg ik nog meer de indruk dat er niet echt 100% einde komt.
bij vuurzee lukte het ze ook om een goed 2de seizoen te maken.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:36 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat is ook mijn grootste angst. Vond het eigenlijk wel prima zo, maar waarschijnlijk zal het seizoen eindigen met een cliffhanger en komt het eind pas in seizoen 2. Erg jammer want dit lijkt puur om economische reden gedaan te worden. Dingen die uitmuntend zijn moet je ook kunnen afsluiten, in plaats van ze te rekken met het risico dat het minder wordt, en gezien de lengte van het tweede seizoen ben ik toch benieuwd of ze het niveau kunnen vasthouden en met de nodige wendingen kunnen komen die het verhaal aantrekkelijk genoeg houden. Want toegegeven, we worden verwend met een ontzettend hoog niveau. Zou het zonde vinden als dat zou dalen puur om de reden dat er perse een 2e seizoen moet komen. Dan maar geen 2e seizoen.....
Ik scan het interview morgenavond (als ik het niet vergeet en de tijd heb).quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef THeeF het volgende:
Is er niemand in de mogelijkheid om dat interview in te scannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |