SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Klikklikklikklik!
Hei!quote:
Leuk he?quote:
Gekke Boudewijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:01 schreef JanPiraat het volgende:
Wie vertelt me van het leven?
Grote broer, die weet het best.
Als ik groot ben, wil ik even
groot en sterk zijn als de rest.
De poes vindt van niet.
Hij zegt: ik kan hem nu verstaan.
Als ik groot ben, is dat van de baan,
want grote mensen praten niet met poezen.
Oh, wat een opluchtingquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:06 schreef Renesite het volgende:
Uiteindelijk trok meneer zijn broek omhoog. Ik leefde.nog.lang en.gelukkig.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:12 schreef dralion13 het volgende:
Damn, ben je eerst helemaal wakker en vit, neem je medicijnen tegen heel erg veel hoesten, ben nu weer helemaal moe, duivelse pillen
Smsen kan hopelijk ook nog op je mobiel toch, of is ie zo modern dat die functie gewoon eraf gehaald is ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Doetie het bij jou ook niet!?!? Ik wil helemaal lieve berichtjes sturen lukt het niet
Awhhhh.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Doetie het bij jou ook niet!?!? Ik wil helemaal lieve berichtjes sturen lukt het niet
Zou het??quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Smsen kan hopelijk ook nog op je mobiel toch, of is ie zo modern dat die functie gewoon eraf gehaald is ?
Ja maar als wij alles zouden sms'en zouden wij nu beiden straatarm zijn..quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Smsen kan hopelijk ook nog op je mobiel toch, of is ie zo modern dat die functie gewoon eraf gehaald is ?
Daarom alleen smsen als whatsapp eruit ligt tochhhquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja maar als wij alles zouden sms'en zouden wij nu beiden straatarm zijn..
Wat deze man zegt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daarom alleen smsen als whatsapp eruit ligt tochhh
Dit dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |